Géén boekingskosten
/België/West Vlaanderen/Brugge/Bed & Breakfasts Brugge/Bed & Breakfast Het Wit Beertje

Het Wit Beertje

Bed & Breakfast
BelgiëWest VlaanderenBrugge

We hebben de beste aanbieders voor Bed & Breakfast Het Wit Beertje voor je op een rij gezet:

8.4FantastischScore uit 5 reviews

8.4FantastischScore uit 5 reviews

Bed & Breakfast info

Meer bed & breakfast info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

5 Reviews over Het Wit Beertje

• 10Marjoke van Alphen23-06-2018

Zeer gastvrij en goede B&B.

Zeer gastvrij. Niets was te veel en als er iets niet goed was, werd het direct opgelost. Wederom een zeer goed verblijf gehad. Voelde aan alsof we als oude vrienden welkom werden geheten. Drie geweldige dagen gehad, waar we schandalig verwend zijn. Goeie kamers, lekkere bedden, mooie tv en een verschrikkelijk lekker ontbijt. Met steeds wisselend beleg, met streek producten en zelf gemaakte jam, in bijzondere smaken. Ook altijd noemen zoet broodje erbij. Is het te veel, geeft niet. Vraag gerust of je het mee kan nemen voor de dag. Wordt gerund door 2 vrienden, die ook het thema Witte Beer, verder doorvoeren. Heel erg bedankt voor de ongelofelijke gastvrijheid en tot ziens.

• 8Karin09-08-2017

Gezellig en gastvrij B&B op loopafstand v centrum

Hartelijke, gastvrije eigenaars. 's morgens heerlijk ontbijt met vers sapje, verse streekprodukten en zoete lekkernij. Gaf ons genoeg energie im hele dag te struinen door prachtige stad waarbij we handige tips kregen voor bezienswaardigheden. Sfeervol ingerichte kamer met grote digitale tv en wifi. Badkamer wat krapjes maar netjes. Huis wat gehorig maar niet op storende manier. Zie t als charme van een wat ouder huis. Broers runnen deze B&B al 26 jaar met veel passie en geven je een welkom gevoel. Voor wie de persoonlijke touch prefereert boven een hotel zeker een aanrader!

• 8AvL20-07-2016

kleinschalig, schoon, gastvrij

Een kleinschalig B&B waar je gastvrij wordt ontvangen door de eigenaren. De kamers zijn wel wat gedateerd ingericht, maar keurig schoon en van alle gemakken voorzien. Bed vond ik niet fantastisch, maar dat vindt ik al snel niet zoals thuis. Het ontbijt was zeer uitgebreid en vers....in 1 woord Fantastisch! Prijs/kwaliteit is zeer goed. En het is maar 5 á 10 minuten lopen en dan sta je in het centrum van Brugge!

• 9henk26-04-2013

geweldig!

Recent een overnachting meegemaakt. Schone kamer, goede bedden, kleinschalig maar vooral ongekende service en gastvrijheid van de gastheren

• 7Fred en Mieke08-04-2010

Ideaal gelegen 10 minuten wandelen van centrum

B&B op loopafstand van het centrum. Vrij parkeren in straat. Vriendelijk onthaal. Nette kamer met moderne badkamer voorzien van douchecabine wastafel en toilet Prima ontbijt van 08.30 tot 10.30 Eigen toegangs en kamersleutel.

Bij volgend bezoek aan Brugge komen we zeker terug

Bed & Breakfast Het Wit Beertje info

• AirconditioningNiet beschikbaar