Hotel Floris Karos

35 reviews over Hotel Floris Karos

• 2018
    6Van Dongen17-08-2018

Het was oke.

Entree is prima. Personeel behulpzaam. Leuke speelhoek voor kinderen. Aardig zwembadje. Liften zijn ronduit eng. Kamer daarentegen... badkamer oud en aan vervanging toe. Bedden wat hard maar prima. Wi-Fi prima. Loskomend behang van de muren, vloer kapot op verschillende plekken. Hele poos niet meer schoongemaakt op een paar zichtbare plekken. Ramen gingen amper dicht, houtwerk was ontzettend vochtig. Ontbijt was oke. Niet veel bijzonders maar aardig. Het is dat we alleen een bed zochten op het laatste moment (we besloten ter plaatse nog een dag te willen blijven en hadden een kleine hond bij), waardoor we beperkt waren in de hotelkeuze) maar de 165 euro was het niet waard in ieder geval.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• Oude reviews

2Anoniem30-10-2017

Dikke tegenvaller

Vocht en schimmel op muren Dode muggen op plafond Schimmel in douche Losse toiletbril Veel lawaai op gang, slechte isolatie Zeer fijne douchestraal, op bepaald moment hadden we zelf geen water Veren kwamen bijna uit het matras, zeer slecht bed Nachtlampjes al lang niet meer gekuist Chauffage vol roest Bad kamer spiegel kapot Onvriendelijke receptioniste die haar uitleg afhaspeld

Gereisd met partner in oktober 2017

• 8Mevr. J.V.27-07-2017

Keurig hotel voor een eerlijke prijs

Hotel Floris in Brugge was een keurig 3* hotel. De bedden waren goed, de kamer zag er netjes en verzorgd uit, er was een klein maar fijn binnenzwembad en een fitnessruimte. Het ontbijt was helaas zeer beperkt en stelde niet zo veel voor, ik had hier meer van verwacht. Maar al met al raad ik dit hotel zeker aan, het personeel is vriendelijk, en het centrum van Brugge is vlakbij het hotel, goede locatie en service. Ik was zeer tevreden!

Gereisd met vrienden in juli 2016

• 5Huntjens24-05-2017

Nooit meer

Kamer was goed wat verouderd, en gehorig veel verkeer. badkamer vloer was erg glad . Mijn zus is gevallen door gladde vloer. Blauwe boven en onderarm en blauw bovenbeen. Hebben Alleen excuus gehad. Volgende dag stond de deur open van onze kamer. Weer naar de receptie Alleen excuus gekregen. ontbijt was redelijk, brood had wat beter gekund.

Gereisd met vrienden in mei 2017

• 8patricia03-03-2017

Goed en net hotel!

In feb 2017 2 nachten hier verbleven. Prima hotel! Op goede loopafstand van het centrum/de markt en station. Ik was aan de vroege kant maar kon mijn koffer al even parkeren daar en alvast inchecken.

Bed zijn hard, ja ik vind dat fijn/lekker, beter dan een doorgezakt matras. Er zijn inderdaad kussen met die korrels maar in de kast liggen ook anderen. De badkamer kan wel een opknapbeurtje gebruiken: kapotte tegels en roest. Maar het was wel schoon. Stonk niet. Raam kon bij mij ook gewoon open.

Ontbijtbuffet was prima. Verschillende soorten verse broodjes, beleg, fruit, yoghurt, koffie/thee/sap en gebakken eieren en spek.

Qua gehorigheid vond ik het wel mee vallen. Ja je hoort soms mensen lachten, praten, lopen of een kind huilen. Mja dan moet je niet in een hotel gaan zitten of oordopjes mee brengen. Ik sliep tegen over de lift.

Zwembad vond ik ook niet ruiken.

Ideaal hotel met kinderen door zwembad, die al vroeg open is. Speelruimte tegen over de ontbijtruimte.

Enig minpuntje: Geen waterkoker en thee/koffie op de kamer. Ik had dat gelukkig zelf eentje mee genomen.

