Géén boekingskosten

Hotel Europ

BelgiëWest VlaanderenBrugge

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Europ voor je op een rij gezet:

5.2MatigScore uit 13 reviews

5.2MatigScore uit 13 reviews

13 Reviews over Europ

• 2Anoniem04-12-2018

Verouderd, ontbijt stelt weinig voor, te duur

Ik raad niemand dit Hotel aan, er zijn betere hotels in Brugge voor minder geld. Buffet stelt weinig voor. Geen waar voor je geld!

• 1Philtjens Johan02-12-2018

Afzetters

We hebben 350 euro betaald voor een kamer wat verouderd was, uitzicht aan de achterkant met afval van stenen. We zijn dit gaan melden. We mochten naar een andere kamer, maar dit was geen optie. Die kamer rook naar afvoerbuizen. Het personeel liet weten dat er meerdere komen klagen over de prijs en accommodatie. Het ontbijt stonden de Aldi flessen gepresenteerd op het buffet. Ook weinig keuze. Ik krijg een mail terug van het hotel... Dat ze geen compensatie geven en het onze keuze was. Ik betaal graag 350 euro voor een mooi, verzorgd hotel met een degelijk uitzicht... Een echte afzetten, ik raad Niemand dit hotel aan!

• 1R Hopmans02-12-2018

Nooit meer

Voor een standaard kamer 355 euro betalen, met zicht op puin en verouderde kamer, badkamer. Ik voel mij bedot en in het zak gezet, dit heb ik nog nooit mee gemaakt!!! Er werd een andere kamer aangeboden, maar deze rook muf nl. Een afvoergeur. Dus dit was helemaal geen optie. Het ontbijt was eenvoudig, weinig variatie...

• 5Kim14-12-2013

gedateerd hotel

Hotel Europ Brugge heeft een fantastische ligging op een paar straten van de markt. De ontvangst is vriendelijk en het ontbijt lekker en verzorgd. Jammer genoeg kan dit niet van de kamer gezegd worden. Zeer kleine stoffige kamer met een muffe geur, roestplek in de douchebak, afschilferend plafond, en ga zo maar door. Het interieur is ook zeer gedateerd. Het mooie uitzicht was enkel bestemd voor de mensen die een kamer aan de voorkant van het hotel hadden, wij hadden een kamer op de tussenverdieping achteraan. Pech voor ons. Dit is geen 89 euro waard!! En de foto's op de website komen absoluut niet overeen met de kamer die wij geboekt hadden. Anders hadden we voor ons verblijf wel iets anders gezocht.

• 9karolina08-07-2013

Zeer tevreden

Het hotel ligt niet eens 5 minuten van het centrum. Binnen een paar minuten ben je op de Grote Markt in het middel van de oude stad. Supermooi! De kamer die wij hadden was een beetje oud, wel aan een vernieuwing toe, maar wel heel schoon en compleet, schone bedden, schone badkamer. Geen luxe. Wij hadden een leuk Frans balkonnetje op de kamer. Heel relaxed. Goeie prijs kwaliteit verhouding. Aardige bediening, lekker, maar wel simpel (buffet) ontbijt. Zeker een aanrader, maar niet voor mensen die van luxe houden.

• 8jgbteg07-10-2012

Prima rustige ligging

Prima goedkoop hotel midden in het centrum. Als je langzaam loopt doe je er 10 minuten over. En 's avonds heerlijk rustig. Onze ervaring is dat men bij de receptie juist wel behulpzaam en vriendelijk was.

• 2Bas23-12-2010

Nooit meer!

Een onaangename man en vrouw ontvingen ons in de receptie met de mededeling dat onze reservering door hen was geannuleerd, dat onze kamers aan andere gasten waren gegeven. Wij kregen de schuld, een mailtje had voor verwarring gezorgd. Het stel was niet voor rede vatbaar en weigerde het initiatief te nemen om ons te helpen. Gelukkig vonden we een aantal andere vriendelijke Bruggenaren die ons wel van harte wilden helpen. Wij zetten nooit meer een voet in dit hotel!

• 8Serafini Iris15-08-2010

Gezellig,proper, goed gelegen hotel

Het hotel is aan 2 straten van de Markt gelegen. Er is een parking. Het hotel is mooi en verzorgd. De kamers zijn gezellig, proper en ruim genoeg. Badkamer is ook proper en ruim genoeg. Het ontbijt is lekker en ook goed verzorgd. Het personeel is ook vriendelijk ! Echt aan te raden !

• 7debora181212-07-2010

Centraal gelegen hotel

De ligging van het hotel is heel goed, je bent zo in hartje Brugge. Het hotel is wel zwaar verouderd en heeft een vreemde kleur van binnen. De temperatuur op de gangen is erg hoog en er zijn niet rokers kamers waar toch echt een bizarre rooklucht hangt. De receptie was heel vriendelijk en heeft gelijk een andere kamer aangeboden. Het hotel is schoon, kamer was niet al te groot en mag wel een nieuwe lik verf gebruiken. Het hotel biedt garageboxen aan, dus je kunt er goed parkeren, de box zelf is wel krap maar dat hindert niet. Keuze bij het ontbijt is niet super, maar voldoende.

• 4Harry De Witte30-03-2009

Verouderd

Beetje afgeleefd, oud versleten meubilair. Onvriendelijk aan de receptie.

Hotel Europ info

Het complex