Hotel Green Park Brugge

Hotel Green Park Brugge
6,5

We hebben een aantal aanbieders voor Green Park Brugge voor je op een rij gezet:

40 reviews over Hotel Green Park Brugge in het Nederlands

Gewoon

Guido
17-8-2018

Zeergoed gelegen voor fietsen langs de knooppunten , vlak aan het hotel een fietsbrug dat direct naar het station gaat . Bij goed weder zwembad buiten , ontbijt was ok , als je s’avonds niet buiten wilt kan je eten in het restaurant , dit is gewoon . Kamers wel wat verouderd maar netjes .

Super, geweldig, genoten!

Albert
19-11-2017

Hotel ligt net buiten Brugge en is prima bereikbaar met eigen parkeergelegenheid. Brugge centrum is ook per auto goed bereikbaar binnen 5 -10 minuten en parkeren is ook geen probleem.

Geen aanrader.

Ron
27-10-2017

Ontvangst was vriendelijk. We kregen goede info over parkeren etc. Algemene indruk hotel. Zwaar verouderd. Smerige vloerbedekking. Kamer zeer gedateerd. Diner was ronduit slecht en zeker de prijs niet waard en het bedienend personeel gaf nu niet echt aan dat ze het naar hun zin hadden. Het ontbijt is zeer karig. Ook hier weer van die sjacherijnige mensen en de keuze is beperkt. Ik denk dat € 5,00 nog teveel was voor dit ontbijt. Voor een nachtje overnachten in Brugge is het wel te doen. Maar eten en zelfs ontbijt kun je beter in het centrum doen.

Top geregeld

Charlene
9-10-2017

Bij aankomst kregen wij bij de receptie erg duidelijke uitleg over het hotel en de omgeving. Zo kregen wij een route mee naar een parkeergarage in het centrum die erg goedkoop is. Een plattegrond van de stad en een kaart waarmee wij korting konden krijgen bij verschillende restaurantjes, winkels etc. En een agenda van de activiteiten in Brugge. Daarnaast kregen wij beide een flesje water en een doosje met bonbons. Het hotel en de kamer waren erg netjes en het ontbijt was ook goed geregeld. Voor de liefhebbers van ontbijt op bed, hier kun je ook voor kiezen! Voor de mensen die met mooi weer naar dit hotel gaan kunnen in het buiten zwembad plonsen. Ps Als member krijg je korting op de kamerprijs.

Jammer van de hygiëne en sommige personeelsleden.

Maarten Oomen
15-9-2017

Het hotel is een prima uitvalsbasis om Brugge te verkennen. Gunstig gelegen, om de hoek van een bioscoop en ruimte om je auto te parkeren. Jammer van de vloerbedekking, zou ik er al management gelijk uitgooien evenals een uiterst onvriendelijke receptioniste. Ontbijt is jarig, zeker gezien de prijs. Aanvullen gaat ook erg traag. Meest ergelijk is om 23.00 uur in je hotelkamer komen en dat blijkt dat de lakens eerder gebruikt zijn, 'gewoon' vies dus. Kan echt niet.

In combinatie met een bezoek aan de stad is dit een goed adres. Vriendelijke receptie. Kamers zijn gedateerd. Ruime gratis parkeerplaats. Wel wat gehorig naar de gang waar tot na 24 uur met deuren werd gegooid. Kamers en sanitair schoon en voldoende ingericht voor een 3-ster hotel. Wij hebben niet ontbeten want de prijs is te hoog: €15 pp.

Tegenvaller

Christine van Genechten
4-5-2017

Hotel is aan opfrissing toe. Sommige personeelsleden zijn vriendelijk. Andere nors. Veel lawaai van andere kamers en je moet het venster sluiten om te kunnen slapen. In het restaurant en op de kamer vies vast tapijt. Afzuiging in de badkamer werkt niet. Beperkt ontbijt. Fruitsla komt uit blik en croissant niet vers. Jammer maar wij hebben al betere hotels gehad voor hetzelfde geld. Jammer

1 Nacht was lang genoeg

Cor
23-4-2017

Goed is de vriendelijke behandeling aan de desk. Kamer TV stuk en daarna andere kamer gekregen. Eerste kamer rook "gebruikt" en onfris. Tweede kamer was beter. Ontbijt ronduit slecht en geen 15,- pp waard. Nog niet de helft. Sjagrijnig ogend personeel dat in de eetzaal rond liep te sloffen. Vieze roerei gemaakt van eierpoeder. Niet aan beginnen! Zeer drukke weg met veel verkeer vlak langs het hotel.

Vies en oud

Martijn
17-4-2017

5 jaar geleden een prima hotel, nu oud, vergaan en heel erg vies. Geen aanrader! Personeel was wel OK maar de rest kan wel een schoonmaak beurt en restyle gebruiken!

Gratis parkeren, dichtbij uitvalswegen, prima kamer, vriendelijk personeel.

Kras

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Green Park Brugge in Brugge, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Green Park Brugge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Green Park Brugge scoort een 6.47 uit 10 op basis van 40 reviews.