Bed and Breakfast

1 review over Bed and Breakfast Fort Van Beieren in het Nederlands

Topdagen bij prachtige mensen

barendknippenberg
31-10-2013

Ouderwets bij de boer op het erf, heerlijk verwijderd van het drukke circus van Brugge en toch ook zo in de stad. Heerlijk ontbijt met werkelijk alles er op en er aan... Mooie, hartelijke, warme ontvangst. Een plek met historie en ook zeker een om ooit terug te keren voor bijvoorbeeld een bezoek aan de Belgische kust of Gent... Al met al dus een schot in de roos voor een alleszins acceptabele prijs!

Gereisd Met partner in oktober 2013

Bed and Breakfast info

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Fort Van Beieren in Brugge, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Fort Van Beieren zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.