Bed and Breakfast Hobo

8Fantastisch

Score uit 1 review

België, West Vlaanderen, Brugge

image ontbreekt

Op vakantie geweest naar Hobo?

8Fantastisch

Score uit 1 review

BedAndBreakfast info

Meer bedandbreakfast info
    Tonen op kaart

1 review over Bed and Breakfast Hobo

• 8stefan17-04-2010

Leuke B&B op loop afstand van het centrum

3 kamers in verschillende stylen. Op de eerste verdieping zitten 2 kamers die gezamenlijk toilet hebben. Huiskamer wordt ontbijt geserveerd, de gastvrouw maakt er een echt feestje van met fruit en yoghurt en divers beleg.

B&B zit op minder dan 10 min lopen van het centrum, top locatie met gratis parkeren. voor ons geen groot Hotel meer in Brugge maar een B&B

Gereisd met partner in december 2009

0 tips over Bed and Breakfast Hobo