Géén boekingskosten

Bed & Breakfast info

Meer bed & breakfast info

17 Reviews over Gastvrij Brugge

• 9Pieter05-07-2010

Fantastische plek in de bossen bij Brugge!

Voor ons was Gastvrij Brugge de ideale uitvalsbasis voor een paar dagen Brugge (met de auto is overigens ook Gent eenvoudig bereikbaar). Stel je vooral geen traditionele bed and breakfast voor, maar een modern en smaakvol ingerichte vleugel van een prachtig huis in de bossen die direct ten zuiden van Brugge liggen. Het gastenverblijf is afgescheiden van de rest van het huis en biedt optimale privacy, mooi sanitair, een fantastische slaapkamer en een eigen keukentje. Saskia zorgt voor optimale service met volop aandacht voor de privacy van de gasten. Iedere ochtend stond er voor ons een heerlijk ontbijt klaar dat je kunt gebruiken op het moment dat het jou uitkomt. Wij raden een verbijf bij Saskia in haar mooie bed and breakfast aan aan iedereen die een paar dagen Brugge overweegt!

• 9Antonio Pedro Attema01-05-2010

Geweldig!!!!

Geweldig!!!!!!!Mooi omgeving, leuk om te wandelen.....Saskia bedankt!!!!!!

• 9ton van den hoeven28-04-2010

Prachtige plek aan de rand van Brugge

De B&B ligt in een prachtige omgeving aan de rand van Brugge. We werden zeer gastvrij ontvangen door Saskia en voelde ons direct zeer op ons gemak. De B&B biedt veel privacy en de gelegenheid om je eigen dagritme te bepalen. Bij vragen is Saskia goed bereikbaar en zorgt ze snel voor een passend antwoord of oplossing. De B&B is comfortabel en mooi ingericht. Een aanrader! We hebben het er zeer goed naar ons zin gehad en komen hier zeker terug als we weer een weekend Brugge doen. Sakia, bedankt voor je gastvrijheid!!

• 9Ton22-04-2010

Heerlijke, relaxte plek

B&B Gastvrij Brugge is een heerlijk rustige plek aan de rand van Brugge. We werden zeer gastvrij ontvangen door Saskia en voelden ons gelijk zeer welkom. De inrichting is sfeervol, modern en aangenaam. De B&B voldeed volledig aan de verwachting. Mooie plek, veel privacy, zeer gastvrij. Saskia, bedankt voor 4 hele fijne dagen in jou B&B. Als we weer naar Brugge gaan dan komen we zeker terug.

Groet, Ton & Anita Zeist

• 9Familie van der M.01-04-2010

Mooi verblijf, goede service, aanrader!

We hebben hier een lang weekend doorgebracht met ons zoontje van een jaar. Hij had een eigen slaapkamer en het campingbedje konden we huren. Onze kamer was ook prima, met kleine tv, tijdschriften en folders en boeken met info over Brugge. Het ontbijt was prima, konden we zelf klaar maken en eten wanneer we wilden. Ook met mijn glutenvrije dieet was rekening gehouden, extra service! Wel beetje gehorig als de familie in hun keuken was (grenst aan gastenverblijf), maar dat was incidenteel. Alles was schoon, netjes en prima verzorgd!

• 8Edwin Wilschut15-03-2010

Op zaterdag aangekomen in een rustige omgeving na wat geslinger over een smalle weg door het bos. En plots daar een prachtig huis. We werden super gastvrij ontvangen door Saskia. De weg naar het centrum van Brugge slechts 4 km. en één rechte weg. Na een diner in Brugge terug naar het gastenverblijf en onder het genot van nog een hapje en een drankje dat we zelf hadden meegebracht, maar die ook in het gastenverblijf aanwezig waren de rest van de avond doorgebracht. De bedden liggen heerlijk zacht en na een overheerlijke douche konden we zelf ons eitje regelen, met een kopje koffie of thee en noem maar op wat nog meer voor luxe. Na een smsje aan Saskia kwam ze nog even gedag zeggen. Kortom gewoon fantastisch.

• 9Tamar Jaspers08-03-2010

Mooi, super!

Erg mooi huis, locatie super midden in de bossen. Erg gast vrij!!! Vriendelijke sevice! Gewoon top voor een heerlijk weekendje weg naar Brugge!

• 9Iris13-12-2009

heerlijk!

Bij een B&B ben je toch altijd weer een klein beetje bang voor oude muffe dekens en hoop je op een goede douche. Maar hier is het even wat anders! Het voelt alsof je in een sterrenhotel zit. Heerlijke kamers, prachtige badkamer en heerlijke omgeving. Op de fiets of met de auto in een paar minuten in het centrum van Brugge. Met kinderen een geweldige mix tussen de rust van het bos, en de charme van de stad. Een aanrader!

• 8Simone en Marieke26-11-2009

Heerlijk ontspannen

Heerlijk appartement in een prachtige omgeving! De service is tip top in orde en de gastvrouw enorm vriendelijk en gastvrij. Je bent in no time in het centrum, maar geniet toch van de rust en ontspanning van het buitenleven. Erg sfeervol en modern ingericht, aan alles is gedacht. Zeker een plek om naar terug te gaan als we weer eens Brugge bezoeken!

• 9mirjam28-10-2009

helemaal super

Je wordt erg gastvrij ontvangen, niets is teveel voor gastvrouw Saskia. Ze heeft leuke ideetjes voor in Brugge maar ook voor daar buiten. De kamer was super voor elkaar. Van het ontbijt hebben we elke ochtend genoten. We komen hier zeker terug en dan nemen we de kindjes mee.

Bed & Breakfast Gastvrij Brugge info

Het complex