Hotel Golden Tulip De Medici

Hotel Info

• Jacuzzi
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Golden Tulip De Medici voor je op een rij gezet:

120 reviews over Hotel Golden Tulip De Medici

• 6Slotegraaf01-07-2019

gedateerd

Personeel niet klantvriendelijk, kamers gedateerd, slechte bedden, wel goede douche met flinke straal, ontbijt niks bijzonders.

• 5Fam de Vries06-05-2019

Wij voelen ons zwaar belazerd!

Bij aankomst in het hotel bleek dat wij apart voor parkeerplaats en extra bed moesten betalen ondanks dat wij dit inclusief hadden geboekt! De zeer onpersoonlijke receptioniste vertelde dat wij niet goed hadden gekeken en voortaan beter de website moeten checken! Wij moesten bijbetalen of vertrekken, ondanks de boekingsbevestiging waarin stond dat wij met drie personen waren en er een parkeerplaats voor ons zou zijn, dus wij kozen onder protest, voor bijbetaling. De manager en andere receptioniste waren ook zeer koel en zakelijk. In de kamer bleek dan ook geen extra bed te staan en wij moesten hier weer apart om vragen! De stad Brugge heeft gelukkig veel van onze korte trip goed gemaakt.

Met jonge kinderen

• 9Bianca Mathijssen07-04-2019

Wij komen zeker terug!

We hadden een bon via veiling. Bij aankomst merkten we meteen op dat het personeel zeer vriendelijk is. Een goede ontvangst gehad, fijne uitleg over alles enz.. Dan de kamer, die was ook zeer goed. Ruim genoeg, zalig bed, grote tv.. Meubels en badkamer beetje verouderd maar stoorde niet. Alles was goed proper.. Ook de wellness hebben we gedaan.. Eerlijk? Voor wat je betaald (20€) is dit wat minder.. Redelijk verouderd, sommige dingen werkten niet heel goed.. Wel dichtbij centrum, wat wel super is als je 's avonds de stad nog in wil. Ook vonden we per toeval een goedkoop italiaans restaurantje waar we lekker hebben gegeten en waar ze ook zeer vriendelijk zijn. Alles bij elkaar hebben we een hele fijne tijd gehad! Snap de slechte recensies niet!

• 8Kim02-03-2019

Perfect hotel voor een weekend weg in Brugge!

Zeer vriendelijk personeel, goede parkeermogelijkheid, perfecte ligging namelijk rustig maar op 7 min lopen van het centrum. Grote ruime en schone kamer. Ontbijt was prima, wat je kan verwachten. Aankomstdatum was op 2e kerstdag dus het was wel erg druk bij het ontbijt. Tafel gedeeld met een ander stel. Ze hadden beter de ontbijt zaal anders kunnen indelen, tafeltjes van 2 en 4 i.p.v. lange tafels voor 8. In deze periode komen er namelijk meer stellen denk ik. Al met al een heerlijk weekend weg!

• 2018
    9M Glastra29-12-2018

Gewoon een goed, degelijk hotel, aanbevelingswaard

Eerst koffers enzo bij het hotel brengen, dan parkeren bij het station. Dwars door de stad lopend is leuk en zie je heel Brugge meteen. Parkeren hotel is E20, Station E3,50. Wij snappen werkelijk niet hoe dit hotel negatieve reviews heeft kunnen krijgen. Vriendelijk personeel en ontvangst, leuke kamer en een heerlijk ontbijt. Loop afstand naar het centrum is nog geen 8 minuten.

• 4Christine14-12-2018

Nooit meer, helaas!

Verouderde kamer met kersenhouten meubels, badkamer was niet fris (schimmel op de douchekop). Vlek in het beddengoed. Personeel vriendelijk. Centraal gelegen dat is een pluspunt. Voor ons nooit meer!

• 6Bart Taillieu30-10-2018

Fawlty Towers

Man achter de receptie stond er volgens mij tegen zijn zin. We waren te vroeg om in te checken en kregen te horen: "ge moet hier niet om 15u stipt komen want het is druk". Even later zei hij over de parking: "ge moet hier niet om 17u komen want dan zijn alle plaatsen al misschien weg". Het brood 's morgens was droog, het zachtgekookt ei was hardgekookt. Mijn badwater zag geel. Nooit meer.

Met jonge kinderen

• 9Petra27-09-2018

Mooi hotel

Wij hadden wel een hele vriendelijke receptionist en de volgende dag ook een hele leuke vriendelijke Goed hotel,lekker ontbijt,goeie bedden,wifi gratis,grote tv en alles goed schoon.8 minuten lopen naar t centrum Wel wat gedateerd en wat kale plekken hier en daar ,onderhoud dus wel nodig Maar niet hinderlijk ,komen hier zeker nog een keer terug

• 9G Geboers04-09-2018

heel leuke dagen in Brugge gehad .

Golden Tulp Hotel Het hotel ligt heel centraal slechts 7 a 800 meter van centrum , leuk gezellig ingericht , en een Super Goed ontbijt , heeft zelf een garage , er ontbreekt je hier echt niks ,dit hotel kan ik iedereen aan raden die een leuke week of weekend in Brugge willen door brengen. De nadelen vind ik s,avonds dan is er geen gezelligheid in de bar, en een beetje klein , en echt saai , misschien is dit op drukke dagen anders , .

• 5Debbie21-07-2018

Wij zoeken de volgende keer een beter hotel op.

Bij aankomst een chagarijnige dame bij receptie, ( toch jammer dat is je eerste indruk ) Kamers redelijk, bedden staan los en laminaat dus 1 van ons uit bed gevallen. ontbijt is goed alleen een droevige ruimte.

6 tips over Hotel Golden Tulip De Medici

• Rudi, 05-01-2014

Personeel is allemaal zéér vriendelijk en hebben aan de receptie nog wat leuke tips voor in Brugge (dank aan Annelies!)

• Vakantieliefhebbers, 22-07-2013

Een tip om 's avonds te eten is Argentijns restaurant El Churrasco aan de Vlamingstraat. Top-kwaliteit en heerlijk.

• Hans, 10-06-2012

Geboekt via Vakantieveilingen.nl

2 vragen over Hotel Golden Tulip De Medici

• Ellen Göbbels, 14-09-2018

parkeren

Ik lees dat je bij hotel kunt parkeren, is daar altijd voldoende plek? Iemand enig idee, waar je op een andere plek dichtbij kunt parkeren?

• Marianne, 08-11-2016

Parkeren Hotel

Ik wil gaarne weten of er een parkeer plaats nabij het hotel is. Misschien kunt u mij laten weten waar wij kunnen parkeren?

• ZwembadJacuzzi, Zwembad

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
    • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
    • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
    • Op het terreinBagageruimte, Tuin
    • Overige servicesGeld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkerenBetaald