Géén boekingskosten

• Sportfaciliteiten

35 Reviews over Floris Karos

• 8Miranda24-08-2019

Prima hotel

Ik snap de lage waardering niet. Prima hotel voor een bezoek aan Brugge. Schone kamer met prima bedden. Mooi sanitair. Bij het inchecken een vriendelijke man die ons de do's en don 'ts vertelde van Brugge. Enige min puntje was de rumoerige ontbijtzaal en de tafels die vol met vuile borden stond omdat ze niet werden afgeruimd. Wel een prima ontbijt.

• 6Van Dongen17-08-2018

Het was oke.

Entree is prima. Personeel behulpzaam. Leuke speelhoek voor kinderen. Aardig zwembadje. Liften zijn ronduit eng. Kamer daarentegen... badkamer oud en aan vervanging toe. Bedden wat hard maar prima. Wi-Fi prima. Loskomend behang van de muren, vloer kapot op verschillende plekken. Hele poos niet meer schoongemaakt op een paar zichtbare plekken. Ramen gingen amper dicht, houtwerk was ontzettend vochtig. Ontbijt was oke. Niet veel bijzonders maar aardig. Het is dat we alleen een bed zochten op het laatste moment (we besloten ter plaatse nog een dag te willen blijven en hadden een kleine hond bij), waardoor we beperkt waren in de hotelkeuze) maar de 165 euro was het niet waard in ieder geval.

• 2Anoniem30-10-2017

Dikke tegenvaller

Vocht en schimmel op muren Dode muggen op plafond Schimmel in douche Losse toiletbril Veel lawaai op gang, slechte isolatie Zeer fijne douchestraal, op bepaald moment hadden we zelf geen water Veren kwamen bijna uit het matras, zeer slecht bed Nachtlampjes al lang niet meer gekuist Chauffage vol roest Bad kamer spiegel kapot Onvriendelijke receptioniste die haar uitleg afhaspeld

• 8Mevr. J.V.27-07-2017

Keurig hotel voor een eerlijke prijs

Hotel Floris in Brugge was een keurig 3* hotel. De bedden waren goed, de kamer zag er netjes en verzorgd uit, er was een klein maar fijn binnenzwembad en een fitnessruimte. Het ontbijt was helaas zeer beperkt en stelde niet zo veel voor, ik had hier meer van verwacht. Maar al met al raad ik dit hotel zeker aan, het personeel is vriendelijk, en het centrum van Brugge is vlakbij het hotel, goede locatie en service. Ik was zeer tevreden!

• 5Huntjens24-05-2017

Nooit meer

Kamer was goed wat verouderd, en gehorig veel verkeer. badkamer vloer was erg glad . Mijn zus is gevallen door gladde vloer. Blauwe boven en onderarm en blauw bovenbeen. Hebben Alleen excuus gehad. Volgende dag stond de deur open van onze kamer. Weer naar de receptie Alleen excuus gekregen. ontbijt was redelijk, brood had wat beter gekund.

• 8patricia03-03-2017

Goed en net hotel!

In feb 2017 2 nachten hier verbleven. Prima hotel! Op goede loopafstand van het centrum/de markt en station. Ik was aan de vroege kant maar kon mijn koffer al even parkeren daar en alvast inchecken.

Bed zijn hard, ja ik vind dat fijn/lekker, beter dan een doorgezakt matras. Er zijn inderdaad kussen met die korrels maar in de kast liggen ook anderen. De badkamer kan wel een opknapbeurtje gebruiken: kapotte tegels en roest. Maar het was wel schoon. Stonk niet. Raam kon bij mij ook gewoon open.

Ontbijtbuffet was prima. Verschillende soorten verse broodjes, beleg, fruit, yoghurt, koffie/thee/sap en gebakken eieren en spek.

Qua gehorigheid vond ik het wel mee vallen. Ja je hoort soms mensen lachten, praten, lopen of een kind huilen. Mja dan moet je niet in een hotel gaan zitten of oordopjes mee brengen. Ik sliep tegen over de lift.

Zwembad vond ik ook niet ruiken.

Ideaal hotel met kinderen door zwembad, die al vroeg open is. Speelruimte tegen over de ontbijtruimte.

Enig minpuntje: Geen waterkoker en thee/koffie op de kamer. Ik had dat gelukkig zelf eentje mee genomen.

• 6Bart06-11-2016

Oud hotel wel proper maar veel lawaai

Kleine parking veel lawaai maar wel propere kamers Somber ontbijt

• 8Danielle15-02-2016

Gezellig hotel met super service

Bij aankomst meteen een kaart gekregen met een lijst met restaurants welke aan te raden waren en plekken waar we vooral niet naar toe moesten gaan omdat de cola's er 8 euro zouden kosten. Ontzettende goede ontvangst dus! Kamer was hartstikke prima, hier en daar wat beschadigingen maar dat is voornamelijk te danken aan gasten die niet echt voorzichtig zijn met hun koffers denk ik. We sliepen aan de straat kant, hier echter totaal geen overlast van gehad. Ontbijtbuffet was super prima met lekkere broodjes, klein warm buffet en lekkere sapjes. Genoeg keuze. Ook de ligging is perfect. Binnen 2 minuten bij parkeergarage t zand en bijbehorende plein, direct het centrum in. Zeker aan te raden dus!

• 4Ivonne02-11-2015

Geen waar voor je geld

Hadden de executive kamer geboekt, met korting gelukkig, maar als iemand hier de volle prijs voor betaald is het zonde. Tegels kapot in badkamer, plastic klink die loslaat bij dichttrekken deur, douchegordijn!! (Jak) ienieminie bad met gaten in kit. Spin in bad. Spinrag aan plafond. Tegels verraden ook dat de badkamer eerder anders was ingedeeld, hier en daar wit voegwerk en rest grijs. Oogt goedkoop en vies. Kamer en bed zijn wel ok, maar zeker geen luxe gevoel. Tv geeft geen scherp beeld en stickers zitten nog op de dakramen (van leveranciers!!)

• 9Barathi20-07-2015

top lokatie in brugge

floris karos hotel is zeer makkelijk bereikbaar, heeft een enorme ondergrondse parkeer garage op 3 minuten lopen , het hotel ligt aan de doorgaande weg maar heeft hier totaal geen "geluid " hinder van. centrum brugge met zijn vele fijne terrasjes en heerlijke restaurantjes knus en romantisch in het centrum, verdekt in een binnenhofje, of aan 1 van de vele riviertjes. waar je ook met een boottochtje doorheen kan, half uurtje a 8 euro , er gaan ook paarden koetsjes, of pak lekker de benen wagen .. alles is op loop afstand, ga zeker even naar eeuwenoude gevangenis van brugge(waar nu een ondergronds martel museum in is gevestigd... als je durft ;) en daarna bijkomen in het biermuseum met een beroemde heerlijke brugse zotte..Brugge .. heerlijke stad met prachtige oude gebouwen en heerlijke eten en drinken ...

Hotel Floris Karos info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden