Hotel Golden Tulip De Medici

Hotel Golden Tulip De Medici

6.5Voldoende

België, West Vlaanderen, Brugge

6.5Voldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Golden Tulip De Medici voor je op een rij gezet:

• Sauna

123 reviews over Hotel Golden Tulip De Medici

• 5Eeltink26-09-2020

Ontbijt

Het ontbijt van 18 euro was erg slecht Het gewone wit of bruin brood was niet te eten zo hard! En was duur betaald!

Gereisd met vrienden in september 2020

• 7Rick27-07-2020

Mooi hotel, maar kan beter!

Pluspunten: + Mooie kamer gekregen (geboekt via hotelspecials). Kamer was schoon, mooie tv en badkamer en de airco werkte goed. Geen geluidsoverlast gehad. + Ontbijt was ondanks corona goed geregeld. Bij het buffet geef je aan wat je wilt en zij pakken het voor je. De dag van te voor moet je aangeven hoe laat je wilt ontbijten. Er staat een soort Efteling muziek op alleen dit is niet zo irritant als men beweert (zachtjes op de achtergrond). + Afstand tot centrum was goed. Je loopt leuk langs de grachten naar het centrum van Brugge in ca. 10 minuten.

Minpunten: - Het personeel achter de receptie mag wat klantvriendelijker zijn. Indien je belt naar het hotel krijg je een onaardige mevrouw aan de lijn, die erg bijdehand doet. - Parkeren voor 20 euro per dag. Hier gaat niks vanaf indien je eerder weggaat met je auto. 2 nachten is dus 40 euro. Als je een weekend boekt moet de auto vóór zondag 13:00 weg zijn (= geen klantenservice).

Gereisd met partner in juli 2020

• 2019
    7Marian20-12-2019

Het Hotel moet echt wat doen aan de bedden..

De ligging van het Hotel is goed, eigen parkeergarage (20 euro per nacht) prima ontbijt, leuke bar maar slecht geslapen door een bed (vrij smal) met een kuil in het midden! Dat kan toch niet voor een 4* Hotel!

Gereisd met vrienden in december 2019

• 6Slotegraaf01-07-2019

gedateerd

Personeel niet klantvriendelijk, kamers gedateerd, slechte bedden, wel goede douche met flinke straal, ontbijt niks bijzonders.

Gereisd met partner in juni 2019

• 5Fam de Vries06-05-2019

Wij voelen ons zwaar belazerd!

Bij aankomst in het hotel bleek dat wij apart voor parkeerplaats en extra bed moesten betalen ondanks dat wij dit inclusief hadden geboekt! De zeer onpersoonlijke receptioniste vertelde dat wij niet goed hadden gekeken en voortaan beter de website moeten checken! Wij moesten bijbetalen of vertrekken, ondanks de boekingsbevestiging waarin stond dat wij met drie personen waren en er een parkeerplaats voor ons zou zijn, dus wij kozen onder protest, voor bijbetaling. De manager en andere receptioniste waren ook zeer koel en zakelijk. In de kamer bleek dan ook geen extra bed te staan en wij moesten hier weer apart om vragen! De stad Brugge heeft gelukkig veel van onze korte trip goed gemaakt.

Gereisd met jonge kinderen in april 2019

• 9Bianca Mathijssen07-04-2019

Wij komen zeker terug!

We hadden een bon via veiling. Bij aankomst merkten we meteen op dat het personeel zeer vriendelijk is. Een goede ontvangst gehad, fijne uitleg over alles enz.. Dan de kamer, die was ook zeer goed. Ruim genoeg, zalig bed, grote tv.. Meubels en badkamer beetje verouderd maar stoorde niet. Alles was goed proper.. Ook de wellness hebben we gedaan.. Eerlijk? Voor wat je betaald (20€) is dit wat minder.. Redelijk verouderd, sommige dingen werkten niet heel goed.. Wel dichtbij centrum, wat wel super is als je 's avonds de stad nog in wil. Ook vonden we per toeval een goedkoop italiaans restaurantje waar we lekker hebben gegeten en waar ze ook zeer vriendelijk zijn. Alles bij elkaar hebben we een hele fijne tijd gehad! Snap de slechte recensies niet!

Gereisd met partner in maart 2019

• 8Kim02-03-2019

Perfect hotel voor een weekend weg in Brugge!

Zeer vriendelijk personeel, goede parkeermogelijkheid, perfecte ligging namelijk rustig maar op 7 min lopen van het centrum. Grote ruime en schone kamer. Ontbijt was prima, wat je kan verwachten. Aankomstdatum was op 2e kerstdag dus het was wel erg druk bij het ontbijt. Tafel gedeeld met een ander stel. Ze hadden beter de ontbijt zaal anders kunnen indelen, tafeltjes van 2 en 4 i.p.v. lange tafels voor 8. In deze periode komen er namelijk meer stellen denk ik. Al met al een heerlijk weekend weg!

• 2018
    9M Glastra29-12-2018

Gewoon een goed, degelijk hotel, aanbevelingswaard

Eerst koffers enzo bij het hotel brengen, dan parkeren bij het station. Dwars door de stad lopend is leuk en zie je heel Brugge meteen. Parkeren hotel is E20, Station E3,50. Wij snappen werkelijk niet hoe dit hotel negatieve reviews heeft kunnen krijgen. Vriendelijk personeel en ontvangst, leuke kamer en een heerlijk ontbijt. Loop afstand naar het centrum is nog geen 8 minuten.

• 4Christine14-12-2018

Nooit meer, helaas!

Verouderde kamer met kersenhouten meubels, badkamer was niet fris (schimmel op de douchekop). Vlek in het beddengoed. Personeel vriendelijk. Centraal gelegen dat is een pluspunt. Voor ons nooit meer!

• 6Bart Taillieu30-10-2018

Fawlty Towers

Man achter de receptie stond er volgens mij tegen zijn zin. We waren te vroeg om in te checken en kregen te horen: "ge moet hier niet om 15u stipt komen want het is druk". Even later zei hij over de parking: "ge moet hier niet om 17u komen want dan zijn alle plaatsen al misschien weg". Het brood 's morgens was droog, het zachtgekookt ei was hardgekookt. Mijn badwater zag geel. Nooit meer.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2018

Hotel Golden Tulip De Medici info