Géén boekingskosten

Hotel Groenhove

BelgiëWest VlaanderenBrugge

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Groenhove voor je op een rij gezet:

8FantastischScore uit 18 reviews

8FantastischScore uit 18 reviews
  • 8Waardering

• Airconditioning

20 Reviews over Groenhove

• 9Fam Paap23-11-2019

Uitstekend hotel in Brugge

Uitstekend hotel. Meer grote B&B. Zeer vriendelijke eigenaar die je in kwartiertje wegwijs maakt in Brugge. Kamers zijn prima met goed en ruim bed. Ook prima slaapkamer. Heerlijk ontbijtje. Parkeren op het terrein. In kwartiertje lopen zit je in hartje Brugge.

• 8Jose28-10-2019

Prima verblijf

Prima verblijf. Schone familiekamer, eenvoudig maar goed ontbijt. Parkeren gratis, op 15 minuten lopen van het prachtige centrum. Ook heerlijk gegeten om de hoek. Aanrader.

• 5Meisjes28-06-2016

Nooit weer

Nadat we om 14.35 aankwamen( 4 dames 40+) kregen we uitleg van de gastheer over Brugge, toen we om 14.50 uur vroegen of we onze koffers op de kamer konden zetten kregen we te horen dat we pas om 15.00 uur in de kamer konden. Maar wij hadden erge trek om te lunchen en wilden niet 10 min wachten. Dus toen hebben we ze maar weer in de auto gezet. Dus toen wij om 23.30 uur na een paar drankjes weer bij het hotel waren moesten wij met koffers nog naar de zolder want daar hadden wij een familiekamer. Dat dit niet zachtjes ging is wel te verwachten want de trap was erg smal, en het huis gehorig dus de eerste gasten kwamen al vragen of het wat stiller kon. Wij vinden het een erg stomme actie van de eigenaar, die wist welke kamer wij hadden dus kon wel verwachten dat wij s'avonds niet zonder geluid omhoog konden gaan . Het is een oud en gehorig hotel dus elke tree en voetstap is te horen. Als we s'middags onze koffers boven neer hadden kunnen zetten dan waren we s'avonds een stuk zachter omhoog gegaan. Dus onze ervaring met dit hotel is niet zo goed. Het ontbijt is wel goed , alleen maar tot 9.30 uur en tegen ons werd gezegd om 9.25 uur dat we net op tijd waren en de vlg dag kwamen er mensen om 10.00 uur en kregen een ruim ontbijt. Het is 15 min lopen naar het centrum En het is gelegen naast een supermarkt, die op zaterdag morgen om7.00 uur met veel lawaai word bevoorraad en dat is in het hotel zeer goed te horen.

• 10willem02-01-2014

Super B&B

Voor de 2e keer te gast in dit rustig gelegen B&B. Vrij parkeren voor de deur, openbaar vervoer vlakbij. Of gebruik maken van de fietsen die aanwezig zijn. Mooie kamers, goed ontbijt en ben meer dan geweldig gastheerschap.

• 9Paul08-12-2013

Mooie locatie voor een bezoek aan Brugge

Hotel Groenhove is een kleinschalig hotel waardoor je snel contact met de eigenaars. Zij zijn bereid om al jou vragen te beantwoorden cq. te realiseren. Kamers zijn groot en zeer goed gekuisd ( = schoongemaakt), en bevinden zich in een 100 jaar oud Herenhuis waardoor de charme van Brugge wordt verlengd in dit hotel. Echt een aanrader voor een paar dagen bezoek aan Brugge. Hotel ligt op loopafstand ( 20 min.) van het historisch centrum van Brugge en derhalve goed bereikbaar!

• 8jo03-05-2012

mooi hotel

fijne ontvangst, ligging perfect, mooie ruime kamers

• 8Patries24-07-2011

Eens wat anders als een "groot" hotel

Wij zijn er een weekendje geweest. Het is best een eindje lopen naar het centrum, maar wel goed te doen. En je ziet wat anders als alleen de binnenstad. Kamers waren goed, alleen heel erg gehorig. Bed was goed. Eten was goed geregeld. Alleen is er niet altijd iemand als je die nodig hebt, zoals in een groot hotel, maar dit heeft ook wel weer wat. Aanrader om te eten is in de Hooistraat, restaurant genaamd: in 't nieuw museum. Goed restaurant, heerlijke spareribs en niet duur! Taxi erheen kost 10 euro. Grote markt is wel erg duur. Wel gezellig, maar je betaald er de toeristenrprijzen. Ook kan je lekker eten in restaurant: De Nisse, ook in de Hooistraat. Zorg er wel voor dat je genoeg geld bij je hebt, want in Brugge kennen ze bijna geen pin automaten. Tevens als je met de auto gaat, zorg ervoor dat je genoeg benzine / diesel hebt want 150km lang, op het laatste stuk, kom je geen tankstation tegen. Al me al is het wel eens wat anders om hier te overnachten.....

• 7BRM08-07-2011

Leuk hotel voor 1 of 2 nachtjes

Leuk hotel, schone nette kamer, wel wat gehorig. Prima verzorgd ontbijt; wel weinig privacy in de kleine ontbijt-serre t.o.v. andere gasten. Te voet is het ver naar de Grote Markt maar tot de rand van de binnenstad te voet of per bus redelijk te doen. Rondom hotel weinig eetgelegenheden, daarvoor moet je weer de drukke en dure binnenstad in.

• 9Tanja22-11-2010

Meer dan prima hotel!

Het ligt net iets buiten de stadswallen, maar nog steeds maar 15min lopen. Grote tuin, heerlijk rustig, eigen parkeergelegenheid. Kamers niet heel groot, maar sfeervol ingericht en schoon. Het is een groot soort landhuis, midden in een woonwijk, een pareltje zomaar tussen de huizen. Erg vriendelijke eigenaren, netjes verzorgd ontbijt in de serre. Aanrader.

• 9agnessieben20-05-2010

Een aanrader; een knus en zeer schoon hotel.

Hotel Groenhove is een knus, gezellig en zeer schoon hotel. Het ligt een klein kwartier lopen van het centrum van Brugge en de bushalte is om de hoek. De eigenaar, zijn vrouw en dochter zijn erg vriendelijk en proberen het iedereen naar de zin te maken. Er is een goed ontbijtbuffet met verschillende soorten broodjes, kazen,vlees, ei, en yoghurt. Het hotel ligt in een mooie tuin. Ook kan men er gratis een fiets lenen. Ook de drankjes uit de minibar zijn normaal geprijsd. Dit hotel is zeker een aanrader.

Hotel Groenhove info

Het complex