Géén boekingskosten

Hotel Groeninghe

BelgiëWest VlaanderenBrugge

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Groeninghe voor je op een rij gezet:

8.6FantastischScore uit 29 reviews

8.6FantastischScore uit 29 reviews

• Airconditioning

29 Reviews over Groeninghe

• 8maarten17-06-2021

Heerlijk verblijf in gastvrij hotel

Heel gastvrij. Prima kamer met fijne douche en een geweldig ontbijt. Ligging uitstekend om Brugge te verkennen. Voor ons volgende bezoek aan Brugge boeken we hier weer.

• 9maarten16-06-2021

Heel fijn verblijf in gastvrij hotel2

Heel fijn hotel, zeer gastvrij. Kamer is goed en schoon. Fijne douche in ruime badkamer. Prima ligging om Brugge te voet of op de fiets te ontdekken.

• 10Anniek06-10-2017

Geweldig!

Twee weken terug zijn wij in hotel Groeninghe geweest, omdat we een weekendje in Brugge wilden doorbrengen. We hadden al wat goede recensies gelezen over het hotel, maar goed, je weet het van te voren natuurlijk nooit. Maar het was echt fantastisch! Om te beginnen was het ontvangst uiterst vriendelijk, ook al kwamen we pas om vlak voor 22:00uur aan. De hotelkamer was knus, maar schoon, inclusief ontzettend lekkere bedden en zelfs een douchecabine in plaats van zo’n smerig douchegordijn dat tegen je aanplakt (haha). Ietwat gehorig, maar hé, zo’n oud pand, dat heeft echt wel wat! Het was ’s nachts erg rustig in de straat, dus van lallende voorbijgangers geen last gehad. Het ontbijt was nog fantastischer, vers gekookt eitje, koffie/thee/chocolademelk(!!), lekkere broodjes, genoeg belegvariaties, zelfgebakken cakejes, vers sapje.. Ik ben vast nog iets vergeten, maar het was verrukkelijk. Daarnaast gaven ze ons veel informatie over Brugge zelf, we mochten zelfs een boekje lenen voor de stadswandeling, heel vriendelijk. En niet zo nep vriendelijk als in hotel van keten, dit was oprecht. We gingen met een glimlach weg; het zou zonde zijn als we hier nooit meer zouden komen. Al met al een fantastisch leuk, knus, gezellig en schoon hotel midden in het centrum. Laat je asjeblieft niet verleiden door aanbiedingen van hotels die goed lijken, want dit is echt het fijnste hotel dat ik ooit in mijn leven heb getroffen!

• 10Wim en Leonieke19-05-2017

elk jaar weer iets om naar uit te kijken

Heerlijk hotel waar je je meteen thuis voelt door het warme welkom door Laurence en niet te vergeten haar vader. Twee lieve mensen die er alles aan doen om je verblijf zo fijn mogelijk te maken. Prima kamer met een heerlijke boxspring, goed verduisterende gordijnen, airco verwarming en een hor voor het raam, prima badkamer, in ontbijtruimte uitzicht op gezellige binnentuin. Het ontbijt met vers afgebakken en geroosterd brood, door vader huisgemaakte jam, vers gekookt eitje zoals je het wilt, vers fruit, yoghurtjes, noem maar op. De ligging is ideaal midden in het centrum maar toch rustig. Vlakbij parkeergarage. Kortom, de ideale verblijfplaats voor een paar dagen in de prachtige stad Brugge!

• 10Familie Strik29-05-2016

Helemaal goed! Heerlijke plek!

Een super knus, schoon en gezellig hotel. Vooral de vriendelijke eigenaresse doet er alles aan om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken en geeft direct de beste do's en dont's . Ook het ontbijt ontbreekt zich aan niets; verse eitjes, broodjes, lekker beleg, met een vrolijke glimlach van Laurence. De kamer is simpel, maar gezellig en schoon. Het bed was echt heerlijk. Nog nooit zo fijn geslapen in een hotel. De ligging is top; midden in het centrum van het prachtige Brugge. Ik kan echt geen minpunt bedenken...

We zijn verliefd geworden op Brugge, wanneer we weer gaan zullen we zeker in Hotel Groeninghe verblijven! Top!

• 10Marike Jongkind13-07-2015

Uitstekend hotel

Het hotel ligt zeer centraal maar toch rustig. Wij hebben zalig geslapen op het comfortabele bed. De badkamer is recentelijk vernieuwd. Het ontbijt was uitgebreid en vers. Het is een kleinschalig hotel waar de tevredenheid van de gast voorop staat. Parkeren in parkeergarage 't Zand kost 8,70 euro voor 24 uur. Wij komen zeker nog een keertje terug naar dit hotel!

• 9bumbalu21-09-2014

...dit hotel zou ik boeken...

Hotel Groeninghe is een kleinschalig hotel. Het ligt zeer gunstig, zeer dicht bij het gezellige centrum van Brugge....Je kan de auto niet bij het hotel parkeren maar de parkeergarage 't zand ligt op steenworp afstand (wij betaalden 13 euro voor het weekend) Het hotel is gemakkelijk te bereiken en de ontvangst is gewoon top...Zeer aardige eigenaren die erg hun best doen om de gasten van dienst te zijn. Verwacht geen gouden kranen maar de kamers zijn zeer netjes en schoon. Wat ons opviel dat het zo stil was in de nacht (kamer 5). Geen last van verkeer of andere gasten....er is geen bar ofzo (wel een zitje) maar dat is ook niet echt nodig want eenmaal buiten zijn er terrassen en cafe's in overvloed....Het ontbijt is ook goed....aan alles is gedacht...is het er niet dan wordt het geregeld...De stad brugge is heel gezellig en er is genoeg te doen of te zien. Een trip met de rondvaart boot mag zeker niet ontbreken. Kortom...een aanrader...

• 9marit01-06-2014

Heerlijk geslapen in dit hotel.

Dit Hotel ligt dicht in het centrum en dichtbij een parkeergarage, ruime kamer en een lekker ontbijt . Het is in een rustig straatje (er was een grote kermis maar hebben er weinig last van gehad terwijl het heel dichtbij was maar geen geluid gehoord ). Kamer waren schoon en netjes ,wij hadden de volgende dag schone handdoeken en de bedden waren opgemaakt. Uitzicht vanuit je hotelkamer was bij ons de binnenplaats maar niets bijzonder wij sliepen er alleen dus die was voor ons niet zo belangrijk. De eigenares is heel vriendelijk en kon alle vragen die wij hadden beantwoorden. Ontbijt was in een simpel ontbijtbuffet maar eigenlijk was er voor ieder wat wils , elke morgen een eitje ,fruit ,yoghurt, diverse soorten brood en beleg , melk ,koffie ,thee en ander kon je er eigenlijk wel om vragen.

• 8Kristien13-01-2014

Goed hotel

Kamers zijn proper, hotel is klein maar gezellige sfeer. Ontbijt was erg lekker. Ligging is super goed, vlak aan centrum en goedkope parking van station.

• 10kjell01-04-2013

een aanrader

echt een aanrader goed ontbijt niet uitgebreid maar goed genoeg om een heerlijk ontbijt te hebben en goeie verzorging van de eigenaren omgeving is goed kort aan de winkelstraat dus zo aan de grote markt

Hotel Groeninghe info

Het complex