Géén boekingskosten
BelgiëWest VlaanderenBruggeBed & Breakfasts BruggeBed & Breakfast Guesthouse Huis ´t Schaep

Bed & Breakfast Guesthouse Huis ´t Schaep

BelgiëWest VlaanderenBrugge

We hebben de beste aanbieders voor Bed & Breakfast Guesthouse Huis ´t Schaep voor je op een rij gezet:

9.7FenomenaalScore uit 52 reviews

9.7FenomenaalScore uit 52 reviews

Bed & Breakfast info

Meer bed & breakfast info

53 Reviews over Guesthouse Huis ´t Schaep

• 5Amelie Ender11-05-2014

Mittlere Erwartungshaltung wurde unterschritten

Das Frühstück war gut und wurde durch den Besitzer serviert, der immer sehr sehr kommunikativ war. Die Betten war suboptimal, denn die Matratzen waren zu schmal für das Doppelbett. Das führte dazu, daß die Besucherspalte zu einem Abgrund wurde, der sich immer mehr vergrößerte. Darüberhinaus sind die Matratzen sehr gewöhnungsbedürftig. Das Badezimmer roch sehr stark nach Abflußgeruch, leider war kein Fenster zu öffnen. Der zu klein bemessene Abzug schaffte es leider nicht, den Dunst abzusaugen. Insgesamt ein altes Haus, daß zwar renoviert wurde, jedoch sehr plüschig und verspielt ist. Nächtens hört man die Besitzer über sich, denn der Holzboden knarzt ordentlich und jeder Schritt dringt ins Zimmer durch. Die Lage in der Nähe der Salvatorkirche ist strategisch günstig.

• 10Evelyn N.12-12-2013

1 woord: perfect!

Wat een geweldige B&B is dit gebleken: perfecte ligging (rustige straat midden in het centrum van Brugge), zeer vriendelijke en kundige gastheer, een kamer (suite) die al onze verwachtingen overtrof en we bleven ons verwonderen over de schoonheid van het prachtige (gerestaureerde) historische gebouw zelf. Er bleek bij aankomst op onze kamer 1 lampje het niet te doen, na dit door te hebben gegeven werd het direct opgelost, super service! Verder kregen we elke ochtend een heerlijk ontbijt, toonde de gastheer zich oprecht geïnteresseerd in onze dagen en was geen vraag te gek. Mede door de tips en informatie die wij van hem kregen over de omgeving en de geschiedenis van Brugge e.o., hebben wij kunnen genieten van bekende en minder bekende plekken in Brugge. Mochten wij weer eens terug gaan naar de stad, dan is het voor ons geen vraag meer waar wij willen verblijven!

• 10LAMBERT BEATRICE04-11-2013

Hôtel particulier, intimiste et raffiné

Bed and breakfast luxueux situé en plein centre de Bruges derrière la Cathédrale dans une petite rue très calme. La décoration intérieure est de toute beauté. Restauré avec énormément de goût, cet hôtel particulier vous plonge dans l'histoire de Bruges avec le confort d'un hébergement de luxe. Les propriétaires sont très chaleureux et cultivés. Le petit déjeuner parfait. Difficile de quitter cet endroit!

• 10Curt30-10-2012

Effortless, comfortable stay

Everything about our stay was good. My wife and I aren't particularly fancy people, but the host, the breakfast, and the accommodations were all high-class - and we appreciated it. We were only in Bruges for about 24 hours, so we did spend most of our waking moments out in the town. The suite was excellent, the bathroom was large. The accompanying sitting room was well-adorned. The lounge and balcony also looked very nice, though we didn't spend time there (closed after 2200, I believe, which was too early for us). Our host gave us all the information we could ask for - where to get an out of the mainstream brew, where to rent bikes, where to eat - you know, the important stuff. The location was very quiet, but close enough to everything. I was very pleased with our choice to stay at Huis 't Schaep and would certainly recommend it to anyone.

• 9Fam Buijs29-08-2012

Echt een aanrader

Aan de buitenkant is niet te zien dat aan de binnenzijde het huis een historisch monument is met schitterend glasraam-, schilder- en tegelwerk. Het was ooit het woonhuis van Samuel Coecke die achter het huis een atelier had voor ceramiek en glaswerk en zijn huis inrichtte als showroom. Wij verbleven in de Rembrandt-suite bestaande uit een slaapkamer met four poster bed, badkamer met ligbad op pootjes en inloopdouche en een salon met een prachtige schoorsteenmantel. Er is te veel om alles om te noemen, maar de website geeft met een 360 gr view alles tot in detail weer. Je word ontvangen door John die je graag informeert over wat er te zien is in Brugge. 's Morgens is er een heerlijk verzorgd ontbijt met een eitje naar keuze, verse broodjes, jus d'orange, koffie, thee, yoghurt enz. En dat alles met een vriendelijk woordje van John. Rob, z'n partner, was bereid ons allerlei details van het huis te laten zien.J ohn en Rob, bedankt voor het onvergetelijk verblijf

• 10Dirk en Karin10-07-2012

'Geweldig huis met een geweldige gastheer'

Tijdens een 2-daags bezoek aan Brugge (bedrijfsuitje) hebben we hier genoten van een fantastische lunch en rondleiding. Een prachtig Guesthouse op een mooie locatie. De rondleiding was super, wat een geweldige plek om te overnachten! De lunch was bijzonder lekker en zeer uitgebreid, de gastheer kan echt fantastisch koken!!! Een absolute aanrader voor overnachtingen in Brugge.

• 10M vd hoogen26-02-2012

Mooie b&b

We zijn zojuist terug van een weekeinde Brugge. We hebben erg lekker geslapen en bijzonder goed verblijf gehad bij huis 't Schaep. We zijn erg gastvrij ontvangen en hebben in een ruime, schone en heel mooie kamer overnacht. bovendien hebben we erg genoten van het heerlijke ontbijt, waarvan we konden merken dat het met liefde en plezier was bereidt.

• 9Adriaan Koster21-12-2011

Verassend kleinood in Brugge

Huis 't Schaep is een verassing. Aan de buitenkant ziet het er zeer sober uit, maar van binnen is het een prachtig historisch monument met glas in lood, barokke schilderingen en antieke meubels. Het hotel ademt rust en historie. De ligging is erg handig, vlakbij centrum en winkelstraten maar zonder geluidsoverlast. Het personeel is extreem vriendelijk en 's ochtends wordt een heerlijk vers ontbijt voor je bereid met gesneden fruit, yoghurt, jus d'orange, omelet etc. Dit hotel is ideaal om heerlijk tot rust te komen en van het centrum van Brugge te genieten.

• 10Inge en Onno24-11-2011

Koninklijk verblijf.

Hooggespannen verwachtingen na alle zeer positieve beoordelingen, en deze zijn meer dan waargemaakt vanaf het moment van ontvangst door de eigenaar/ gastheer John tot helaas het moment van afscheid. Je voelt je zo welkom als gast. Wij verbleven in de prachtige Rembrandt-suite, nog nooit zo'n mooie salon, badkamer en slaapkamer gehad, wat een feest, je waant je koninklijk. Oog voor details zo mooi gerestaureerd en gedecoreerd. Heerlijk hemelbed met verstelbare bedden, een badkamer met luxe een bad op pootjes/ inloopdouche en zó schoon. Fijne salon heerlijke stoeltjes TV met in het kastje speelfilms op DVD. Dan het ontbijt aan tafel naar keuze geserveerd, alles vers bereid, fruit jus d'orange eitjes broodjes zoete broodjes yoghurt, met verrassing op dinsdagochtend de 22e ( omdat het mijn 50e verjaardag was). Goede tips gehad over Brugge ( met plattegrond) de restaurants en een rondleiding door het hele huis door onze gastheer. Dit verdiend meer dan drie sterren en absoluut een aanrader.

• 10Inge en Onno24-11-2011

Koninklijk verblijf.