Géén boekingskosten

• Airconditioning

7 Reviews over Erasmus

• 9Wilmar Ceton24-12-2009

Een echte aanrader!

Hotel Erasmus in Brugge is centraal gelegen, vlak naast het Belfort. Het is gevestigd in één van de vele oude huizen in het centrum van de stad. De kamers zijn netjes en schoon met aparte badkamer en toilet. Het hotel is recentelijk gerenoveerd. Het ontbijt bestaat uit een luxe ontbijtbuffet. Toen wij beneden kwamen waren de eieren op maar er werden direct verse eitjes gekookt. We hebben ook gebruik gemaakt van het restaurant, omdat dit als enige een wildmenu bood op de avond voor kerst. De kaart is gevarieerd ( zeker voor Brugse begrippen) en het eten heel erg goed. Het restaurant serveert meer dan 200 soorten bier. Deze biertjes worden ook gebruikt in de gerechten. Een echte aanrader om van te smullen. En mocht het biertje goed smaken: De bottle shop iets eerder in de straat verkoopt er vele van.

• 8Buster24-03-2009

Super leuk hotel in "hartje"Brugge

Wij zijn een paar dagen in dit super mooie en leuke bier hotel in Brugge geweest, afgelopen oktober.

Buiten de perfecte locatie (ongeveer 1 minuut lopen van de markt, het "hoofdplein" van Brugge) is het hotel zelf ook nog eens super mooi gerenoveerd en ingericht, je kunt er goed eten en niets is te veel voor het personeel. De kamer was super netjes met flatscreen tv, mooi uitzicht over het plein enz.

Al met al een gode hotel voor een acceptabele prijs!

• 10Bas Boom19-07-2008

Geweldige service én lokatie!

Zelden zó gastvrij ontvangen in een hotel. Het hotel is kleinschalig, waardoor je je meteen thuis voelt. Zo niet, dan zorgen de medewerkers daar wel voor.

Locatie kan niet beter en het eten (alleen ontbeten) was prima verzorgd en van goede kwaliteit. De kamer en badkamer waren eveneens uitmuntend. Compleet gerenoveerd en met houten vloer. Ligt aan een drukke straat in het centrum, maar heb daar 's nachts niets van gemerkt. Wellicht kwam dat mede door de bedden die van een uitzonderlijke kwaliteit waren. Heerlijk geslapen.

Het klopt dat je 5 minuten moet lopen van de parkeergarage naar het hotel. Gezien de hoeveelheid kilometers die we dat weekend nog in de stad hebben gelopen, was dat voor ons uiteraard geen minpunt.

Samenvattend: toplokatie, uitmuntende service, prima ontbijt en heerlijke bedden. Echt een aanrader!

• 8chris13-02-2008

Leuk klein hotel in het centrum. Het restaurant beneden is hip en mooi (mooie lampen!). Het eten is lekker en de liefhebber kan kiezen uit heel veel biertjes. Het ontbijt was erg goed. Het personeel en de eigenaar waren erg aardig. Onze kamer was netjes, met uitzicht op de grachten. We waren er vlak voor kerst, dus op de Markt was een gezellige ijsbaan met kerstmarkt. Super!

• 7M.v. Doesburg26-06-2007

Aangenaam verblijf gehad. Ontbijt is heel goed. Nette kamers. Aanrader.

• 7Miro09-04-2007

In centrum van Brugge (zijstraat van de Markt) gelegen, klein hotel. Geen eigen parkeervoorziening. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Kamers zijn recent gerenoveerd. Ontbijt met voldoende keuze, goed verzorgd.

Prijs voor 1 nacht aan de hoge kant.

• 0Koevoets23-07-2006

Niet gelogeerd, wel gegeten

Wij hebben hier niet gelogeerd, wel gegeten. Nou echt, het was te belachelijk voor woorden. Eerst vissoep, nou mijn man is kok en die had nog nooit zo'n slechte vissoep geproeft. Je moest ver zoeken naar de vis. Daarna de hoofgerechten, ze zwommen in het vet , het was veeel en veel te zout , echt het was of je een hap van een tiental bouillonblokjes nam , echt niet te eten!! MIsschien is het als hotel wel goed, dat weet ik niet , maar echt ga er niet eten , want het is zooo zonde van je geld. En belachelijk duur, stond totaal niet in verhouding met wat je ervoor betaald en denk niet dat dit iemand schrijft die er geen verstand van heeft, want dat hebben we juist wel en ik wil dat daar niemand zijn geld vergooid want het is echt heeel zonde!!

Hotel Erasmus info

• AirconditioningBeschikbaar