Géén boekingskosten

Hotel Karel de Stoute

BelgiëWest VlaanderenBrugge

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Karel de Stoute voor je op een rij gezet:

8.4FantastischScore uit 21 reviews

8.4FantastischScore uit 21 reviews

21 Reviews over Karel de Stoute

• 7j.kuipers18-05-2018

zelf uitgekozen maar volgede keer een ander hotel

naar aanleiding van vorige revieuws dit hotel gekozen .het was niet wat wij hadden verwacht .de kamer was niet erg ruim en een kleine badkamer je kon je kont niet keren in de douchecabine. het traplopen was ook niet zo fijn een 3 sterren hotel zonder lift .?. het ont bijt vonden wij heel basic met lauwe koffie .wel verse jus.

• 9De Sterck Rudy13-04-2017

Fantastische

Verzorgt hotel dicht bij bezienswaardigheden,lekker en uitgebreid ontbijt met verse producten.zeer vriendelijk onthaal en ook hondjes zijn welkom deze service is gratis ook WiFi is gratis,parkeergelegenheid op kleine afstand en bij voorhand reserveren zorg het hotel daarvoor zo ben je zeker dat je plaatshebt om te parkeren wel betalend.

• 7Chantal09-08-2016

Prima hotel op een toplocatie!

Locatie was super: een paar minuten lopen van de markt en de winkels. Het is een typisch familiehotel en het was een mooi, oud en klein hotel. Kamers waren netjes, schoon en gerenoveerd. Het ontbijt was goed. Niet super veel, maar meer dan voldoende. We kregen daarnaast vers fruit en verse jus d'orange, een gekookt of gebakken eitje (helaas werd er niet gevraagd wat voor ei we wilden, waardoor het echte slurpeieren waren) en koffie en/of thee werd gebracht. De kamer was wel erg gehorig. Er zat een deur in onze kamer die naar de naastgelegen kamer leidde, maar hierdoor kon je letterlijk horen wat er in de andere kamer gezegd werd. Niet heel prettig. De kamers waren verder netjes en schoon, maar bij de ingang van het hotel en in de gangen roken we een zoete, muffige lucht, waardoor het minder fris/schoon leek.

• 8Grietje05-07-2015

Mooi hotel op een goede locatie

Karel de Stoute is een prachtig hotel en ligt op een zeer goede locatie. Het hotel is gelegen aan een rustige straat, maar alles is op loopafstand. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Het ontbijt was heerlijk en gevarieerd. Het gebouw zelf heeft hoge plafonds en de inrichting past bij het 'karel-de-stoute-thema'.

• 8José22-09-2014

Prima hotel, ontzettend aardige mensen

Het hotel ligt in een rustige straat, op loopafstand van het centrum. De bediening is ontzettend aardig en behulpzaam. Het parkeren van de auto in de dichtbij gelegen parkeergarage is handig en een grote plus. Ietsje minder is de kamergrootte en de trappen. Alles netjes schoon en in prima conditie.

• 9Peter09-06-2014

Dicht bij centrum, in een rustige straat

Prima hotel, eenvoudige maar nette kamer,vriendelijke eigenaar, goed ontbijt. Top. Kan ik iedereen aanraden. (wel 2 nachten last gehad van muggen)

• 9ywijbrands14-02-2014

Fijn hotel!

Hotel Karel de Stoute ligt op loopafstand van het centrum van Brugge in een rustige straat en is gehuisvest in een mooi oud pand. Er wachtte ons een hartelijk welkom en we kregen direct allerlei handige tips over bezienswaardigheden en restaurants + een stratenkaart. De kamer was prima; schoon, groot, met lekkere bedden en een fijne badkamer. Het ontbijt was helemaal àf: vers fruit, versgeperst sap en een ruim buffet. En op Valentijnsochtend werden we verrast met een glas champagne! Kortom: een aanrader, dit prettige hotel! En over Brugge kan je kort zijn: wat een ontzettend mooie en leuke stad!

• 9F. van Hek19-10-2013

Prima plek!

Hotel ligt in een rustige straat vlakbij het centrum. Je wordt er heel hartelijk verwelkomd. Ontbijt is uitstekend met vers geperste jus d'orange, een kopje vers fruit en een eitje. Onze kamer was niet luxe maar wel schoon, het bed was prima. Prachtig houten plafond !! Goede prijs-kwaliteit verhouding

• 7John31-07-2013

goed hotel

Leuk hotel op loopafstand vh centrum in een rustige straat. Erg vriendelijke en behulpzame gastheer en -vrouw. Goede tips gekregen bij ontvangst over restaurantjes e.d. 's morgens een lekker, uitgebreid ontbijtbuffet met een lekker fruithapje, vers gekookt/gebakken ei en vers geperste jus. De kamer (nr 3) was ruim met een mooie badkamer, Minpuntje is de tv. Dit is formaat computerscherm dus voor ondertiteling moet je een loep mee nemen. :) Dit hotel is echt een aanrader voor als je naar Brugge gaat. Bij vertrek krijg je een coupon voor 10% korting voor een volgende boeking. Restauranttip: in een zijstraat v n de grote markt zit een uitstekend Thais restaurant met een goede prijs/kwaliteit.

• 9Rik 17-10-2012

Aanrader

Rustig, authoutiek en mooi hotel. Ligt in het centrum, maar je hebt geen last van de stadsdrukte. De service is echt geweldig. Je wordt tijdens het ontbijt helemaal in de watten gelegd. Koffie/ thee aan tafel waarna een verse fruitcocktail, verse jus en een ei bereidt naar keuze wordt geserveerd. Kamer was ruim, verzorgd en had een prachtig houten plafond. De bedden waren goed. Na een dagje Bugge was de kamer weer keurig schoon en opgeruimd.

Hotel Karel de Stoute info

Het complex