Hotel Green Park Brugge

Hotel Green Park Brugge

7.4Goed

België, West Vlaanderen, Brugge

7.4Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Green Park Brugge voor je op een rij gezet:

• Animatie

40 reviews over Hotel Green Park Brugge

• 2018
    7Theo15-09-2018

Prima hotel voor een citytrip Brugge.

Vriendelijke ontvangst receptie. Keurige kamer met gescheiden badkamer en toilet. Wel zo prettig. Ontbijt prima. Restaurant lekker gegeten. Kan hier en daar wel renovatie gebruiken, o.a. vloerbedekking die hier en daar erg versleten is, en de zitbanken bij de bar die erg doorzakken, maar dat deert ons verder ook niet echt. Dicht bij snelweg die met de ramen dicht geen geluidsoverlast geeft. In het geheel prima kwaliteit prijsverhouding.

Gereisd met partner in september 2018

• 8Bert Putters24-08-2018

Redelijk tot goed hotel.

Wij waren hier 2 nachten en het hotel voldeed aan onze verwachtingen. Kamers netjes en sanitair schoon. Toilet apart van Badkamer met ligbad. Geen inloopdouche. Hotel heeft milieu vriendelijk concept m.b.t. het schoonmaken van de kamers. Hiervoor krijg je € 5 reductie te besteden in de bar/ restaurant. Tapijt in trappenhuis is versleten. Verder is wel een snelweg nabij het hotel en bij gesloten raam is daar bijna niets van te horen. Het ontbijt bij de prijs in, is goed. Alles is er. Jammer dat er geen verse tomaat/ komkommer is. Vers brood en stokbrood is volop verkrijgbaar. Het personeel is over het algemeen zeer vriendelijk en behulpzaam. Jammer is het dat de receptioniste bij aankomst enigszins introvert overkomt. Dit zou dor menigeen uitgelegd kunnen worden als onvriendelijk. Echter op al onze vragen werd duidelijk antwoord gegeven. Korting op museums en goedkoop parkeren nabij station. De loop afstanden in Brugge zijn goed!

Gereisd met vrienden in augustus 2018

• 8Guido17-08-2018

Gewoon

Zeergoed gelegen voor fietsen langs de knooppunten , vlak aan het hotel een fietsbrug dat direct naar het station gaat . Bij goed weder zwembad buiten , ontbijt was ok , als je s’avonds niet buiten wilt kan je eten in het restaurant , dit is gewoon . Kamers wel wat verouderd maar netjes .

Gereisd met partner in augustus 2018

• Oude reviews

8Albert19-11-2017

Super, geweldig, genoten!

Hotel ligt net buiten Brugge en is prima bereikbaar met eigen parkeergelegenheid. Brugge centrum is ook per auto goed bereikbaar binnen 5 -10 minuten en parkeren is ook geen probleem.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2017

• 5Ron27-10-2017

Geen aanrader.

Ontvangst was vriendelijk. We kregen goede info over parkeren etc. Algemene indruk hotel. Zwaar verouderd. Smerige vloerbedekking. Kamer zeer gedateerd. Diner was ronduit slecht en zeker de prijs niet waard en het bedienend personeel gaf nu niet echt aan dat ze het naar hun zin hadden. Het ontbijt is zeer karig. Ook hier weer van die sjacherijnige mensen en de keuze is beperkt. Ik denk dat € 5,00 nog teveel was voor dit ontbijt. Voor een nachtje overnachten in Brugge is het wel te doen. Maar eten en zelfs ontbijt kun je beter in het centrum doen.

Gereisd met partner in oktober 2017

• 8Charlene09-10-2017

Top geregeld

Bij aankomst kregen wij bij de receptie erg duidelijke uitleg over het hotel en de omgeving. Zo kregen wij een route mee naar een parkeergarage in het centrum die erg goedkoop is. Een plattegrond van de stad en een kaart waarmee wij korting konden krijgen bij verschillende restaurantjes, winkels etc. En een agenda van de activiteiten in Brugge. Daarnaast kregen wij beide een flesje water en een doosje met bonbons. Het hotel en de kamer waren erg netjes en het ontbijt was ook goed geregeld. Voor de liefhebbers van ontbijt op bed, hier kun je ook voor kiezen! Voor de mensen die met mooi weer naar dit hotel gaan kunnen in het buiten zwembad plonsen. Ps Als member krijg je korting op de kamerprijs.

Gereisd met partner in september 2017

• 5Maarten Oomen15-09-2017

Jammer van de hygiëne en sommige personeelsleden.

Het hotel is een prima uitvalsbasis om Brugge te verkennen. Gunstig gelegen, om de hoek van een bioscoop en ruimte om je auto te parkeren. Jammer van de vloerbedekking, zou ik er al management gelijk uitgooien evenals een uiterst onvriendelijke receptioniste. Ontbijt is jarig, zeker gezien de prijs. Aanvullen gaat ook erg traag. Meest ergelijk is om 23.00 uur in je hotelkamer komen en dat blijkt dat de lakens eerder gebruikt zijn, 'gewoon' vies dus. Kan echt niet.

Gereisd met partner in september 2017

• 7Marijk17-07-2017

Prima overnachtingsadres bij bezoek aan Brugge

In combinatie met een bezoek aan de stad is dit een goed adres. Vriendelijke receptie. Kamers zijn gedateerd. Ruime gratis parkeerplaats. Wel wat gehorig naar de gang waar tot na 24 uur met deuren werd gegooid. Kamers en sanitair schoon en voldoende ingericht voor een 3-ster hotel. Wij hebben niet ontbeten want de prijs is te hoog: €15 pp.

Gereisd met partner in juli 2017

• 5Christine van Genechten04-05-2017

Tegenvaller

Hotel is aan opfrissing toe. Sommige personeelsleden zijn vriendelijk. Andere nors. Veel lawaai van andere kamers en je moet het venster sluiten om te kunnen slapen. In het restaurant en op de kamer vies vast tapijt. Afzuiging in de badkamer werkt niet. Beperkt ontbijt. Fruitsla komt uit blik en croissant niet vers. Jammer maar wij hebben al betere hotels gehad voor hetzelfde geld. Jammer

Gereisd met partner in mei 2017

• 4Cor23-04-2017

1 Nacht was lang genoeg

Goed is de vriendelijke behandeling aan de desk. Kamer TV stuk en daarna andere kamer gekregen. Eerste kamer rook "gebruikt" en onfris. Tweede kamer was beter. Ontbijt ronduit slecht en geen 15,- pp waard. Nog niet de helft. Sjagrijnig ogend personeel dat in de eetzaal rond liep te sloffen. Vieze roerei gemaakt van eierpoeder. Niet aan beginnen! Zeer drukke weg met veel verkeer vlak langs het hotel.

Gereisd met partner in april 2017

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentCasino
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Ticket service, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenBoccia, Fietsen, Golfbanen