Géén boekingskosten

Fevery

BelgiëWest VlaanderenBrugge

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Fevery voor je op een rij gezet:

9FenomenaalScore uit 43 reviews
+10/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9FenomenaalScore uit 43 reviews

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

43 Reviews over Fevery

• 9van der waal31-10-2021

in de stad, maar heerlijk rustig.

Heerlijk rustig. In centrum even lopen naar de markt. Lekker schoon. Goed ontbijt. Auto prima kunnen parkeren.et oplaadplaats. Goed bed. Fijne badkamer

• 9Ad van de Ven04-09-2019

Geweldig kleinschalig hotel

Kleinschalig familiehotel, geweldige service en persoonlijke aandacht voor de gast. Eigenaren denken mee met de gasten en zijn zeer behulpzaam. Goede kamer en badkamer. Prima ontbijt. Rustig gelegen in de buurt van het centrum. Zeer aan te raden.

• 10Herbert22-12-2018

Super locatie, erg gastvrij

Super gastvrij, erg pittoresk en passend bij de stad Brugge. De gastheer is erg vriendelijk en behulpzaam. Fijne dagen gehad in Brugge hierdoor. Wij waren nog iets vergeten. We kregen heel snel een berichtje hierover en de gastheer is zo vriendelijk om dit na te sturen. Nazorg, waar menigeen van kan leren!

Het hotel op zich is gelegen aan de rand van het centrum van Brugge. Op 10 minuutjes lopen stonden we op het plein met de Belfort toren. Vanuit het hotel hadden we een mooi uitzicht richting de stad en op de leuke kanalen en bruggetjes. De kamer was netjes, goed opgeruimd en erg schoon. Een fijne plek om na een lange dag lopen even uit te blazen. Het ontbijt de volgende dag was kleinschalig, maar ozo lekker. Persoonlijke aandacht speelt ook bij het ontbijt een belangrijke rol. Absolute aanrader!

• 9Familie Toye - Van As27-12-2017

Familiaal hotel

Persoonlijke ontvangst door de gastheer.

• 10Bart04-12-2017

Hier wéét je dat het goed zit! Het klopt!

De ligging is ideaal, niet in de drukte, maar toch zeer dicht bij het centrum. Uitstekende ontvangst, de sfeer geeft gelijk een "thuis"gevoel. Schone kamers, goede bedden, alles is verzorgd, gezellige zit beneden, en heerlijk ontbijt in een buitengewoon gezellige ruimte. Ik sla dit hotel nooit over!

• 9Marianne03-12-2017

Hartelijk onthaal in ons favoriete hotel

Het bestaat nog: een kleinschalig hotel "om de hoek" van het drukke centrum van Brugge waar gastvrijheid nog echt bestaat, naast goede en superschone kamers.

Fevery is een ecovriendelijk hotel met fijne kamers, goede bedden en, na een goede nachtrust, een heerlijk ontbijtbuffet met daarnaast persoonlijke aandacht om het verblijf in Brugge memorabel te maken.

Dat is dan ook het enige minpunt: als we naar Brugge willen, betekent dat voor ons vanzelfsprekend overnachten in hotel Fevery en dus op tijd boeken, want wij zijn niet de enigen die hier heel graag terugkomen.

• 10Fam. Reynaerts01-03-2017

Gewoonweg fantastisch hotel op alle gebieden!

Wij vinden alles fantastisch goed aan dit hotel!!!! Geen enkel minpuntje.Als ik alle positieve punten hier moet aanhalen,ben ik nog wel even bezig!!! Kortom,boek maar en je zal ons 100% gelijk geven!!!!Wij kijken weeral reikhalzend uit naar ons volgend bezoek!!

• 10Cochet Carine25-06-2016

zeer gastvrij...

We zijn zeer Vriendelijke ontvangen. Meteen alle mogelijkheden tot het bezoeken van Brugge aangeduid op platte grond. Zeer fijne service en heel verzorgt ontbijt.. Een aanrader voor iedereen die op een rustige manier in huiselijke sfeer wil genieten van Brugge.

• 9Hendrickx17-06-2016

Zeer hartelijk onthaal.

De gemeenschappelijke ruimtes waren zeer mooi ingericht met oog voor details en verrassingen. De heer des huizes wist je een gevoel van huiselijkheid te geven. Het hotel was in een rustige omgeving gelegen en toch niet ver van het centrum.

• 10karel van lierde26-05-2016

een gezellig hotelletje

alvast een aanrader heel lekker vers ontbijt en goed bed en heel vriendelijk

Hotel Fevery info

Soort hotel