Bed and Breakfast Ibis Sint Niklaas Centrum

Bed and Breakfast Ibis Sint Niklaas Centrum

9.4Fenomenaal

België, West Vlaanderen, Brugge

image ontbreekt

Op vakantie geweest naar Ibis Sint Niklaas Centrum?

9.4Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Ibis Sint Niklaas Centrum voor je op een rij gezet:

BedAndBreakfast info

Meer bedandbreakfast info
Tonen op kaart

8 reviews over Bed and Breakfast Ibis Sint Niklaas Centrum

• 9s09-09-2015

prima verblijf!

Kamer; normale afmetingen, ruimte genoeg.Beetje hard bed, maar dat is persoonlijk. Badkamer prima , niet heel groot, met halfronde douchecabine. Groot pluspunt: midden in het centrum van Sint Niklaas. Parkeren in de ondergrondse garage op de markt: kaartje via IBIS , maar €6.00 voor de gehele dag/nacht ( 200 mtr er vandaan).Vriendelijk personeel.

Gereisd met partner in september 2015

• 9Chantal02-11-2010

geweldige locatie

Perfecte Bed&Breakfast voor een romantisch weekend Brugge. Door gastvrouw Anne werden we allerhartelijkst ontvangen. Gaf goede tips over Brugge en heeft voor beide avonden die we in de stad doorgebracht hebben, fantastische restaurants gereserveerd. De ligging is uitmuntend te noemen op enkele minuten lopen van de grote markt. Kamers zijn uitstekend verzorcht en aan alles is gedacht, Een aanrader!

Gereisd met partner in januari 2010

• 9Fred15-06-2009

Gunstig gelegen, goede kwaliteit

Wij zijn hier een nachtje geweest bij ons bezoek aan Brugge. Makkelijk te vinden in een rustig straatje. Echter zeer centraal gelegen. Je zit binnen een minuut op de Grote markt. De kamer is prima en netjes onderhouden. Mooi klassiek pand. Zowel van buiten als van binnen. Lekker ontbijtje aan de gezamelijke eettafel. Zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in juni 2009

• 9Klaas10-11-2008

Wat een super weekend!!

Gunstige ligging midden in het centrum van Brugge. Alles is gemakkelijk aan te lopen, desnoods kan er een fiets gehuurd worden. Daarnaast ziet het b&b hotel er erg goed uit. De romantische kamers zijn van alle gemakken voorzien. Ook de badkamer ziet er vrij nieuw uit en oogt erg fris en schoon. Het is een absolute aanrader voor wie met vriendin of vrouw een leuk weekendje weg wil in Brugge.

Gereisd met partner in november 2008

• 10Bastiaans04-05-2008

Wij hebben 1 nacht doorgebracht in Sint Niklaas en we hebben er heerlijk van genoten! Gastvrouw Anne geeft je graag goeie tips om je verblijf in Brugge goed door te brengen. De kamer zag er ook super uit, heerlijke bedden om na een lange dag in slaap te vallen. De ligging is perfect! Je loopt de straat uit en je staat direct in de grote winkelstraat van Brugge. 's Ochtends wordt je wakker gemaakt door de heerlijke geur van verse broodjes. Super B&B, een echte aanrader!

Gereisd met partner in mei 2008

• 9Anoniem30-03-2008

In een woord fantastisch! Absoluut een aanrader voor ieder die een romantisch weekendje in brugge wil doorbrengen. Zeer vriendelijke en behulpzame eigenaren.

Gereisd met partner in mei 2006

• 10Antoinette21-01-2008

B&B SintNiklaas is het perfecte rustpunt voor een weekendje Brugge. De ontvangst door de gastvrouw Anne is bijzonder gastvrij, vragen over b.v. toeristische plekjes van Brugge worden deskundig beantwoordt. De B&B ziet er keurig verzorgd uit, super-schone en gezellige kamers. Het ontbijt is erg lekker, uitgebreid. Echt een B&B waar het een plezier is om te logeren. Ik kan het iedereen aanraden die kan genieten van een stijlvolle ambiance!!

Gereisd met partner in januari 2008

• 10Tanja Voet06-10-2007

Supermooie en romantische lokatie midden in het centrum van Brugge! Een absolute aanrader voor een weekendje weg. De eigenaren zijn ontzettend vriendelijk, servicegericht en het ontbijt is heerlijk!!!

Gereisd met partner in oktober 2007

0 tips over Bed and Breakfast Ibis Sint Niklaas Centrum

0 vragen over Bed and Breakfast Ibis Sint Niklaas Centrum

Bed and Breakfast info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
      • Op het terreinBagageruimte, Terras
      • Overige servicesHanddoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Wasserette

• ParkerenBetaald
      • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats