Géén boekingskosten

Bed & Breakfast La Galleria

BelgiëWest VlaanderenBrugge

We hebben de beste aanbieders voor Bed & Breakfast La Galleria voor je op een rij gezet:

9.1FenomenaalScore uit 11 reviews

9.1FenomenaalScore uit 11 reviews

Bed & Breakfast info

Meer bed & breakfast info

11 Reviews over La Galleria

• 7Saskia25-10-2011

Prachtige B&B

Hele mooie B&B, prachtig pand en prachtige kamers op een goede locatie. Gerund door een kunstzinnig echtpaar. Vriendelijk, maar wel tot op zekere hoogte en zeker niet tegen iedereen evenveel. Ontbijt zeker niet vorstelijk, kon absoluut uitgebreider en gevarieerder. Ook bed en kussend konden beter.

• 9Deniz14-02-2011

Luxe en hartelijke service in centrum Brugge

We verbleven in de kamer La Grazioza, echt de allermooiste kamer in het pand. Moderne en luxe badkamer, prachtig afgewerkte muren met hoge ramen en mooie kleuren. Prima bed. Alles op steenworp afstand. Het is een prachtig gerestaureerd groot oud pand in hartje Brugge. De kunstgallerij is erg mooi (geweldige schilderijen en moderne marmeren beelden) en de beeldentuin ook. De eigenaren zijn heel hartelijk en behulpzaam. We konden parkeren in de garage en kregen goede tips voor wandelingen en restaurants. Het ontbijt was lekker (vers brood, vers sap). Lekker gedronken en gesnackt in Cambrinus (aanrader voor de belgische bieren!), en lekker gegeten bij le souffleur (wel wat vormelijk) en Hemelryck. Volgende keer gaan we naar Zeno (tegenover de B&B) Als we weer naar Brugge gaan, komen we zeker terug. Ik ben best kritisch met hotels en B&B's en zo, maar dit was leuk!!

• 9Jan Hemel12-01-2010

Onvergetelijk!

Prachtig gerestaureerd herenhuis hartje Brugge. De kamers zijn om door een ringetje te halen en de eigenaars lijken wel vrienden. Een vorstelijk ontbijt te midden van prachtige kunst en klassieke muziek. Misschien een beetje teer voor wilde kinderen. Wij waren soms ook bang dat we iets zouden beschadigen. Gelukkig hebben we de foto's om te bewijzen dat het allemaal geen droom was. Onvergetelijk!

• 10Zef en Justyna Hemel03-01-2010

Een echte aanrader!

Dit is een prachtige B&B in het centrum van Brugge, een paar minuten van de markt. De kamers zijn boven een gallerie met erg mooie kunstwerken. Het ontbijt wordt geserveerd in een van de expositie kamers, dus je eet temidden van de kunst. Het echtpaar dat eigenaar is, is bijzonder vriendelijk en bijzonder behulpzaam. Ze hebben ons geholpen met het vinden van een goed en betaalbaar restaurant en belden graag om te checken of de reservering helemaal in orde was. Als je naar Brugge gaat en zoekt een B&B dan kunnen we ons haast niet voorstellen een betere lokatie te vinden dan deze.

• 9Michiel en Marco27-12-2009

Doen!

Superplek. Zeer Smaakvolle ambiance, keurige kamers en zeer sympathieke eigenaren. Echt een aanrader.

• 9EC29-07-2009

Absolute aanrader!

De gastheer- en vrouw waren zeer behulpzaam inzake onze vragen over Brugge. Het is een rustige B&B waar ik de nodige rust vond na het bezoek aan de stad. De stad was makkelijk bereikbaar. Ook het openbaar vervoer stopt vlakbij (wij kwamen met de trein). De kunstgallerij geeft een heel mooi decor en het was gezellig ontbijten in de gallerij. Wij hebben absoluut genoten van ons verblijf!

• 9Sarah Schubert24-05-2009

Zeer gastvrij en mooi B&B

B&B La Galleria is zeer mooi, goed gelegen en we werden super gastvrij ontvangen. De kamer was ruim, zeer schoon en licht. Het lekkere ontbijt, dat geserveerd werd in de mooie gallerie, was met o.a. verse broodjes en verse jus d'orange. Handig was ook de privé garage voor de auto. Volgende bezoek aan Brugge overnachten we zeker weer in deze B&B!

• 9bert en sophie08-05-2009

een bijzonder adresl in Brugge

La Galleria is een zeer aangenaam bed and breakfast-adres. De gastheer en -vrouw zijn zeer gastvrij en behulpzaam bij vragen over Brugge. De kamer, wij hadden la graziosa, is heerlijk groot en prettig ingericht. En: we zaten zeer dichtbij het centrum. Daarbij is dit adres ook in een kunstgalerij: wat wil je nog meer voor een weekendje Brugge!

• 9Marieke en John20-04-2009

Romantische, stylvolle aanrader!

Op alle terreinen een aanrader: midden in het centrum, prachtige kamer (we zaten in La Graziosa), zeer vriendelijke gastheer en gastvrouw die met alle plezier uitleg gaven over zowel Brugge als de kunstwerken in de galerie, heerlijk ontbijt in natuurlijk een bijzondere omgeving: wakker worden tussen prachtige kunst en klassieke muziek is toch heerlijk!

• 10Beetje06-06-2008

Mooi pand in binnenstad Brugge, vlakbij de markt. Mooie schone kamers met extra voorzieningen

Bed & Breakfast La Galleria info

Soort hotel