Géén boekingskosten

+22/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.1FantastischScore uit 20 reviews

20 Reviews over Gulden Vlies

• 9Familie Vandamme27-12-2016

Leuk hotel met super vriendelijke mevrouw

Kleinschalig hotel, dichtbij het centrum van Brugge. Gemakkelijk te bereiken met de auto. Wel wat verouderde kamers, toch proper en goede bedden. Het ontbijt was heel lekker. De dame van het hotel was heel vriendelijk en hulpvaardig. We kregen gelijk info over Brugge en een stadsplan. Onze zoon van 15 is ziek geworden en ook toen heeft ze ons geweldig geholpen. Alleen al voor die vriendelijke dame is het hotel een aanrader!

• 10susanne19-11-2015

Leuk knus hotel op een ideale plek in Brugge

Zeer gastvrij onthaal in dit kleine maar fijne hotel. Wij hadden een zolderkamer (3e verdieping). Kamer is netjes en verzorgd. Plek van het hotel ook prima, gratis parkeren iets verderop en ongeveer 15 minuutjes wandelen naar het centrum. Gastvrouw gaf een zeer welkom gevoel en heeft uitgebreid uitleg gegeven over Brugge. Het ontbijt is zeer uitgebreid. Een aanrader!

• 5Truus van Eenennaam24-07-2014

Niet voor herhaling vatbaar.

Ontvangst ( door aardige Portugese dame, die moeilijk communiceerde) was niet als beloofd en amateuristisch. Kamers waren erg gedateerd, vlekkerig, een schuifbaar schot voor het sainitair, gat in de muur, de kroonluchter die half naar beneden kwam, maar de bedden waren goed. Ontbijt leek goed, maar brood was erg droog (oud) en eieren bijna rauw, dus niet eetbaar en de koffie was niet te drinken. Er was wel vers fruit. Bediening was zelden te zien, maar wel erg aardig. Toch vonden wij de nadelen opwegen tegen de voordelen en zullen een volgende keer een ander hotel zoeken.

• 8mariannedemunter14-10-2013

Goed, maar enigszins oud hotel

Hotel Gulden Vlies ligt zo'n 10 minuten lopen vanaf het historische centrum van Brugge. Het hotel is wat gedateerd, maar renovaties zijn gepland. De datering wordt zeker goedgemaakt door de eigenaars van het hotel, een koppel die momenteel samen met hun twee kinderen in het hotel wonen. Hoewel parkeren max 4 uur mag voor het hotel, willen de eigenaars met liefde elke 4 uur de parkeerschijf veranderen in de auto waardoor je er zelf niet aan hoeft te denken.

• 5DV8720-02-2012

Nooit meer boeken bij touroperator

Een weekendje Brugge hier verbleven. De ligging is wel goed, binnen 10 minuten lopen in het centrum. Auto parkeren kon gratis aan de overkant van het hotel langs de weg. Het is een mooi oud pand met een goede sfeer. Het ontbijt vonden wij voor een 2-sterren hotel zeer goed. Tot zover het positieve. Voor de rest was het een nachtmerrie. Onze kamer was 4 trappen omhoog. Toen we de deur openden, wisten we niet wat we zagen. Zo'n kleine kamer hebben wij nog nooit gehad! De kleine badkamer had zo'n schuifdeur, wat niet echt zorgt voor wat privacy. Na de eerste nacht hebben wij geconstateert dat de kamer schuin afliep met de nodige pijn in de rug. De eigenaresse had geen andere kamer vrij en zei dat ze er wel iets op zou vinden. Dat 'iets' was een plank onder het bed, maar het hielp niet. Met als gevolg nog meer pijn aan de rug na de tweede nacht. Als compensatie heeft ze ons voor de laatste nacht toch een andere kamer kunnen geven. De superiorkamer, zonder iets bij te betalen. Nooit meer!

• 7van Sonsbeek09-01-2011

het is een 2-sterren hotel

Het Gulden Vlies is een 2-sterren hotel. Het is een oud sfeervol pand. Wij waren er 1 nachtje, begin januari. Het was koud, ook binnen. De vorige recenties waren vol lof, vandaar onze boeking. Maar het was teveel eer. Ontvangst; 10 min. moeten wachten voordat er iemand kwam. Ze zijn niet onvriendlijk, maar zo vriendlijk en gastvrij zoals eerder beschreven hebben we niet ervaren......

• 9katja7106-10-2010

Zeer gastvrij en vriendelijk hotel

Het Gulden Vlies is een B&B annex hotel. Prima om een aantal dagen door te brengen. Gastvrij onthaal en duidelijke uitleg. Wij kregen een kamer op de bovenste etage, even een klim maar het uitzicht maakt dat meer dan goed. Hotelgasten variëren in de leeftijd van 20 tot 70, zeer gemengd publiek maar dat maakt het des te leuker. Het ontbijt is zeer prima verzorgd en zeer gevarieerd. Het hotel ligt nog geen 10 minuten lopen van het centrum, maar onderweg kom je zeker al een hoop bezienswaardigheden tegen. Trek vooral makkelijk, platte schoenen aan want de hele stad is geplaveid met keien. Maak ook zeker een rondvaart, dan zie je de stad toch nog van een andere kant! En natuurlijk heel veel terrasjes met heerlijke biertjes.

• 8c.böing26-09-2010

Oud stijlvol hotel

Gelegen aan de rand van de binnenstad.Makkelijk parkeren aan redelijk drukke doorgaande weg. 10 min.lopen naar binnenstad. Redelijke kamer (kamer 5)met super bed en slechte badkamer.Rustige overnachting omdat oneven kamers aan de achterkant liggen. ZEER vriendelijke gastvrouw die je s'morgens bij het luxe ontbijt in de watten legt en goede informatie verstrekt.

• 8Gerda25-09-2010

Zeer gastvrij en prettige sfeer

Het hotel is gevestigd in een prachtig pand uit elijk.1900 en heeft een heel huiselijk en prettig gevoel. Daarbij is de eigenaresse enorm vriendelijk, gastvrij en behulpzaam.

• 9Erwin23-09-2010

sfeervol

Een schitterend mooi hotel met een heerlijke sfeer en een uitgebreid ontbijt.

Hotel Gulden Vlies info

Het complex