Géén boekingskosten

Bed & Breakfast Inn Brugas

BelgiëWest VlaanderenBrugge

We hebben de beste aanbieders voor Bed & Breakfast Inn Brugas voor je op een rij gezet:

9.5FenomenaalScore uit 4 reviews

9.5FenomenaalScore uit 4 reviews

Bed & Breakfast info

• Sportfaciliteiten
Meer bed & breakfast info

4 Reviews over Inn Brugas

• 9Martijn29-08-2011

Zeer mooie verblijfplaats

Overnachting op kamer met douche. Kamer is heel en stijlvol ingericht. Alles zag er superschoon uit. Minibar met diverse dranken aanwezig op de kamer (met zeer redelijke prijzen, niet zoals in hotels). Ontbijtkamer is ook netjes en stijlvol ingericht en het ontbijt smaakte uitstekend. Volop verse broodjes en verse jus aanwezig. Enige minpuntje is misschien de afstand naar het centrum (15 min lopen), maar dat zagen wij niet als een probleem. Verder genoeg (gratis) parkeerruimte in de straat.

Al met al een topverblijf!

• 10Gosse24-08-2011

Formidable

Un très bel endroit, la maison a été magnifiquement rénovée. Il se situe au centre de Bruges, à 10 minutes à pied tout droit du centre historique. Les chambres sont très belles, modernes et très confortables. Toute la maison et la terrasse sont très propres et décorées avec goût. Le petit déjeuner est à volonté, varié et excellent. Les hôtes sont à la fois sympathiques, ouverts et discrets. Le meilleur Bed and breakfast que nous connaissons.

• 10D en G (uit Rotterdam)01-08-2011

Fantastisch !!!!

Ik ben met mijn vriendin 3 dagen naar B&B Innbrugas in Brugge geweest. Het was werkelijk fantastisch.

• Extreem schoon
    • Uitstekende service
    • Loopafstand van de Grote Markt (circa 10 min.)
    • Gratis Parkeren (in de straat)
    • Gratis WIFI
    • Prima ontbijt

Zeker een aanrader!

Groetjes,

D & G

• 9dirk dumon15-07-2011

rustig dicht bij centrum en net dat ietsje meer

Genoten van dit rustige BB, perfect in orde, alles spiksplinternieuw en smaakvol ingericht. Op enkele stappen van het centrum. Gastheer en gastvrouw zijn meertalig want andere gasten goed uitkwam. Tijdens ons tweedaagse verblijf één dag pokkeweer, doch geen gezeur want wij konden lekker genieten van de sauna dat deze BB rijk is.

Bed & Breakfast Inn Brugas info

Het complex