Hotel Groeninghe

Hotel Groeninghestersterster

9.2Fenomenaal

België, West Vlaanderen, Brugge

Op vakantie geweest naar Groeninghe?

9.2Fenomenaal

Tonen op kaart

27 reviews over Hotel Groeninghe

• 2017
    10Anniek06-10-2017

Geweldig!

Twee weken terug zijn wij in hotel Groeninghe geweest, omdat we een weekendje in Brugge wilden doorbrengen. We hadden al wat goede recensies gelezen over het hotel, maar goed, je weet het van te voren natuurlijk nooit. Maar het was echt fantastisch! Om te beginnen was het ontvangst uiterst vriendelijk, ook al kwamen we pas om vlak voor 22:00uur aan. De hotelkamer was knus, maar schoon, inclusief ontzettend lekkere bedden en zelfs een douchecabine in plaats van zo’n smerig douchegordijn dat tegen je aanplakt (haha). Ietwat gehorig, maar hé, zo’n oud pand, dat heeft echt wel wat! Het was ’s nachts erg rustig in de straat, dus van lallende voorbijgangers geen last gehad. Het ontbijt was nog fantastischer, vers gekookt eitje, koffie/thee/chocolademelk(!!), lekkere broodjes, genoeg belegvariaties, zelfgebakken cakejes, vers sapje.. Ik ben vast nog iets vergeten, maar het was verrukkelijk. Daarnaast gaven ze ons veel informatie over Brugge zelf, we mochten zelfs een boekje lenen voor de stadswandeling, heel vriendelijk. En niet zo nep vriendelijk als in hotel van keten, dit was oprecht. We gingen met een glimlach weg; het zou zonde zijn als we hier nooit meer zouden komen. Al met al een fantastisch leuk, knus, gezellig en schoon hotel midden in het centrum. Laat je asjeblieft niet verleiden door aanbiedingen van hotels die goed lijken, want dit is echt het fijnste hotel dat ik ooit in mijn leven heb getroffen!

Gereisd met partner in september 2017

• 10Wim en Leonieke19-05-2017

elk jaar weer iets om naar uit te kijken

Heerlijk hotel waar je je meteen thuis voelt door het warme welkom door Laurence en niet te vergeten haar vader. Twee lieve mensen die er alles aan doen om je verblijf zo fijn mogelijk te maken. Prima kamer met een heerlijke boxspring, goed verduisterende gordijnen, airco verwarming en een hor voor het raam, prima badkamer, in ontbijtruimte uitzicht op gezellige binnentuin. Het ontbijt met vers afgebakken en geroosterd brood, door vader huisgemaakte jam, vers gekookt eitje zoals je het wilt, vers fruit, yoghurtjes, noem maar op. De ligging is ideaal midden in het centrum maar toch rustig. Vlakbij parkeergarage. Kortom, de ideale verblijfplaats voor een paar dagen in de prachtige stad Brugge!

Gereisd met partner in mei 2017

• Oude reviews

10Familie Strik29-05-2016

Helemaal goed! Heerlijke plek!

Een super knus, schoon en gezellig hotel. Vooral de vriendelijke eigenaresse doet er alles aan om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken en geeft direct de beste do's en dont's . Ook het ontbijt ontbreekt zich aan niets; verse eitjes, broodjes, lekker beleg, met een vrolijke glimlach van Laurence. De kamer is simpel, maar gezellig en schoon. Het bed was echt heerlijk. Nog nooit zo fijn geslapen in een hotel. De ligging is top; midden in het centrum van het prachtige Brugge. Ik kan echt geen minpunt bedenken...

We zijn verliefd geworden op Brugge, wanneer we weer gaan zullen we zeker in Hotel Groeninghe verblijven! Top!

Gereisd met partner in mei 2016

• 10Marike Jongkind13-07-2015

Uitstekend hotel

Het hotel ligt zeer centraal maar toch rustig. Wij hebben zalig geslapen op het comfortabele bed. De badkamer is recentelijk vernieuwd. Het ontbijt was uitgebreid en vers. Het is een kleinschalig hotel waar de tevredenheid van de gast voorop staat. Parkeren in parkeergarage 't Zand kost 8,70 euro voor 24 uur. Wij komen zeker nog een keertje terug naar dit hotel!

Gereisd met partner in juli 2015

• 9bumbalu21-09-2014

...dit hotel zou ik boeken...

