Bed and Breakfast

10 reviews over Bed and Breakfast Fine Fleur in het Nederlands

Geweldig!

Van Vliet
28-11-2018

Een prachtige accommodatie, ideaal gelegen. De gastheer was erg vriendelijk en behulpzaam. Het bed sliep heerlijk! De kamer was schoon en het ontbijt was super!

Gereisd Met partner in mei 2018

geldbeluste B&B

H.C. Nijdam
24-10-2011

Accommodatie lijkt leuk, kan ook leuk zijn echter gastvrouw is erg bezig met snel geld verdienen. Vieze lakens door ongelukje met baby mochten niet vervangen. Prullebakjes met vieze luiers bleven liggen, afwas bleef het gehele verblijf op de kamer. Mw alleen gehoord over afrekenen van de verschillende onkosten. Ontbijt was elke ochtend gelijk, erg simpel, weinig andere mogelijkheden tot ander beleg. De ligging is wel mooi, kort bij het centrum. Makkelijk te bewandelen.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Jan 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Super B&b

Tillo
19-9-2011

Super B&B....zeker een aanrader.

gunstige ligging, dicht bij centrum. Eigen parkeerplaats

Gereisd Met vrienden in januari 2011

Ik kom zeker nog terug

Ann
24-8-2010

Vorig weekend daar verbleven het was super!! De gastvrouw was heel open en een super lekker ontbijt.

Gereisd Met partner in augustus 2010

Bijzonder en mooi, jammer van de badkamer!

Lieke
12-4-2010

Gastvrouw: erg vriendelijk/ behulpzaam, droeg koffer (ondanks protest), kopje thee bij aankomst. Ontbijt: in sfeervolle woonkamer. Elke ochtend thee/koffie, vers sapje en zachtgekookt eitje: super! Het huis: mooi! Zeer authentiek. Ouderwetse meubelen. Sfeervol met kroonluchters en gekleurde muren. Wel wat muf hier en daar. Kamer: standaardkamer l'Orchidee. Ruim, 4 meter hoog plafond. Mooi, ouderwets ingericht, donkere meubelen, romantisch behang. Luxe opgemaakt bed. Erg bijzonder. Nadeel: badkamer. Moet echt veranderen! Klein, TL-verlichting, oude badmatjes, gammele douche (douchekop moet worden vervangen), oud douchegordijn met bruine vlekken. Vond helaas wat verloren haren in de doucheput, al was het verder goed schoongemaakt. Toch: dit doet echt enorm af aan de rest. Wel elke dag schone handoeken en bed opgedekt; goede service. Ligging: 5 minuutjes van de stadspoort. Heel goed te doen. Brugge is prachtig. Tip: stadswandelingen! Al viel 'rustig Brugge' (langs de molens) tegen.

Gereisd Met partner in april 2010

jammer

Yvonne
20-3-2010

Hier in september geweest met partner. B&B was redelijk oké, alleen als je de auto niet parkeert daar, moet je toch betalen.

Gereisd Met partner in maart 2010

mooi locatie

Sam
4-3-2010

fijne dagen gehad heerlijk ontbijt

het was gewoonweg super

Gereisd Met vrienden in januari 2010
2008

Top

Sander en Margreet
4-8-2008

Prima B&B. Vooral kamer Fine Fleur is echt een kasteelkamer.

Gereisd Met partner in augustus 2008

Zeer mooie B&B

Frank
25-7-2008

Geweldig weekende gehad. Een heel mooi oud herenhuis . Binnen fantastisch mooi ingericht. Mooie en nette kamer , heerlijk ontbijt, prima gastvrouw. Een echte aanrader. Komen zeker nog eens terug.

Gereisd Met partner in Fri Jul 25 2008 15:24:54 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Een heerlijk weekend,prima kamers en een overheerlijk we

Jan en nicole
30-6-2008

Een heerlijk weekend,prima kamers en een overheerlijk ontbijt, we werden verwend door de gastvrouw en haar zoon Lieven. Heel rustig gelegen en toch dicht bij het centrum en het station! Wij komen zeker terug!

Gereisd Met partner in juni 2008

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, TV

• ReceptieExpress check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• ParkerenBetaald

• BuitensportenFietsen, Golfbanen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Fine Fleur in Brugge, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Fine Fleur zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.