Bed and Breakfast La Rose

9,6

6 reviews over Bed and Breakfast La Rose in het Nederlands

Beter dan thuis komen

Clemence, 29-9-2010

Fantastische B&B. Leuke kamers, goede ligging en uitstekend ontbijt.

Ten eerste aan te raden!

Denise en Roger Billiau, 2-8-2010

Zeer mooi pand - uitstekende ligging in centrum - ruime kamers met alles erop en eraan - lekker ontbijt in gezellige sfeer - vriendelijk onthaal

zeer zeker voor herhaling vatbaar bij een volgend bezoek aan Brugge!

Fantastische B&B

Luk en Rita Leunens - De Boeck, 21-7-2010

Centraal gelegen in het hart van Brugge, bijzonder vriendelijk onthaal , men doet er alles aan om het naar je zin te maken. Royaal en lekker ontbijt: eitjes perfect gekookt.

Een echte aanrader! Wij komen weer!

super

Greta Van den Broeck, 15-7-2010

Mooi geklasseerde woning met grote kamers, voorzien van alle comfort Goed bereikbaar. Uitgebreid ontbijt met alles er op en er aan. De bewoners zijn supervriendelijk

Ideaal gelegen in het centrum van de stad voor uitstapjes, maar ook voor fietstochten in de omgeving. Damme, de kust en het mooie binnenland zijn zeker de moeite waard. Een aanrader voor fietstoeristen.

Een aanrader !

Gunter Baetens, 14-7-2010

Een ideaal gelegen Bed & Breakfast, vlakbij het centrum van Brugge. De eigenaars zijn supervriendelijk en zorgen voor een uitstekende bediening, met 's morgens een zeer uitgebreid en lekker ontbijt. De kamers zijn zeer mooi ingericht en heel comfortabel. Kortweg een aanrader !

fantastische ontvangst en ligging

Clemence, 14-7-2010

We hebben genoten van ons verblijf in Brugge. Prachtige ligging vlak in het centrum in een heel mooi oud pand (een echt monument bovendien). Netto, grote kamers, een fantastisch ontbijt. Hans heeft ook echt alles gedaan om ons bijzonder welkom te doen voelen. Zeker een adres om terug te keren!

We hebben een aantal aanbieders voor La Rose voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast La Rose in Brugge, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast La Rose zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast La Rose scoort een 9.6 uit 10 op basis van 6 reviews.