Hotel Golden Tulip De Medici

Hotel Golden Tulip De Medici
7,4

6 tips over Hotel Golden Tulip De Medici

PDN17, 1-3-2015

Italiaans restaurant Riva del Sole. Wat een ontzettend lekkere pizza's maken zij, een krokante bodem, lang niet meer zo gegeten, gebakken op steen. Calamaris vooraf en huis gemaakte Tiramisu en Limoencello waren ook heerlijk. Genoten dus en zeer centraal gelegen. Prima prijs/kwaliteit.

Boottochtje zeker doen, als je de hoek omloopt heb je nog meer opstapplaatsen = minder lang te wachten. Ritje met koets leuk/duur. Per fiets de stad ontdekken.

Rudi, 5-1-2014
Personeel is allemaal zéér vriendelijk en hebben aan de receptie nog wat leuke tips voor in Brugge (dank aan Annelies!)
Vakantieliefhebbers, 22-7-2013
Een tip om 's avonds te eten is Argentijns restaurant El Churrasco aan de Vlamingstraat. Top-kwaliteit en heerlijk.

We hebben een aantal aanbieders voor Golden Tulip De Medici voor je op een rij gezet:

Hans, 10-6-2012
Geboekt via Vakantieveilingen.nl
Eric_C, 7-1-2012
Reserveer een parkeerplaats bij de lobby. Parkeren in de omgeving van het hotel kan lastig zijn.
Richard&Annemieke, 20-12-2011

Bespreek een parkeerplaats tijdens de reservering (15 Euro). Buiten het hotel op de meeste plaatsen maximaal 3 uur parkeren (als er al plaats is!)

Maak eens een rondvaart van ong 1/2 uur (7,50 Euro).