Hotel Graaf Van Vlaanderen

Hotel Graaf Van Vlaanderen

5.2Matig

België, West Vlaanderen, Brugge

Op vakantie geweest naar Graaf Van Vlaanderen?

5.2Matig

We hebben een aantal aanbieders voor Graaf Van Vlaanderen voor je op een rij gezet:

10 reviews over Hotel Graaf Van Vlaanderen

• 2018
    6Yvonne Savelberg Di Totto24-08-2018

Wel fijn in het centrum, vrienden personeel.

Het is niet incl parkeren. Je moet de auto elders in een parkeergarage parkeren. Dit is niet duidelijk asngegeven op hun site. Op de kamer staat een kleine douchecabine met daarnaast een toilet. Dit is een open ruimte in de slaapkamer, geen deur. En ontzettend klein.

Gereisd met partner in augustus 2018

• Oude reviews

3Stephane van der Geest17-08-2017

Alleen boeken in geval van nood!

Kamers smerig, muffe rioollucht en de doorgang naar kloset, tussen micro douchecabine en muur ±35cm. Zijwaarts lopen om er te kunnen komen. Handdoeken worden niet verschoond, kamer wordt niet of zelden stofgezogen, vitrages zijn ongekend goor. Een Belgisch Hotel met ranzige, franse allure. Ontbijt is buitensporig duur. Kaas en synthetisch ogende plakken ham, twee broodjes(wel vers)Koffie of thee, niet beide, dat mag niet! Kortom: de entourage van een kringloopwinkel en dito muffe lucht. Klagen helpt niet, hotel en restaurant hebben verschillende eigenaren, zegt men. De klacht wordt links of rechtsom terzijde gelegd. Een prijs van €120 p/nacht incl. ontbijt, vooraf te voldoen, is na het betreden van de kamer duidelijk veel teveel. Resumé: een ongekend smerige, kamer. Hier kan men zonder twijfel iets oplopen als men niet over voldoende weerstand beschikt. Een astma patiënt zal hier niet overleven. Vlaams klinkt heel vriendelijk maar men zegt de meest onsympathieke zaken, meestal nee!

Gereisd met partner in augustus 2017

• 1ans18-04-2017

in één woord vreselijk!

Smerige kamers. Haren in de douche. Bedden staan scheef en zijn doorgelegen. Ontbijt bestond uit 2 broodjes en plakje kaas, slappe koffie.. Geen eitje, yoghurt, of fruit. We moesten op voorhand betalen ook al zei touroperator het anders. 2 dagen gereserveerd maar na een slapeloze nacht vertrokken. Gevraagd of wij geld konden terug krijgen maar daar was geen sprake van. We moesten 120 € per nacht betalen. Dit hotel is een schande voor Brugge !

Gereisd met vrienden in april 2017

• 1Wouter16-04-2017

Slechter als dit bestaat er in heel Brugge niet

Smerige kamers, matrassen doorgelegen, wc op de gang, douchecabine waar de haren van de vorige gast nog in lagen, in de douche smerige bruine randen. We hebben het na 1 slapeloze nacht voor gezien gehouden. Je moest op voorhand betalen dus van enige terugbetaling geen sprake! Ontbijt was verschrikkelijk. Verschrompelde broodjes en slappe koffie. Nooit zien me daar nog!

Gereisd met vrienden in april 2017

• 3Janssen16-08-2015

NOOIT MEER!!!

Vies, vuil, geen toilet op de kamer. Wel een vies toilet op de gang. Vieze douche in de kamer op vast tapijt. Vloer ligt zo scheef dat je scheef in bed ligt. Ontbijt nooit mee gemaakt. 2broodjes per persoon met 1plakje kaas of ham. Geen eitje, joghurt, muesli of fruit. Dit kan nooit 121€ waard zijn voor 1 nacht. Foei,foei Brugge is zo een fantastische stad en MOET dit hotel laten sluiten! Ook Duitse gasten gesproken en ze vertelden precies hetzelfde!

Gereisd met vrienden in augustus 2015

• 7Landeweerd29-10-2010

Mooie locatie

Graaf van Vlaanderen is mooi centraal gelegen. Op loopafstand van het station en dichtbij het centrum. Beetje verouderde kamers maar goed schoon. Ontbijt goed. Goedkoop adres om Brugge te verkennen. Prijs kwaliteit oké.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2004

• 2A.15-06-2009

Vies!

Hotel Graaf van Vlaanderen is een vies,slordig,chaotisch onverzorgd hotel. Bij aankomst (reservering een 2 pers kamer met twee losse bedden) ging het al mis. We kregen een 3 pers kamer, bij het uitpakken kwam er al iemand: het was weer niet goed, verhuisden dus naar een 4 pers kamer. Wél met wc en douche op de gang. Bij terugkomst 's avonds werd er geroepen dat onze spullen weer in een andere kamer waren gezet...deze waren al uitgepakt, privacy 0,0%!!! Gordijnen vielen van de muur bij het dichtdoen, kamer was vies, wc op de gang vies en geen toiletpapier, douche een verdieping lager (waar je 's ochtends in je pyama naar beneden moet om de sleutel te halen...was ook niet uitgelegd!!!) was helemaal smerig...Personeel van het restaurant zei na onze klacht de volgende ochtend:''Hier kunnen wij niets aan doen, het hotel staat in principe los van dit restaurant. Het enige dat wij iedere ochtend kunnen doen is het aannemen van alle klachten.'' Zegt meer dan genoeg toch?!?

Gereisd met vrienden in juni 2009

• 1anneke10-12-2007

alles erg onsmakelijk kamers niet schoon,onvriendelijk personeel,moet echt eens vaker gecontroleerd wordeni v m hygiene.

Gereisd met partner in november 2007

• 0Jean Esser09-12-2007

Niet gaan eten. Zeer slecht eten. Grill-plate is verbrand. Leinding zeer onvriendelijk. Geen discussie mogelijk ondanks tijdig reclameren dat eten niet in orde was. Reactie van leiding, "U hebt besteld dus moet u ook betalen of je het nu eet of niet. Zelfs na het inschakelen van de politie, wordt je als crimineel verzocht het restaurant te verlaten na betaling van de nota.

Gereisd met vrienden in december 2007

• 3ingeborg18-11-2007

DIT HOTEL NIET BOEKEN!!!! Korte opsomming waarom niet: -incheck tijd voor 18.00 uur -Zeer vieze trap en gangen -zeer vieze hotelkamer en douche en WC op gang -Ontzettend onaardig personeel -karig ontbijt(maarliefst TWEE broodjes max.) -Erg gehorige kamers Pluspunt: Locatie is perfect!! kortom, zelfs voor een lage prijs voor een hotel in hartje Brugge, is dit hotel absoluut benenden maat. Denk 3 keer na voordat je dit hotel boekt!!!!

Gereisd met vrienden in november 2007

Hotel Graaf Van Vlaanderen info