Géén boekingskosten

• 8.8Ruimte

Vakantiehuis info

4 Reviews over Hoeve de Spijker

• 10Deesje17-08-2014

Ontspannende logeren bij de boer

Wij verbleven een weekend met 3 kinderen in Het Koetshuis. Het huisje was veel ruimer dan verwacht. Schoon, gezellig en kindvriendelijk. Het gastgezin is supervriendelijk en gastvrij. De kinderen hebben op het paard mogen rijden, met de tractor mee mogen gaan en volop kunnen genieten van de katten, honden, koeien en kalfjes. In de grote tuin met allerlei speelmogelijkheden (trampoline, wip, schommel, glijbaan en zandbak) waren ze ook niet weg te slaan. Wij hebben genoten van de rust. Zeker voor herhaling vatbaar.

• 9ilse10-09-2012

een heerlijke plek voor familie

We hebben in de Spijkerhoeve en familieweekend gehad. De kamers zagen er goed uit. Zeer verzorgd!!!! We konden alles vragen, niks was te gek.De boerin/gastvrouw kon veel vertellen over het leven op de boerderij. We mochten veel bekijken op en rondom de boerderij. De melk vers van de koe was heerlijk. We hadden een heerlijke tuin waar de kinderen heerlijk konden op de verschillende speeltoestellen die er stonden. Met warm weer was er altijd wel een plekje schaduw te vinden. De landelijke omgeving was erg rustgevend. Heerlijk wakker worden van de koeien. Je kan er heerlijk wandelen. We waren van plan om met het mooie weer even naar het strand te gaan. Maar het was er zo heerlijk in de tuin dat we niet zijn gegaan!

• 9lientjesmetsers08-05-2012

Super!

Wij hebben hier met onze twee jonge kindjes een heerlijk weekend gehad. De eigenaars doen er alles aan om er een fijn verblijf van te maken. Ze nemen alle tijd voor de kinderen, ons zoontje heeft zo'n beetje continu op de tractor en in de melkstal gewoond. Het huisje is heel fijn en groot genoeg voor z'n viertjes. Wel wat gehorig; er zit geen deur tussen de boven en benedenverdiepig dus als de kids boven in bed liggen moet je beneden niet te veel lawaai maken. Vergelijk het met een stacaravan. Prima wat ons betreft en heel sfeervol! Prachtige uitzichten ook. Brugge is met de fiets binnen tien minuutjes bereikbaar en toch zit je daar midden in de weilanden.

• 8johanna22-11-2011

Heerlijke accomodatie in landelijke omgeving.

Hoeve de Spijker is een apart gedeelte van een boerderij dat in bedrijf is. Kinderen mogen mee om de kalfjes te voederen en als je gelukt hebt kun je ook een geboorte meemaken. Bij een groepsverblijf staat er een fles verse melk klaar in de koelkast en de boerin verwelkomt de groep met een drankje voor iedereen. Zo is er ook appelsap van eigen bedrijf. De bedden zijn van goede kwaliteit. De hele verbouwing is met veel liefde en aandacht voor details gedaan. Er is een apart huisje met eigen keuken en douche voor max. 4 personen. In deze accomodatie kunnen groepen terecht, maar ook bed and breakfast is mogelijk. Brugge ligt ongeveer 5 km. verderop. Een nadeel is dat een slaapkamer voor 4 personen vanuit de woonkamer te bereiken is en dat hier geen douche of toilet bij is.

Vakantiehuis Hoeve de Spijker info

• Adresgegevens