Hotel Ibis Budget Brugge Centrum Station

Hotel Ibis Budget Brugge Centrum Station

6.4Voldoende

België, West Vlaanderen, Brugge

6.4Voldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Ibis Budget Brugge Centrum Station voor je op een rij gezet:

26 reviews over Hotel Ibis Budget Brugge Centrum Station

• 7Egon29-02-2020

Budget doet naam eer aan, toch ok!

Online boeking gedaan en incheck aan balie soepel , snel en vriendelijk. Hotelkamer 3persoons, 1 x 2 persoonbed en deze was prima, wel lastig dat het trappetje tbv de hoogslaper direct tegen je matras aan zit, daardoor stoot je in je slaap je arm regelmatig hieraan. Hoogslaper had een té hard matras; zoon van 16 slaapt thuis ook op een redelijk hard matras maar heeft hierop slecht kunnen slapen. Douchestraal was eveneens erg hard en daardoor onplezierig. Verder een prima ontbijt met vriendelijke dames achter het buffet; miste wel "het eitje"... Verder voor € 75,00 inclusief goed ontbijt goedkoop een hotelovernachting gehad. TIP: Sla je deurcode voor entree hotelkamer in je telefoon op...

Gereisd met oudere kinderen in februari 2020

• 2019
    7Yannick11-03-2019

Goed voor de prijs.

Een van de goedkoopste hotels iets buiten het centrum. Voor een weekendje weg is het zeer goed. Schoon, ruimte was oke, bedden waren zeer comfortabel en de douche was ook ruim en fijn. 20 minuten lopen van het centrum dus dat is zeker goed te doen. Ontbijt was vrij basic maar wel wat je er van verwacht. Ook een grote ruime parkeerplaats vlakbij.

Gereisd met partner in juli 2018

• 2018
    4Co koningen17-09-2018

Fietsonvriendelijk

Ibis budget brugge is alleen via trappen te bereiken en er is geen plek om de fiets binnen te zetten.ons slot was kapot maar de dame hield vol dat de fietsen buiten moesten staan.er was ook niet over te praten.heel jammer.voor de rest geen negatieve ervaring.

Gereisd met vrienden in september 2018

• 10Twan24-06-2018

Fantastisch, kan niet beter voor die prijs

Splinternieuw hotel aan de beste prijs/kwaliteit. Uitermate vriendelijk personeel, Marije aan de receptie is echt top en kon best met een grapje om. De verantwoordelijke voor het ontbijt bezorgde zich om de gasten, zij vulde alle schotels en korven bij nog voordat ze leeg waren en de meisjes van de poetsdienst deden evenzeer hun uiterste best en gedroegen zich heel vriendelijk, echt fantastisch te mogen beleven hoe enthousiast dit personeel is. OK er waren geen kasten op de wat te kleine kamer maar de properiteit maakt veel goed. Heel goede matrassen trouwens. Ontbijt is wat sober maar heel lekker en ruim voldoende. 50% Korting op het tramticket voor 1 dag was ook mooi meegenomen. Binnen de 100 meter van het tram- en treinstation is ook OK, neen je merkt daar qua lawaai niets van. Zeer goed beveiligd met een code aan de inkom, aan de lift en trapdeur. Het is een "low budget" hotel maar dat merk je, buiten de wat kleine kamers en een ontbrekend ei bij het ontbijt er echt niet aan, ik ga trouwens niet naar de zee om op de kamer te zitten. Ik vind het echt top vergeleken met de prijs, volgende trip naar Blankenberge is weer naar IBIS Hotel...zeker weten.

Gereisd met vrienden in juni 2018

• Oude reviews

7Joyce01-05-2016

Prima hotel voor een nachtje

Ibis budget is door mij een veel gebruikt hotel. De Peijs kwaliteit verhouding is super en de ligging vaak ook. Fijn dus voor stedentripjes. De kamers hier waren echter niet geschikt om te delen met iemand waarbij je privacy wilt bij het douchen..de douche is namelijk midden in de kamer. Kamers zien er netjes uit en de het personeel is vriendelijk. Ik neem nooit ontbijt, vind de prijs aan de hoge kant en eet liever bij een gezellig tentje, kan hier dus niets over zeggen.

Gereisd met vrienden in april 2016

• 1Versleijen29-12-2015

geen gastvrijheid!

Er bestaat in dit hotel geen klantvriendelijkheid. Alles wordt in stelling gebracht om geld uit de zak te kloppen.

Gereisd met oudere kinderen in december 2015

• 8Grasso02-03-2014

Prima hotel

Prima hotel voor één of twee nachtjes. Het "bed" is echter een plank met daarop een dun matrasje.Keihard dus. Tis maar dat je het weet. je moet er tegen kunnen. De douche is echter lekker ruim en goede straal. Het ontbijt is prima en uitgebreid, zeker voor de prijs, € 7,50. Parkeren kost € 3,50 voor een hele dag, centrum op loopafstand.

Gereisd met partner in februari 2014

• 8moerpen07-08-2013

Functioneel hotel

Mijn dochter kreeg voor haar 16de verjaardag een weekendje Brugge van ons cadeau en ik ben heerlijk met haar naar dit hotel gegaan nadat wij dit te horen hadden gekregen van een dorpsgenoot van ons. Je kunt je auto twee dagen netjes voor 2 dagen voor 7 Euro parkeren bij het station en wij zijn vanaf het hotel naar de stad gelopen. Dus het station ligt vrij centraal want je bent namelijk zo in de stad. Het ontbijt buffet is uitgebreid. Een ei ontbreekt maar dat zie je in veel hotels niet terug. Het is een kleine kamer dus je zit wel op elkaars lip. Wij vonden het functioneel en het had inderdaad iets weg van een ziekenhuiskamer. Er was airco en we hadden geen last van het spoor. Zelfs leuk om daar naar te kijken. Ook geen balkon.

Gereisd in juli 2013

• 8Willem11-07-2013

Prima hotel

Het hotel is een goede uitvalsbasis voor het centrum van Brugge, maar ook voor andere plaatsen in de omgeving. Dat het aan het spoor ligt merk je niets van. Kamers zijn basic, maar wel goed. En het ontbijt 's ochtends is goed. Voor wat je mag verwachten (als je kijkt naar de prijs) een tophotel.

Gereisd met vrienden in januari 2013

• 7Linda02-04-2013

Prima uitvalsbasis

Wij hebben 2 nachten verbleven in dit hotel. De mensen zijn erg vriendelijk en alles is netjes geregeld. De kamer was klein en functioneel ingericht. (bijv. geen aparte badkamer, maar douchecabine, geen kast en geen zitje) Matras was nogal dun, maar verder alles wat we nodig hadden. Ontbijt was voldoende, maar eenvoudig. De ontbijtruimte is zo ingericht dat je er zo snel mogelijk weer weg wil: puur functioneel en niet gezellig. De ligging is prima: makkelijk aanrijden en parkeren bij het station en lopend ben je zo in het centrum.

Gereisd met partner in maart 2013

Hotel Ibis Budget Brugge Centrum Station info