Vakantiehuis Groeningehuys

Vakantiehuis Groeningehuys

9.3Fenomenaal

België, West Vlaanderen, Brugge

Op vakantie geweest naar Groeningehuys?

9.3Fenomenaal

• 9.3Hoeveelheid ruimte

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis info
Tonen op kaart

3 reviews over Vakantiehuis Groeningehuys

• 10akessens14-05-2013

Fantastisch!

Wij zijn net terug van een hemelvaart-weekend in Brugge. Via Zoover vonden wij deze woning; in het echt net zo mooi als op de foto's. Zeer vriendelijke eigenaar die snel en goed reageert op de mail. Woning was schoon, sfeervol ingericht en echt een thuis voor de paar dagen in Brugge. Zelfs een welkom in de koelkast: Belgisch bier! Op een paar honder meter van de OLV Kerk; de perfecte uitvalsbasis voor een stedentrip. Direct aan de koetsroute; dagelijks vele paarden voorbij zien komen! Gaan wij terug naar Brugge, dan zeker weer op deze plek! Een heerlijke rustige straat, en toch midden in de stad. Circa 15 minuten lopen van het station.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2013

• 9Emiel11-02-2013

Aanrader

Via internet kwamen we bij dit huis terecht. De eigenaresse is vriendelijk en beantwoord alle vragen. Het huis is van alle gemakken voorzien en ligt centraal.

Gereisd met vrienden in februari 2013

• 9Leen14-05-2011

Wij kwamen toevallig dit nieuw gerestaureerde vakantielogies tegen, en hebben er aangenaam verbleven. Alles is nieuw en voorzien van alle comfort. We zaten vlak in het centrum op de koetsenroute

Gereisd met jonge kinderen in januari 2011

1 tip over Vakantiehuis Groeningehuys

• akessens, 14-05-2013

Engels Klooster De molens op de vesting Expo Picasso OLV Kerk Kathedraal Begijnhof Heilige Bloedprocessie (Hemelvaartsdag) Bierbrasserie Cambrinus En verder: volg je voeten!

0 vragen over Vakantiehuis Groeningehuys

Vakantiehuis info