Alleen gereisd in februari 2017

• 6Bart06-11-2016

Oud hotel wel proper maar veel lawaai

Kleine parking veel lawaai maar wel propere kamers Somber ontbijt

Gereisd met partner in november 2016

• 8Danielle15-02-2016

Gezellig hotel met super service

Bij aankomst meteen een kaart gekregen met een lijst met restaurants welke aan te raden waren en plekken waar we vooral niet naar toe moesten gaan omdat de cola's er 8 euro zouden kosten. Ontzettende goede ontvangst dus! Kamer was hartstikke prima, hier en daar wat beschadigingen maar dat is voornamelijk te danken aan gasten die niet echt voorzichtig zijn met hun koffers denk ik. We sliepen aan de straat kant, hier echter totaal geen overlast van gehad. Ontbijtbuffet was super prima met lekkere broodjes, klein warm buffet en lekkere sapjes. Genoeg keuze. Ook de ligging is perfect. Binnen 2 minuten bij parkeergarage t zand en bijbehorende plein, direct het centrum in. Zeker aan te raden dus!

Gereisd met partner in februari 2016

• 4Ivonne02-11-2015

Geen waar voor je geld

Hadden de executive kamer geboekt, met korting gelukkig, maar als iemand hier de volle prijs voor betaald is het zonde. Tegels kapot in badkamer, plastic klink die loslaat bij dichttrekken deur, douchegordijn!! (Jak) ienieminie bad met gaten in kit. Spin in bad. Spinrag aan plafond. Tegels verraden ook dat de badkamer eerder anders was ingedeeld, hier en daar wit voegwerk en rest grijs. Oogt goedkoop en vies. Kamer en bed zijn wel ok, maar zeker geen luxe gevoel. Tv geeft geen scherp beeld en stickers zitten nog op de dakramen (van leveranciers!!)

Gereisd met partner in november 2015

• 9Barathi20-07-2015

top lokatie in brugge

floris karos hotel is zeer makkelijk bereikbaar, heeft een enorme ondergrondse parkeer garage op 3 minuten lopen , het hotel ligt aan de doorgaande weg maar heeft hier totaal geen "geluid " hinder van. centrum brugge met zijn vele fijne terrasjes en heerlijke restaurantjes knus en romantisch in het centrum, verdekt in een binnenhofje, of aan 1 van de vele riviertjes. waar je ook met een boottochtje doorheen kan, half uurtje a 8 euro , er gaan ook paarden koetsjes, of pak lekker de benen wagen .. alles is op loop afstand, ga zeker even naar eeuwenoude gevangenis van brugge(waar nu een ondergronds martel museum in is gevestigd... als je durft ;) en daarna bijkomen in het biermuseum met een beroemde heerlijke brugse zotte..Brugge .. heerlijke stad met prachtige oude gebouwen en heerlijke eten en drinken ...

Gereisd met partner in juni 2015

• 4Frank28-12-2014

Prijs/kwaliteit verhouding volledig zoek

Hotel Floris Karos Brugge lijkt op het eerste oog een juiste keuze maar niets is minder waar. Wij boekten daags van te voren via touroperator. Redelijk commentaar en er was weinig vrij dus maar een twee persoonskamer geboekt met ontbijt en parkeerplaats ( € 186,00 - kamer 223 ). Voor dat geld mag een drie sterren hotel zich toch zeker bewijzen..... De receptie en lounge zijn onlangs gerestyled, een prima ontvangst. De geur van het zwembad (wij maakten er geen gebruik van) op de begane grond is behoorlijk aanwezig. 's Avond naar bed gegaan komen er de eerste waarnemingen: waardeloos matras en dito kussen (leek wel slechts gevuld met piepschuimkorrels!). Het raam was met twee handen en forse kracht nog net te openen... niet door mijn vriendin - terwijl dit ook de nooduitgang is. De kamers zijn erg gehorig, een sleutel in de deur van een mede gast verder op de gang is zelfs te horen. Toilet spoelde niet door. Een hond bleef maar janken van 1.00 tot 3.00 uur.

Gereisd met partner in december 2014

Hotel Floris Karos info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Verwarmd, Zwembad

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speelruimte, Speeltuin

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer
  • Betaalde wifiGehele hotel, Op de kamer

• TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koffie en thee, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Parkeerplaats