Géén boekingskosten

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten

30 Reviews over Grand Casselbergh Brugge

• 4Jacqueszld14-01-2019

Prijs/kwaliteit is slecht. Niet voor claustrofoben

De foto's op de website zijn misleidend. Dat zijn de duurste kamers, die verhuurd worden via boekingsites. In werkelijkheid is je kamer in de het bijgebouw. De kamers zijn klein en er is een venitlatiesysteem/airco dat centraal ingesteld wordt. Het was veel te warm op de kamer om lekker te slapen. Ik zat een kwartier opgesloten in de lift en werd uiteindelijk bevrijd door een andere gast. Het personeel reageerde absoluut niet op de noodbel. Lijkt me voor een minder koelbloedig iemand dan ik zeer beangstigend. Directie deed niets om ons te compenseren voor dit toch wel ernstig incident. Personeel lacht je bijna uit. Hotel is van een groep, we waren eerder in andere hotels van de groep. Dat was veel beter. Kortom: prijs/kwaliteit is belabberd. Zoek liever een ander hotel. Zeker weten dat je voor minder veel meer kwaliteit krijgt.

• 9Margreet15-01-2018

Heerlijk!

Heerlijk hotel met super lekkere bedden!! Ideaal in de stad gelegen hotel. Hele fijne sfeer, mooie kamers! Alles netjes schoon

• 5M.18-12-2017

Slechte prijs kwaliteit verhouding

Ligging is prima, echter de kamers zijn klein en niet overeenkomstig de beschikbare foto's. Onze kamer had een gebarsten ruit (!), een bed waar het kunstleer in flarden aan hing aan de onderzijde. Wel airco, maar geen ventilatie of mogelijkheid een raam te openen, wat in een oud gebouw resulteert in een muffe lucht. Het geheel is toch een pakketje stro met een dun laagje chroom, met lift die slecht en langzaam functioneren, ongeïnteresseerd en onvriendelijk personeel. De shampoos en douchegels zijn van een zeer lage kwaliteit en made in China... bizar voor een hotel die grandeur doet voorkomen. Voor ruim 450 euro een Quality Room..nee, dat is geen zuinige Hollander en kun je geen waar naar geld noemen. In de omgeving zijn voor de helft van het geld veel betere accommodaties te vinden !

• 10Thomas08-07-2014

Fantastisch hotel

Zijn daar heerlijk verwend Maar ik zal nooit de parking van het hotel gebruiken ,zeer moeilijk in te rijden en kleine plaatsen Vlakbij grote ondergrondse parking en goedkoper

• 7M.H.21-03-2014

Statig hotel.

Prachtig statig hotel, mooie ligging. De ontvangst was zakelijk en koel, geen informatie, houding "zoek het maar uit!"
    Van gereserveerde parkeerplaats geen gebruik kunnen maken daar deze voor n beetje auto niet toegankelijk is. Wij hadden bewust gekozen voor hotel Casselbergh mede vanwege eigen parkeergelegenheid! Kleine kamer. Badkamer en ook ontbijt normaal wat je mag verwachten vann 4* hotel. Hotel mist klantvriendelijk- gastvrij- en gezelligheid.

• 10anbrowaeys11-06-2013

Prijs/kwaliteit SUPER!

Superleuk weekend gehad. Heel mooi hotel, mooie ruime en nette kamers. Vriendelijk personeel. Ontbijt is super, vers en héél uitgebreid! Een echte aanrader!

• 10Walter & Ria Schrijn16-03-2013

Schitterend hotel met een fantastisch ontbijt !

Hotel ligt heerlijk centraal gelegen met goede en betaalbare eet- en drinkgelegenheden in de buurt. Prijs, kwaliteit, service, gastvrijheid en sfeer staan in een goede verhouding. Voor herhaling vatbaar.

• 10Yvonne31-10-2012

Schitterend hotel

Een prachtig hotel met vriendelijk personeel. De kamer die wij hadden was in 1 woord prachtig! Hoog plafond, enorm breed bed, wij zaten aan de voorkant dus keken zo het centrum in. Heerlijk luxe lounge, je voelt je echt even 'koninklijk'. Wij waren een romantisch weekend weg, zo der kinderen naar deze mooie plaats waar zoveel te zien is. Een echte aanrader. Met kinderen een beetje ongepast maar kan wel.

• 9suzankocak04-09-2012

Prachtig chique hotel

Perfecte ligging vlakbij de Grote Markt, maar toch niet middenin de grote drukte. Het hotel ziet er prachtig klassiek uit. Van het onvriendelijke personeel waar eerder over geschreven is, hebben wij niets gemerkt. Het ontbijt was werkelijk heerlijk. Ik heb nog nooit zo'n lekkere jus d'orange gedronken. Het is inderdaad jammer dat er geen mogelijkheid is om te dineren in het hotel, maar wij hebben verder geen enkel minpunt kunnen vinden. We hebben genoten.

• 9monica23-08-2012

Super hotel

Goede ligging ontbijt was zeer uitgebreid en de kamers waren mooi groot met goede bedden een aanrader

Hotel Grand Casselbergh Brugge info

• AirconditioningBeschikbaar