Bed and Breakfast Hof van Steelant (in Loppem)

Bed and Breakfast Hof van Steelant (in Loppem)

9.3Fenomenaal

België, West Vlaanderen, Brugge

Op vakantie geweest naar Hof van Steelant (in Loppem)?

9.3Fenomenaal

BedAndBreakfast info

Meer bedandbreakfast info

5 reviews over Bed and Breakfast Hof van Steelant (in Loppem)

• 10Ivo Toby05-06-2017

Heerlijk verblijf

Heel vriendelijk ontvangst, Fons en Lucia zijn schatten van mensen. Geweldige kamers, van alle gemakken voorzien en prachtig ingericht, schoon en verzorgd. Heerlijke douche. Ontbijt was smaakvol en compleet, heerlijke zelfgemaakte confiture. Echt genoten, 1 dag was veel te weinig.. Zeer zeker een aanrader!

Gereisd met partner in juni 2017

• 9Anne-Mieke05-03-2017

Heerlijk verblijf, fantastisch ontbijt, fijne plek

Hele fijne plek met leuke grote tuin waar de kinderen (5 en 8 jr) heerlijk konden spelen en trampolinespringen. De Grote Kamer was perfect en gezellig, goede bedden etc. Het ontbijt verdient een Extra pluim: supervers en uitgebreid, en elke dag wat afgewisseld (andere belegjes, verschillend fruit, broodjes/croissants, yoghurts...). We zijn een midweek geweest en hebben van elke dag genoten. We komen zeker nog eens terug!

Gereisd met jonge kinderen in maart 2017

• 0Danny Boon30-12-2011

Goed vertoeven

Wij hebben ons erg vermaakt, vriendelijke mensen, die net als wij belang hechten aan duurzaamheid.

Gereisd met jonge kinderen in april 2011

• 8Sanne26-04-2011

Relaxt logeren vlakbij Brugge

"Bed and Breakfast Hof van Steelant (in Loppem) in Brugge is een prachtige boerderij gelegen vlakbij Kasteel Loppem, Brugge en de mooie domeinen om Brugge heen. We hebben een kamer met z'n drieen gedeeld. Dat was prima te doen. Met name de vriendelijkheid en het goede ontbijt (alles biologisch) maakt deze BB een aanrader. Fietsen huren en de omgeving verkennen is ook erg leuk om te doen. We mochten zelfs kaarten lenen. Al met al gastvrij en mooi!

Gereisd met vrienden in april 2011

• 10Benito & Ellen20-08-2008

Absolute top

Dit zou een voorbeeld voor alle eco en biologische overnachtingen moeten zijn. Absoluut veel respect voor wat deze familie aan het doen is en van gemaakt heeft. Zeker aan te bevelen. Zeer flexibel qua vertrek- en aankomsttijd, onwijs goed biologisch ontbijt (alles vers gebakken of geplukt),. Heel schone kamers, schone badkamer en toilet en ontbijt kamer. En zeer gezellig en warm. Absolute topper!!!!!!

Gereisd met partner in juli 2008

Bed and Breakfast Hof van Steelant (in Loppem) info