Géén boekingskosten

Jacobs

BelgiëWest VlaanderenBrugge

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Jacobs voor je op een rij gezet:

7.7GoedScore uit 26 reviews

7.7GoedScore uit 26 reviews

• Sportfaciliteiten

26 Reviews over Jacobs

• 8Fam van Vught27-04-2022

Prima verblijf in het centrum van Brugge

De reviews zijn oud en kloppen niet meer. De kamers zijn prima en schoon. De bedden lagen heerlijk. Wij hadden de familiekamer met twee aparte slaapkamers.

• 1Eric Wanono25-03-2019

Tout simplement scandaleux !!!

Le jour de notre départ, un événement incroyable nous est arrivé à ma conjointe et moi-même. Vers 8h45, ma femme était sous la douche et moi sur le lit dans la tenue d'Adam (nu pour être clair) lorsque le "Gérant", comme nous l'avons appris par la suite, a ouvert la porte avec son pass (sans frapper) en la refermant de suite (à ce stade-là, nous n’avions rien compris…). Quelques minutes plus tard, quelqu’un frappe énergiquement à la porte, l’ouvre et commence à nous parler flamand/anglais, énervé et agressif. Nous lui avons demandé de partir alors qu’il continuait à vociférer (une histoire de fuite d’eau apparemment, il voulait que nous cessions de prendre une douche, il voulait appeler la police).

Nous nous sommes alors préparés, puis sommes descendus pour faire part de notre mécontentement à la réception. C'est à cette occasion que nous avons appris qu'il s'agissait d'une intrusion du "Gérant". La réceptionniste, qui nous a semblé être sa femme, a justifié son intrusion par une coulée d'eau dans une chambre de l'étage inférieure ! Je vous passe les propos qu'elle m'a tenue, elle a voulu "vérifier l'état de notre chambre" ce que nous avons fait ensemble. Comme rien n'était anormal, elle a insisté pour que nous constations une fuite dans la chambre du dessous. Dont acte, il y avait une fuite d’eau (vétusté des canalisations sans doute). Cependant, nous sommes certains que nous n’en étions pas la cause, de plus, des travaux étaient en cours dans l'étage où nous étions. Et quand bien même, c'est inacceptable ! Pas même avoir frapper à la porte, pas même un appel téléphonique sur le poste de la chambre ! J'ai demandé à la réceptionniste pour voir le "Gérant" c'était impossible ! (Malgré qu’il soit resté dans son bureau situé à coté de la réception et qu’il entendait notre mécontentement). Ce ne n’est pas le courage qui le caractérise !!!

• 3Marissa18-09-2018

Onprofessioneel, vies en gehorig

Ik ben geschrokken van de onprofessionele manier hoe de receptionistes daar te werk gaan. Hoe we zijn ontvangen en naar kamer zijn gestuurd ging al niet goed. Onze kamer was vies en dit zou opgelost worden, echter is dit niet gebeurd en zij beweerde van wel. De volgende dag (terwijl we dus in een vieze kamer hebben verbleven omdat er na 22 uur geen receptie meer is) ben ik uitgemaakt voor leugenaar, boos en ongelukkig persoon. Ik ben geschrokken van de manier van handelen en oplossen van problemen of naja het verergeren van het probleem. Ik ben echt met een rotgevoel naar huis gegaan plus hebben we in een vieze kamer geslapen. Het was enorm gehorig en de bedden zijn enorm slecht. Al met al zonde van het geld. Je kunt beter 100 euro extra betalen dan hier slapen. Het enige puntje was dat het ontbijt wel oké was.

