Géén boekingskosten

Meer bed & breakfast info

12 Reviews over Huyze Die Maene

• 1Dennis13-12-2021

Zeer slecht!

onbeleefde onverschillige ober, zeer duur (55 euro voor stoofvlees en patat en 2 chocomel)

• 10Elly15-08-2014

Geweldige topper op alle vlakken!

B&B, dus geen receptie, logisch! Vriendelijke opvang in het restaurant. Uitstekende, soepel lopende lift of via trapjes naar kamer. Veel gemekker gelezen over de kleine badkamer, Ja, hij zal 1.20 bij 2.00 zijn. Alles zit er echter in. Een goeie wastafel en douche met 3 jetstreams. Wat wil je nog meer voor die paar dagen? Als je niet zonder bad kan blijf dan thuis. Helaas heeft de eigenaar zich dit gezeur aangetrokken en een bad geplaatst in de zeer grote kamer. Probleem opgelost. Prachtig uitzicht op een fantastische locatie. Beter kan gewoon niet. Goed boxspring, twee matrassen.Geen last gehad van gehorigheid. Heeft ook te maken met de mensen die in het pand verblijven. In het centrum van een drukke, toeristische plaats hoor je geluiden van buiten. Dat weet je. Door de dubbele ramen heb je er niet veel last van. Anders zijn er oordoppen te koop. Fantastisch, uitgebreid en afwisselend ontbijt afkomstig uit het goede restaurant onder de B&B met het bijzonder vriendelijke personeel.

• 2Ger Rottink28-06-2013

Dit nooit weer

Wij kunnen de beoordeling van dit B&B absoluut niet plaatsen noch onderstrepen. Ons verblijf hebben wij als zeer onprettig en amateuristisch ervaren. De kamer was een allegaartje van stijl en op rommelmarkten vergaarde rekwisieten die niet bij elkaar pasten al ware het Villa Kakelbont. Daarnaast was deze niet schoon, was de badkamer meer een hok en ook niet schoon. De mogelijkheid om koffie te maken op je eigen kamer met melkcupjes die 3 jaar over datum zijn, hebben we maar overgeslagen. Het feit dat ik bleef hangen in de lift tussen 2 verdiepingen in en de eigenaar mij onbeschoft en doodleuk verzocht onder de deur door te kruipen tussen 2 verdiepingen in, was ronduit gevaarlijk. Kortom, ga naar een van de vele en bovenal betere hotels in Brugge.

• 10Chantal04-01-2010

paradijs in Brugge

Mijn man en ik gaan al een aantal jaren ieder jaar naar Brugge. We logeren dan in deze prachtige B&B. In één woord geweldig! We reserveren altijd de kamer op de eerste verdieping. Deze vinden we het mooiste. Het ontbijt is ook heel goed. Het personeel super vriendelijk. De vorige keer kregen we een upgrade omdat we al een aantal jaren kwamen! Dat is nog eens klantvriendelijk! Mocht er geen kamer vrij zijn, een eindje verder hebben ze nog een B&B.

• 10Stephanie Muilenburg20-12-2009

in 1 woord geweldig

op de 4e etage een super mooi appaertement met 2 verdiepingen, was ooit de woonruimte van de eigenaar! zeer smaakvol ingericht. alles even mooi afgewerkt! uitzicht heel mooi vooral door de sneeuw. brugge is geweldig en de lokatie van deze B&B helemaal. zeker een aanrader!!

• 10Stefan & Iteke29-08-2009

Unieke ervaring

Fantastische bed & breakfast, unieke locatie in het hartje van het historische centrum van Brugge! De kamer die we hadden (1e verdieping) was erg stijlvol en romantisch ingericht. De kamer was erg ruim, het personeel netjes en vriendelijk. Wij voelden ons als een koninklijk paar. We hebben erg genoten tijdens ons 4-daagse stedentrip mede dankzij Huyze Die Maene!! Een aanrader voor iedereen!

• 10Rob & Maryal23-07-2009

Fantastisch hotel in een fantastische stad.

Helemaal geweldig ! Onze eerste ervaring met een B&B, maar ruim boven verwachting. Ontzettend aardig personeel. Prachtige kamer (3e verdieping). En een super lokatie natuurlijk. We komen zeker nog een keer terug.

• 10Chantal10-10-2008

Geweldig!

Wij gaan graag naar Brugge! Ieder jaar gaan we er zeker een keer overnachten. We gaan dan ook trouw ieder jaar naar Huyze die Maene. We willen geen andere B&B meer! Alles is goed verzorgd en de mensen zijn zeer vriendelijk. De ligging is perfect en de sfeer is goed. Verras jezelf en/of een ander met een heerlijk weekend weg in één van de prachtige kamers van deze B&B! Je zult het niet snel vergeten!

• 10Marjo21-07-2008

Wij zijn afgelopen weekend in Brugge geweest in Huyze die Maene, echt een schitterende kamer! Je weet niet wat je ziet als je naar binnenloopt. Ze zijn ook heel gastvrij alleen was er 1 ding wat mij tegen viel. Ik had een arrangement inclusief een 3 gangen diner en toen wilden wij een glas wijn. Dus wij een glas rode wijn besteld en een glas witte. Krijg ik even daarna de rekening schijnt die wijn 7 euro per glas te zijn. Ik heb het gewoon betaald maar vond het wel een beetje raar. Dus ik boven in de menu kaart gekeken blijkt dat ze ons een australische wijn hadden gegeven terwijl daar helemaal niet om gevraagd hadden. Dat vond ik toch niet zo leuk en ook niet gast vriendelijk. Dus kijk uit als je wijn besteld en zeg er duidelijk bij wat je wil. Verder was alles super.

• 8mieke en jaap24-01-2008

De kamer is bijzonder ruim en fraai gemeubileerd. Ligging met zicht op de markt is prachtig. Dinsdags is het restaurant gesloten en stonden wij voor een gesloten deur. Na telefonisch contact konden wij naar binnen. Het ontbijt was goed maar elke dag hetzelfde en keuze was beperkt.

Bed & Breakfast Huyze Die Maene info

Het complex