Vakantiehuis Huyze Lanchals

Vakantiehuis Huyze Lanchals

8.9Fantastisch

België, West Vlaanderen, Brugge

Op vakantie geweest naar Huyze Lanchals?

8.9Fantastisch

• 7.9Inrichting
  • 9.2Hoeveelheid ruimte

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis info

9 reviews over Vakantiehuis Huyze Lanchals

• 9J.M.Baten22-07-2014

Perfecte locatie, aanrader!

Prima, comfortabel en schoon verblijf op een perfecte locatie om de stad eens goed te verkennen. Pand bevind zich in een redelijk rustige straat ondanks dat het oude centrum als het ware om de hoek ligt. Eigenaren zijn zeer vriendelijk en correct. Restaurants, terrassen, slager en supermarkt binnen handbereik en twee garages tot je beschikking. Prima prijs/kwaliteit verhouding. Ons bezoek is zeker goed bevallen en voor herhaling vatbaar.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

• 9Rita en fam30-04-2011

Geweldig

Geweldig huisje, geweldig vriendelijke en gastvrije mensen in een geweldig mooie stad! Meer woorden zijn er eigelijk niet nodig, behalve dan dat ik zojuist op deze pagina een beoordeling las die absoluut niet klopt, gewoon niet waar is en ik geloof dat ik zo mag oordelen want wij gaan met ons gezin van 4 morgen voor de 2e keer naar huize lanchals en verheugen ons enorm. In die beoordeling staat dat ze op slaapbanken hebben geslapen en niet op bedden en het dus vreselijk vonden. Ik ben bang dat ze dan de bovenste verdieping over het hoofd hebben gezien want daar zijn 2 ruime slaapkamers met 2 heerlijke bedden. In de huiskamer staat een bank die als slaapbank is te gebruiken. Verder is Brugge een grote fraaie stad met veel touristen dus een beetje lawaai moet je verwachten, maar ook daar hebben wij niet of nauwelijks last van gehad terwijl we in een zeer drukke tijd ( kerst 2009 ) daar verbleven.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2011

• 9Eric Koper04-07-2010

Perfect!

We (family with twin 15 year old daughters) have a great time in Huyze Lanchals. I write this whilst we are still staying here. The house is clean, has internet and flatscreen cable television (worldcup) 2 good bedrooms, large living room and a garage (essential when being in the centre of Brugge). The house is really bang in the centre a stone throw away from many restaurants, shops and hisorical places. It's also easy to go on day trips providing you have sat nav and a car. We are still in the house whilst I am writing this as we rented it for 2 weeks. Even if the weather had been bed the house would have been comfortable to stay in.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2010

• 10ariane en vico07-02-2009

fantastisch een echte aanrader

hebben met ons tweetjes een fantastische week vakantie gehad in dit zeer knus en comfortabel ingericht huisje, hebben er trouwens ook heel lekker geslapen. Goed om weten, de bakker en beenhouwer juist om de hoek, beter kan niet. Komen zeker terug met onze kinderen.

Gereisd met partner in februari 2009

• 9ariane en vico07-02-2009

Zeker doen, een echte aanrader

hebben er een week vakantie doorgebracht met ons tweetjes , zeker een aanrader kwestie van confort op alle gebied, en hebben er ook heel lekker geslapen, het was een droom, de bakker en beenhouwer juist om de hoek. Komen zeker terug.

Gereisd met partner in februari 2009

• 10Wittevrongel Kurt14-04-2008

We hebben een zeer leuk weekend gehad in dit zeer mooi gelegen en gezellig huisje in Brugge. Het is echt een aanrader. We komen zeker nog eens terug.

Gereisd met partner in april 2007

• 6Silvio en Jeannet Hageman17-02-2008

wij hebben een lang weekend gebruik gemaakt van het gastenhuis Huyze Lanchals. Onze ervaring is zeer slecht, de vermelde bedden op de website zijn slaapbanken van een zeer slechte kwaliteit (wij hebben op de grond geslapen). De buurt is zeer luidruchtig tot diep in de nacht zijn ze met scooters aan het brommen en ruzie aan het maken. De buitenkant lijkt heel veel en je krijgt zo weinig als je binnen bent. zeker geen aanrader voor een geslaagd bezoek aan Brugge.

Gereisd met partner in februari 2008

• 9remaut rhonda26-06-2007

hebben een fantastische tijd gehad in het mooie Brugge waar we verbleven in Huyze Lanchals, een heel gezellige en comfortabele vakantiewoning die heel centraal gelegen is, wat zeker belangrijk is als je al de ganse dag gewandeld hebt. We komen zeker terug en vertellen het verder. Bedankt.

Gereisd in juni 2007

Vakantiehuis Huyze Lanchals info