Hotel Groeninghe is een kleinschalig hotel. Het ligt zeer gunstig, zeer dicht bij het gezellige centrum van Brugge....Je kan de auto niet bij het hotel parkeren maar de parkeergarage 't zand ligt op steenworp afstand (wij betaalden 13 euro voor het weekend) Het hotel is gemakkelijk te bereiken en de ontvangst is gewoon top...Zeer aardige eigenaren die erg hun best doen om de gasten van dienst te zijn. Verwacht geen gouden kranen maar de kamers zijn zeer netjes en schoon. Wat ons opviel dat het zo stil was in de nacht (kamer 5). Geen last van verkeer of andere gasten....er is geen bar ofzo (wel een zitje) maar dat is ook niet echt nodig want eenmaal buiten zijn er terrassen en cafe's in overvloed....Het ontbijt is ook goed....aan alles is gedacht...is het er niet dan wordt het geregeld...De stad brugge is heel gezellig en er is genoeg te doen of te zien. Een trip met de rondvaart boot mag zeker niet ontbreken. Kortom...een aanrader...

Gereisd met partner in september 2014

• 9marit01-06-2014

Heerlijk geslapen in dit hotel.

Dit Hotel ligt dicht in het centrum en dichtbij een parkeergarage, ruime kamer en een lekker ontbijt . Het is in een rustig straatje (er was een grote kermis maar hebben er weinig last van gehad terwijl het heel dichtbij was maar geen geluid gehoord ). Kamer waren schoon en netjes ,wij hadden de volgende dag schone handdoeken en de bedden waren opgemaakt. Uitzicht vanuit je hotelkamer was bij ons de binnenplaats maar niets bijzonder wij sliepen er alleen dus die was voor ons niet zo belangrijk. De eigenares is heel vriendelijk en kon alle vragen die wij hadden beantwoorden. Ontbijt was in een simpel ontbijtbuffet maar eigenlijk was er voor ieder wat wils , elke morgen een eitje ,fruit ,yoghurt, diverse soorten brood en beleg , melk ,koffie ,thee en ander kon je er eigenlijk wel om vragen.

Gereisd met vrienden in mei 2014

• 8Kristien13-01-2014

Goed hotel

Kamers zijn proper, hotel is klein maar gezellige sfeer. Ontbijt was erg lekker. Ligging is super goed, vlak aan centrum en goedkope parking van station.

Gereisd met partner in januari 2014

• 10kjell01-04-2013

een aanrader

echt een aanrader goed ontbijt niet uitgebreid maar goed genoeg om een heerlijk ontbijt te hebben en goeie verzorging van de eigenaren omgeving is goed kort aan de winkelstraat dus zo aan de grote markt

Gereisd met partner in maart 2013

• 9Simon23-09-2012

Uitstekend!

Goed schoon (gemaakt), een heerlijk bed en een prima douche/sanitair. Voor mij de drie belangrijkste factoren als je niet voor het hotel maar voor de stad komt. Deze 3 factoren scoren supergoed. Daarbij ook nog een lekker ontbijt en een vriendelijke ontvangst. Hartje centrum is ook niks aan gelogen. Dit allen samen voor een relatief zeer goede prijs.

Ik zou zeggen, doen!

Gereisd met partner in september 2012

• 10Betty en René06-09-2011

Perfect hotel voor een kort verblijf

Sfeervol ingericht, schoon en netjes. Historisch centrum op loopafstand. Ontbijtbuffet perfect. Prijs/kwaliteit prima. Zeer vriendelijk ontvangen.

Gereisd met partner in augustus 2011

3 tips over Hotel Groeninghe

• marit, 01-06-2014

Dat het als je met de auto gaat het een klein beetje zoeken is,ook al heb je een Tom Tom hij stuurt je de parkeergarage in en je moet net voor de tunnel eraf als je van de kant van de rotonde komt, is even zoeken maar het lukt je wel.

• kjell, 01-04-2013

de boottocht in brugge is erg leuk en de moeie waard koets is te duur om te gaan en museums zijn ook de moeite waard

• Marike Jongkind, 13-07-2015

Een bezoek aan brouwerij de Halve Maan is zeer de moeite waard (ook als je niet van bier houdt).

0 vragen over Hotel Groeninghe

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koffie en thee, TV

• Op het terreinBagageruimte
    • Overige servicesHanddoeken(service), Kluis, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette