Tijdelijk €25 aanbetaling

Hollywood Logies

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Hollywood Logies voor je op een rij gezet:

9.8FenomenaalScore uit 6 reviews

9.8FenomenaalScore uit 6 reviews

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

6 Reviews over Hollywood Logies

• 10Suus29-03-2022

Top verblijf!

We konden hier al om 11 uur inchecken, wat erg fijn was, omdat we bij het station gerparkeerd hadden en nu meteen onze tassen kwijt konden. Bij aankomst moesten we even zoeken, omdat er geen Hollywood op de voorgevel staat. Maar eenmaal binnen werden we hartelijk verwelkomt, met uitleg en een kaart van Brugge. Mooi ingerichte superschone kamer, in het centrum en toch helemaal stil 's nachts. Heerlijk ontbijt op de kamer en in de avond hebben we beneden in het restaurant gegeten. Lekkere kroketten en desserts!

• 7Debbie27-07-2015

Goed hotel, perfecte ligging

Het hotel was een restaurant, met daarboven de kamers. Kamers waren klein, maar sfeervol en netjes. Ontbijt was top en overdadig. Personeel erg vriendelijk. Ligging direct bij alle bezienswaardigheden.

• 10jeannette06-05-2012

Geweldig pension!!

Nog nooit zulke mooie schone kamers gezien! Je parkeert onder het hotel op 't Zand en als je naar boven gaat sta je meteen voor het hotel. De eigenaren zijn heel aardig en weten wat service inhoudt. Ze zijn behulpzaam. Dit pension heeft van alles wat extra. Niet zomaar een kamer maar een superkamer, niet zomaar ontbijt maar een superontbijt en zo kan ik nog wel even doorgaan. Op zaterdag is de markt tegen over het pension. Erg gezellig. Je loopt binnen een paar minuten het prachtige centrum in van Brugge. Ze verdienen een dikke 10.

• 9fvlug30-10-2011

uitstekend hotel komen we zeker terug

Doordeweeks van 26 oktober t/m 28 oktober geweest in dit heerlijke hotel met prima service. Geweldig hotel goede verzorging ruime kamers. Minpunt was dat men precies voor t hotel aan het werk was en volgende ochtend vroeg een kermis ging opbouwen. Voor de rest alles uitstekend Komen we zeker terug

• 10Lizbeth03-05-2011

Geweldig Hotel

Wij hebben een heerlijke tijd gehad. Het hotel wordt gerund door broer en zus en hebben echt hun roeping gevonden. Je kunt er ook lekker eten. De kamers zijn heerlijk ruim en het sanitair is modern. Vanuit de parkeergarage steek je de straat schuin over en je bent bij het hotel. Wij komen zeker nog een keertje terug.

• 9toon29-12-2009

een mooie uitvalsbasis voor een weekendje Brugge

Een ontzettend leuke Bed & Breakfast ! Vanuit Hollywood, zit je zo midden in het oude centrum van Brugge. We hebben er een geweldige tijd gehad, en lekker genoten van elkaar.

Hotel Hollywood Logies info

• LiftenNiet beschikbaar