Hotel Hollywood Logies

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8

Goed hotel, perfecte ligging

Debbie, 27-7-2015

Het hotel was een restaurant, met daarboven de kamers. Kamers waren klein, maar sfeervol en netjes. Ontbijt was top en overdadig. Personeel erg vriendelijk. Ligging direct bij alle bezienswaardigheden.

Geweldig pension!!

jeannette, 6-5-2012

Nog nooit zulke mooie schone kamers gezien! Je parkeert onder het hotel op 't Zand en als je naar boven gaat sta je meteen voor het hotel. De eigenaren zijn heel aardig en weten wat service inhoudt. Ze zijn behulpzaam. Dit pension heeft van alles wat extra. Niet zomaar een kamer maar een superkamer, niet zomaar ontbijt maar een superontbijt en zo kan ik nog wel even doorgaan. Op zaterdag is de markt tegen over het pension. Erg gezellig. Je loopt binnen een paar minuten het prachtige centrum in van Brugge. Ze verdienen een dikke 10.

uitstekend hotel komen we zeker terug

fvlug, 30-10-2011

Doordeweeks van 26 oktober t/m 28 oktober geweest in dit heerlijke hotel met prima service. Geweldig hotel goede verzorging ruime kamers. Minpunt was dat men precies voor t hotel aan het werk was en volgende ochtend vroeg een kermis ging opbouwen. Voor de rest alles uitstekend Komen we zeker terug

Geweldig Hotel

Lizbeth, 3-5-2011

Wij hebben een heerlijke tijd gehad. Het hotel wordt gerund door broer en zus en hebben echt hun roeping gevonden. Je kunt er ook lekker eten. De kamers zijn heerlijk ruim en het sanitair is modern. Vanuit de parkeergarage steek je de straat schuin over en je bent bij het hotel. Wij komen zeker nog een keertje terug.

Een ontzettend leuke Bed & Breakfast ! Vanuit Hollywood, zit je zo midden in het oude centrum van Brugge. We hebben er een geweldige tijd gehad, en lekker genoten van elkaar.

We hebben een aantal aanbieders voor Hollywood Logies voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hollywood Logies in Brugge, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hollywood Logies zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Hollywood Logies scoort een 8.25 uit 10 op basis van 5 reviews.