Tijdelijk €25 aanbetaling

+20

8FantastischScore uit 37 reviews
  • 8Waardering

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Flanders voor je op een rij gezet:

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

37 Reviews over Flanders

• 9Daan en Mart09-06-2017

Leuk, mooi en goed verzorgd hotel

Mooi hotel, mooie omgeving. Zeer vriendelijk personeel. Wij gaan zeker nog eens terug

• 8Jos Bruls01-05-2016

Mooi hotel, erg gehorig

Mooi hotel, mooie kamers, leuke bar, goed ontbijt. Ik weet dat alle hotels gehorig zijn, maar wij konden echt álles horen van onze buren. De wanden leken wel van hout te zijn. Daarnaast stonden er drie zware ventilatoren van de airco op de binnenplaats, waaraan veel kamers grenzen. Deze ventilatoren begonnen op een nacht om 02.00 uur te draaien, wat niet de bedoeling was, zo bleek later. Gelukkig wist de nachtportier ze uit te schakelen.

• 9Paul Claessens27-09-2015

Verzorgd hotel

Verzorgd hotel met een prima service, goed gelegen in het centrum én met eigen parking. Ontbijt is meer dan genoeg en de avondbar is gezellig met toffe bediening. Zwembadje is klein maar voldoende om even te verfrissen.

• 9centraal gelegen09-08-2015

Uitstekend

Schoon hotel met klantvriendelijk personeel,prima ontbijt en nette kamer, zeker voor herhaling vatbaar

• 10Sara28-01-2013

Fantastische plek!

Dit hotel zou ik zelf aanraden aan vrienden en familie. De kamer was uitstekend en verzorgd. Er was koffie en thee ter beschikking. Het ontbijt is zeer uitgebreid en goed verzorgd.. Als je s'ochtends goed eet, heb je pas tegen 16 - 17 uur terug honger. Aan de receptie zijn ze vriendelijk. Je kan aan hen vragen waar je s'avonds het best kan eten. Zo kom je minder in de typische toeristische zaken. Het hotel is centraal gelegen, je bent direct bij het centrum van Brugge.

• 8De Roothaentjes15-07-2012

Goede prijs/kwaliteitsverhouding

Voor 2 nachten driepersoonskamer geboekt bij Hotel Flanders Plussen: vlakbij centrum, eigen parkeerplaats, keurige kamer, lift, zwembad, koelkast op kamer, goed ontbijt, goede prijs/kwaliteitsverhouding, behulpzaam personeel, gratis WIFI in lounge. Minnen: kamer aan straatkant gehorig met open raam, warm op de kamer, geen airco, eieren zelf koken, te zachte matrassen.

• 9Vanessa17-01-2012

Mooi, verzorgd hotel!

Zeer mooi hotel, vriendelijk onthaal. Wij hadden de superior 2persoonskamer, deze was zeer mooi ingericht en proper. Ook op het ontbijt was er niks aan te merken. Op wandelafstand van de Grote Markt. We gaan zeker terug!

• 7r.wolt07-11-2011

Leuke bezienswaardige stad om te bekijken.

Leuk stadshotelletje, aardig personeel, en vooral veel lekker eten ( bier).

• 5peter25-09-2011

gedateerd en lawaaierig

We hebben een stedentripje Brugge (2 nachten) in Hotel Flanders achter de rug. Hadden een superior-room geboekt, maar daar was niets superiors aan. Verouderd en naast een bouwput. Niet echt wat we verwacht hadden. Toen we hier wat van gezegd hebben, zat het hotel vol en was het toch echt een superior-kamer. Pas na tussenkomst van de touroperator kregen we de volgende dag een andere (iets) betere kamer. Die overigens gelegen was naast het terras van de bar, dus op tijd naar bed zat er alsnog niet in :) Het ontbijt is prima en wordt goed bijgevuld. Voor de rest, tot zover wij het hotel konden bekijken, absoluut de prijs niet waard.

• 9vlynemien17-09-2011

zeer lekker ontbijt!

Goed gelegen hotel, kamers wat gedateerd maar toch netjes. Zeer behulpzaam personeel. Ongelofelijk lekker ontbijt, zeer uitgebreid!

Hotel Flanders info

Het complex