Bed and Breakfast Guesthouse Home Fleuri + Parkrestaurant

Bed and Breakfast Guesthouse Home Fleuri + Parkrestaurantsterster

8.9Fantastisch

België, West Vlaanderen, Brugge

Op vakantie geweest naar Guesthouse Home Fleuri + Parkrestaurant?

8.9Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Guesthouse Home Fleuri + Parkrestaurant voor je op een rij gezet:

BedAndBreakfast info

Meer bedandbreakfast info
Tonen op kaart

8 reviews over Bed and Breakfast Guesthouse Home Fleuri + Parkrestaurant

• 10p.c zwart-kooiman22-04-2012

voor herhaling vatbaar

Een paar heerlijke dagen gehad.vriendelijke eigenaars.Ontbijt was heerlijk.Het viergangendiner voortreffelijk.

Gereisd met vrienden in april 2012

• 9kamiel thomas - Merksem (Antwerpen)19-12-2011

fantastisch

in één woord fantastisch zeer mooie omgeving fijne buurt in centrum Brugge zeer vriendelijk onthaal het gastronomisch eten was perfect

Gereisd met partner in december 2011

• 10Guy - Edegem21-07-2011

Uitgelezen plaats

Zeer vriendelijke ontvangst; de bagage werd uit de wagen gehaald en naar de kamer gebracht. Grote kamer met goede bedden. Geen lawaai van buiten; zalig! Prijs kwaliteit van het restaurant is top; Ontbijt 's morgen zeer goed.We hebben er twee dagen lekker gegeten. Bediening is vriendelijk en perfect. Men ziet ons hier nog terug. Echt een aanrader.

Gereisd met partner in juli 2011

• 10margot debondt25-02-2010

gezellig en romantisch

we kwamen hier vorige zaterdagavond eten door middel van een cadeaubon die we kregen voor onze huwelijksverjaardag. Vriendelijk onthaal en prachtige interieur ( ouderwets herenhuis met hoge plafonds en veel kaarsen ! ) Vlotte bediening en leuke sfeer zoals we van de fotos op de website van het restaurant al konden zien. Ondanks dat we met een cadeaubon kwamen eten konden we toch kiezen uit hetzelfde menu dat mensen zonder bon ook kregen, wat we een pluspunt vonden. Telkens 4 verschillende keuzes per gang. We kregen ruime porties en alles wat warm moest zijn werd dan ook zeer warm opgediend. De aangepaste dranken ( 25 euro ) waren lekker en veel (oa. een heerlijke mojito cocktail of champagne als aperitief )Het was een gezellige avond en we komen hier graag terug, ook zonder bon !!

• 9margot debondt24-02-2010

We komen hier graag terug !

we kwamen hier vorige zaterdagavond eten door middel van een Bongobon die we kregen voor onze huwelijksverjaardag. Vriendelijk onthaal en prachtige interieur ( ouderwets herenhuis met hoge plafonds en veel kaarsen ! ) Vlotte bediening en leuke sfeer zoals we van de fotos op de website van het restaurant al konden zien. Ondanks dat we met een Bongobon kwamen eten konden we toch kiezen uit hetzelfde menu dat mensen zonder bon ook kregen, wat we een pluspunt vonden. Telkens 4 verschillende keuzes per gang. We kregen ruime porties en alles wat warm moest zijn werd dan ook zeer warm opgediend. De aangepaste dranken ( 25 euro ) waren lekker en veel (oa. een heerlijke mojito cocktail of champagne als aperitief )Het was een gezellige avond en we komen hier graag terug, ook zonder bon !!

• 5Patrick15-02-2010

Parkrestaurant : nooit meer !

Lang wachten bij het binnenkomen, weinig vriendelijk tot bijna onbeleefd en boers onthaal. Lange wachttijd tussen het plaats nemen aan tafel en vooraleer men de bestelling opneemt, zelfs van de aperitief. De gerechten zijn echt ondermaats, slecht afgewerkt en weinig smaakvol met een vuil of verschillend bestek en servies (o.a. de ijssoufflé wordt geserveerd in een zeer vuil potje). Vrij hautain gedrag van een maître die enkel begroet wie hij kent en/of belangrijk vindt (?) en de rest gewoon nog niet aankijkt, of amper begroet. Kortom : voldoet totaal niet aan de verwachtingen en de zelf geschreven lof, dus één keer maar dan ook NOOIT meer ! We kunnen beter en met een vriendelijkere service eten in de plaatselijke frituur. Gelukkig zijn er nog plaatsen in Brugge waar men het vak ernstig neemt, en zich professioneel kan gedragen. Zeker niet aan te raden !

• 9Van de Perre 01-02-2009

aan te raden

Pas terug van een W.End in Guesthouse Home Fleuri Brugge dit was een topper alles perfect , zeer verzorgd en lekker ontbijt de kamers zijn mooi en rustig , ook het Parkrestaurant is een aanrader ,wij werden er zelfs aangenaam verrast met een verjaardagsdrankje

Gereisd met vrienden in februari 2009

• 9Brys Etienne06-07-2006

Een guesthouse met amper 3 kamers die op een feerieke manier zijn ingericht. De kamers zijn trouwens de voormalige vertrekken van een oud herenhuis. De gastvrouw verwent haar gasten tot in de puntjes. Het restaurant kan wedijveren met gelijk welk toprestaurant. Wij hebben genoten van het "menu van de chef". Werkelijk een heerlijk fijnproevers menu! Wie graag er eens op wil trekken en in een andere aparte sfeer wil verblijven: een aanrader! Je waant je zo terug in de 19é eeuw!

Gereisd in juli 2006

0 tips over Bed and Breakfast Guesthouse Home Fleuri + Parkrestaurant