Hotel Het Koffieboontje

Hotel Het Koffieboontjesterster

3.3Onvoldoende

België, West Vlaanderen, Brugge

3.3Onvoldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Het Koffieboontje voor je op een rij gezet:

Tonen op kaart

130 reviews over Hotel Het Koffieboontje

• 2Ingrid07-01-2020

Nooit meer!

Slecht hotel erg benauwd met kleine gangetjes naar de kamer. De kamer was vies met oude vloerbedekking en een slecht bed. De receptie was een rommeltje en niet al te vriendelijk ontvangen. Er was boven onze kamer een verbouwing aan de gang dus tussen de middag even relaxen was er niet bij. Voor mensen met een rolstoel niet te doen! Er was nergens gelegenheid om iets te drinken en ook het ontbijt was matig. Zeker geen aanrader! Brugge daarentegen was bijzonder leuk.

Gereisd met partner in januari 2020

• 2019
    5J Peters03-11-2019

Ouderwets hotel, perfecte ligging!

De ligging was erg goed, direct in het centrum. Alle bezienswaardigheden op loopafstand!!! Helaas geen parkeerplek bij het hotel. Wel op 5 minuten lopen een (betaalde) parkeergarage. Het hotel zelf liet her en der wat te wensen over... Eten was voldoende keus, maar niet speciaal. De kamer was ouderwets en stoffig. Bedden waren oke, als je van zachte bedden houd. De badkamer was klein, zat schimmel in en was over geverfd... Voor een weekendje vond ik het hotel vrij prijzig voor de 'luxe' die er was.

Gereisd met vrienden in november 2019

• 3Suzanne01-05-2019

Voor ons niet meer!

Enorm gedateerd. Geen goede ventilatie. Receptioniste neemt tijdens ons gesprek de telefoon aan, onfatsoenlijk! Bedden klein en schuiven uit elkaar. Badkamer enorm gedateerd, vies klevend douchegordijn. Overigens wel schoon. Ontbijtbuffet slecht. Het ontbreekt eigenlijk op ieder vlak. Alleen de ligging is centrum, maar met alles op loopafstand zou ik de volgende keer een ander hotel nemen.

Gereisd met partner in april 2019

• 2018
    3Pauline16-09-2018

Onhygiënisch

Twee nachten geboekt in dit hotel. Prima ontvangen. Hotel kan opknapbeurt gebruiken, maar leek oké. Toen we na de eerste nacht wakker werden zagen we bedwantsen lopen in bed. Bah! Meteen (zonder ontbijt) vertrokken. De receptioniste leek niet echt verbaasd. Hebben het geld voor de 2e nacht terug gekregen, maar geen compensatie voor het geleden ongemak. Slecht.

Gereisd met partner in september 2018

• 3Willemien03-08-2018

Slechte prijs kwaliteit verhouding

Voor bijna 150 euro per nacht een zeer matige kamer. Badkamer niet schoon en geen ventilatie. Als je aan de achterzijde een kamer hebt veel last van de naastgelegen Pub. Geen airco dus mega warm. Veel te veel geld voor een matig onderkomen. Voor dit geld moet je een beter hotel kunnen boeken. Ook auto kun je niet bij het hotel parkeren. Dus deze kosten komen er ook nog bij! Even verder zoeken.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 4Emma van buel02-08-2018

Nooit meer

Overnacht in dit hotel op 28juli. We hadden de kamer van €200/per nacht geboekt. Bij aankomst leek alles best oké. Een beetje later was onze kamer één groot mierennest. Overal waren er mieren aanwezig tussen onze bagage, zelfs tot in mijn kopje thee.... gemeld aan de balie waar ik als antwoord kreeg ‘ mieren komen af op suiker zeker bij warm weer’. Later Contact opgenomen met hotel zelfs en geen antwoord gekregen! Zeer teleurgesteld had meer verwacht zeker voor deze VEEEEEL te hoge prijsklasse!!

Gereisd met partner in juli 2018

• 1Rob15-07-2018

Nooit meer!

Brugge is een fantastische stad, maar dit hotel raden we ten zeerste af. We hadden keurig telefonisch een prijs afgesproken voor 2 nachten, 5 personen. Aangekomen waren de kamers die wij kregen zeer oud en op menig punt versleten of stuk en aan een grondige renovatie toe. Maar ja, we kwamen voor Brugge. De tweede dag zaten we in een rondvaart boot en werden we gebeld met de vraag om het hotel te verlaten want de prijs die we afgesproken hadden was ineens voor 1 nacht ipv 2. Als we bijbetaalde mochten we nog een nacht blijven. We voelden ons zo bedonderd dat we dit uiteraard niet hebben gedaan. Waarschuwing, vraag om een schriftelijke bevestiging van de reservering, want anders kan het een duur hotelletje worden en dat zijn ze niet waard.

Gereisd met oudere kinderen in april 2018

• Oude reviews

3Oscar11-08-2017

Kies een ander hotel

Wel een Oosteuropees baliepersoneel gehad? Zin om continue in het geluid van een luchtafvoer te zitten en tot twee uur s'nachts (dagelijks) het geluid van het cafe onder je? Een wc waar het water tot de rand staat en kapotte tegels? Deuren die niet sluiten? Iets later ontbijt en dan de helft van het ontbijtbuffet leg aantreffen (dit wordt niet bijgevuld). Boek dan nu dit hotel voor deze ervaring!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 8Sandra Olijerhoek02-08-2017

Prima

Goede prijs/kwaliteit verhouding zeer vriendelijk personeel. Ligging midden in het centrum dus ideaal. Kamers netjes, geen overdreven luxe maar echt prima. Romantiek van de stad doorgevoerd in hotel

Gereisd met partner in augustus 2017

• 8Don14-02-2016

geweldig

Een echt gastvrij hotel met ruime frisse en schone kamers sommige met keukenblok goede bedden ruime tijden in en out check nacht ingang ook een heel uitgebreid en goed ontbijt incl. champagne midden in het centrum zeker een aanrader

Gereisd met vrienden in januari 2016

7 tips over Hotel Het Koffieboontje

• J Slot, 21-06-2013

Kleine tip; vooraf goed informeren naar de ligging van het hotel, want met de auto in de binnenstad van Brugge rijden is een ramp. Koop een museumkaart, dit geeft een aanzienlijke besparing op de kosten.

• Inge, 03-01-2013

Restaurant Pietje Pek, vlakbij de markt. Heel aardig personeel. Je kunt hier gezellig fonduen voor een redelijke prijs.

• ErikvanderHeld, 23-09-2012

leuk gezellig stadje voor een weekend

0 vragen over Hotel Het Koffieboontje

Hotel Het Koffieboontje info

• Aantal sterrensterster
    • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
    • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• KeukenKitchenette
    • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Koffie en thee, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
    • Op het terreinBagageruimte, Terras
    • Overige servicesConcierge, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Schoenpoetsservice

• BuitensportenFietsen