Géén boekingskosten

Hotel Het Gheestelic Hof

BelgiëWest VlaanderenBrugge

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Het Gheestelic Hof voor je op een rij gezet:

8FantastischScore uit 11 reviews

8FantastischScore uit 11 reviews
  • 8Waardering

11 Reviews over Het Gheestelic Hof

• 9Stephanie05-03-2018

Een heerlijk hotel midden in het centrum! Vriendelijk personeel die je graag de weg wijzen in deze prachtige stad. Wij zaten in een grote kamer die grensde aan de tuin van het hotel. De kamers waren schoon en het ontbijt was heerlijk! Bij het ontbijt was alles te vinden, van vers fruit tot verse chocolade croissants. Daarnaast kon je ook onbeperkt koffie en/of thee pakken. Echt een top hotel!

Wij hadden de auto geparkeerd bij het station voor € 3,50. Je kon hier gratis met de bus naar het centrum waar je in 2 minuten loopt naar het hotel. Naar het station lopen is nog geen 10 minuten.

• 9Marloes19-11-2017

Prima!

Leuk ontvangst, prima kamer (een hadden de kleine kamer), goede mooie badkamer, en gratis koffie thee en warme chocomelk in de lobby incl koekje of ontbijtkoek. Hotel ligt midden in het centrum, parkeergarage dichtbij (9euro voor 24uur) of gratis op 10-14 min lopen op de randparking

• 10mirjam28-11-2015

super hotel en gastvrij

ontzettend leuke eigenaars, net begonnen met dit hotel, en doen er alles aan om je je thuis te laten voelen. Ontbijt plek is niet zo groot, maar wat er allemaal uit de ontbijtkast komt is super, zelfs eigen gebakken taart! Hele hotel is al in kerstsfeer , en de ligging is ideaal in het centrum. Kortom ik ga er zeker terug.

• 8Amanda01-11-2015

Best goed

Mooi pand, mooi gesitueerd in het centrum maar dan in een rustige straat. Vanuit onze kleine kamer prachtig uitzicht, vanuit bed keken we zo naar de mooie toren voor ons. Herken mij niet in voorgaande recensies; receptie was altijd bemand en zo niet dan liepen zij door het pand ivm andere werkzaamheden maar er was altijd iemand aanwezig en prima te benaderen. Ontbijt was prima en in een mooi zaaltje. Kamers wel gehorig maar ja wat wil je met een dergelijk historisch pand. Zorg dat je niet de hoofdprijs betaald, dan zit je hier goed. Bedden lagen heerlijk en de kamer was schoon, misschien nog wel het belangrijkst van alles!

• 7Sofie Ganhy18-05-2015

Hotel was wel OK.

Het hotel Gheestelic Hof ligt pal in de stad en dat maakt het zeker aantrekkelijk. Als je een paar honderden meters stapt, zit je al snel op de Grote Markt of in de winkelstraten. Enig minpuntje aan de ligging is dat het hotel niet over een parking beschikt. Wij hadden onze auto geparkeerd op een gratis randparking net buiten de stad. De voorgevel oogt vrij oud en rustiek. Eens binnen, kom je direct aan de receptie uit. Het is een kleine receptie waar nooit iemand zit. Enkel als je op de bel duwt, komt de eigenaar naar daar om je verder te helpen. Wij lagen in de voorste kamer. Dat is eigenlijk de kamer die zich voor de receptie bevindt. De kamer oogde proper en alles was in orde. Het enige jammere aan de kamer vonden wij dat deze gelegen was aan de straatkant. We hadden een beetje schrik voor het lawaai maar dat viel eigenlijk goed mee. We hadden vooral lawaai van de brander die zich achter de muur bevond. Om de tien minuten, sprong deze op en hij bleef een vijftal minuten zoemen.

• 8Tom03-02-2014

Mooie kamer

Het hotel oogt redelijk oud, maar eens in de kamer is dit snel vergeten. Grote kamer met groot 2persoonsbed en mooi interieur, grote badkamer en veel bergruimte. Onthaal was heel vriendelijk en informatief, ontbijt was aan de overkant van de straat en was zeker in orde. Vriendelijk personeel. Redelijke prijs voor een mooie hotelkamer in het historisch centrum.

• 8Caitlin06-11-2012

Heerlijk relax

Het Gheestelic Hof ligt pal in het centrum van Brugge. Het is dan ook de perfecte uitvalsbasis voor daguitstapjes in deze mooie stad. Enige nadeel is dat er geen parkeergelegenheid is voorzien en je de auto dus elders moet zien kwijt te geraken. De receptie is zelden of nooit bevolkt, en je moet dan ook telkens naar het tegenoverliggende hotel, dat in dezelfde handen is. Ook de ontbijtruimte is aan de overkant, je moet dus even de straat over en dat is 's ochtends niet altijd even fijn. Het ontbijt was wel zeer goed in orde en erg leuk gepresenteerd in massieve kasten. We hadden een standaardkamer, en deze was voldoende ruim. Je gebruikt de kamer immers alleen om te overnachten. Het bed was héérlijk. Een groot tweepersoonsbed, in plaats van twee aaneengeplakte bedjes. Mooie en nette badkamer, met alle gewenste comfort. Kamers gaven een propere indruk. De trap naar de kamer is echter wel tamelijk smal & dus niet zo praktisch met zware valiezen.

• 8Stefanie Nieuwlaat04-06-2012

Prima hotel voor een weekendje Brugge

Prima hotel. We hadden een kleine kamer. Deze is dan ook niet echt groot, maar alles wat je nodig hebt is aanwezig. De ligging is perfect, geen last van de drukte van het centrum maar wel alles op prima loopafstand, wij hebben het hele weekend te voet afgelegd: station, markt, friet+chocolade museum etc. Ontbijt was lekker en in een mooie ruimte in het zusterhotel aan de overkant. Al met al dus een prima hotel!

• 6Ish13-09-2010

Goed te doen!

Wij verbleven hier in een kleine kamer en die is dan dus ook echt erg klein. De badkamer leek zo groot als de kamer zelf. Maar daar was de prijs dan ook naar. Bovendien is de ligging ook in orde.

Zolang je niet vaker op je kamer bent dan nodig, is dit hotel een prima optie om te verblijven.

Niet geheel onbelangrijk: de (bad)kamer was schoon!! Altijd fijn.

• 7Gonny19-07-2008

Prima hotel voor 2 nachten. Dichtbij centrum en parkeergarage. Ontbijt is ook goed. Koffie is erg duur in het Zusterhuis, 14,75 voor 2 personen. Maar dan krijg je er wel 6 Belgische bonbons bij; schandalige prijs.

Hotel Het Gheestelic Hof info

Het complex