Bed and Breakfast
Kleine hotelsWeer vandaag21°
Bed and Breakfast Exclusive Guesthouse Bonifacius

We hebben een aantal aanbieders voor Exclusive Guesthouse Bonifacius voor je op een rij gezet:

2 reviews over Bed and Breakfast Exclusive Guesthouse Bonifacius in het Nederlands

Je waant je in een ander tijdperk... heerlijk!

Mariella
6-5-2016

We kunnen deze B&B aan iedereen aanbevelen. Charmante gastvrouw Lynne is niks teveel om haar gasten in de watten te leggen. Alle denkbare luxe is aanwezig op de kamer... jacuzzi... frigo...airco... en alles met heel veel smaak ingericht. Om nog maar te zwijgen over het super deluxe ontbijt ! En de ligging is perfect. Pal in centrum langs museum en aan de meest charmante brug van Brugge... het Bonifacius bruggetje. Ook parking is voorzien en een gezellig dakterras met een adembenemend uitzicht. Doen !!!

Gereisd Met partner in mei 2016

Prachtig huis!

Taaner
18-11-2011

Dit is een prachtig huis om ter verblijven, in een smalle rustige straat van het historische centrum van Brugge. Vanaf het salon waar ook het ontbijt wordt geserveerd, kijk je uit over de reitjes en heb je zicht op een prachtige kerk.

Gereisd Met partner in maart 2011

Bed and Breakfast info

• ZwembadJacuzzi

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Gratis wifiOp de kamer

• JacuzziAanwezig

• Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Terras
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenGolfbanen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Exclusive Guesthouse Bonifacius in Brugge, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Exclusive Guesthouse Bonifacius zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.