• 3Joyce20-07-2018

Waardeloos

Een kamer geboekt, bij jacobs hotel in (brugge kamernummer :304) Voor 95,- Bloedheet snachts, geen airco, geen horren voor het raam, dus ramen open laten was ook geen optie(ivm muggen) Zelfs geen ventilator.. Echt niet te doen.. Er stond een krukje naast bed, die uit ranzigheid wilde verzetten naar de andere kant vd kamer, toen viel hij om, en bleek dat dat smerige gestoffeeerde zitje, los erop lag.. Zat vol afval vd vorige huurders.. SMERIG ook het afvoer-ventilatie rooster zat vol viezigheid, als wij dit zien, ziet de werkster dit toch ook, lijkt mij.. De rand bij het douchescherm was beschimmeld... En het ontbijt, niet voor betalen.. En lekker in de stad gaan ontbijten, zo karig! De stad brugge was geweldig, heerlijk gegeten en gedronken in het centrum.. Maar boek vooral geen kamer bij jacobs hotel👎

• 7Arjen10-11-2017

Knus hotel dicht bij het centrum

Klein hotel en zo ook de kamers. Superior suite geboekt, kamer was ruim (in vergelijking met andere kamers in hotel) maar badkamer was klein en gedateerd. Kachel werkte er niet. Matrassen te zacht naar onze mening. Kamers waren wel schoon en fris. Ontbijt is niet bijzonder naar wel voldoende. Ga vroeg ontbijten want er word niet bijgevuld. Op=op. Hotel is erg gehorig maar dat zal ook door leeftijd van het gebouw komen. 2 nachten in hotel geslapen en we waren niet ontevreden. Maar voor volgende keer proberen we een ander hotel.

• 5Esmeralda deroo17-10-2017

Niet voor herhaling vatbaar

Het raam van onze kamer kon niet meer sluiten. Wanneer dit aan de receptie werd gemeld waren ze hier al van op de hoogte maar konden ons geen alternatief geven. Bij ons vertrek nog eens ons ongenoegen geuit bij een andere collega maar zij wist niets van dit probleem??? Wimpelde dit dan ook snel af. Om 9u30 waren er enkel nog 4 kleine chocoladekoekjes. Er werden nog twee kleine stokbroodjes afgebakken wat niet veel is voor 5 personen. Koffie was na twee tassen ook op.. toch wel jammer omdat op voorhand werd gezegd dat we dan zouden gaan ontbijten. Dit hotel is dus zeker niet voor herhaling vatbaar!!

• 5Ans Hanenberg17-02-2014

Zeer slechte service

Wij wilden een speciale kamer boeken die nog beschikbaar is, receptie personeel besluit je een andere kamer toe te wijzen die wij beslist ongeschikt vonden. Klant is hier dus geen koning!!!

• 8EH Bos25-10-2013

Prettig hotel

Lekker hotel, voor overnachting en ontbijt. Waar voor je geld! Ontbijtbuffet is goed, wij waren met 5 personen, de 5-pers tafel was dan ook gereserveerd voor ons, helemaal top! Verder nette kamer (2kamers aan elkaar, met tussen deur) royale badkamer, en schoon! Ligging tov centrum is top, 10 minuten lopen en je staat op de markt. Parkeren is gratis, met de blauwe parkeerschijf (4uur). Voor ons een goede verblijfplaats!

• 7Sam Dil18-01-2013

Klein!

Een kamer van 12 vierkante meter waarin ook douche en toilet is opgenomen, voor 2 personen, is écht te klein. In ieder geval geen plaats voor een kledingkast en ook niet voor je koffer. De kamer was wel netjes afgewerkt en schoon, dit geldt ook voor de rest van het hotel.

• 6erikdriessen19-11-2012

Tikkie gedateerd

Tikkie gedateerd, maar niet onsympathiek hotel. Geboekt via zo'n voordeelsite, maar daarop had het hotel niet gerekend, want er waren te weinig kamers voor te veel mensen. Dat werd langzaam en niet heel servicegericht opgelost. Verder opvallend luxe badkamer vergeleken bij de rest van de kamer. Veel lawaai van buren, maar verder op kamer niets aan te merken. Onbijt ok, locatie lekker dichtbij het centrum.

Hotel Jacobs info

• CafeBeschikbaar (1)
  • WinkelsNiet beschikbaar
  • BarsNiet beschikbaar
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met hoge stoelenBeschikbaar (1)
  • VergaderruimteBeschikbaar (1)
  • GarageBeschikbaar
  • SpeelplaatsNiet beschikbaar
  • WasseretteNiet beschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

• BadkamerBeschikbaar
  • Thee- en/of koffiezetapparaatBeschikbaar

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar