Géén boekingskosten

8.1FantastischScore uit 7 reviews

7 Reviews over Egmond

• 8Marjolein25-10-2014

Sfeervol hotel!

Erg sfeervol in een prachtig 17e eeuws huis. Kleinschalig en erg rustig gelegen op loopafstand van het oude centrum van Brugge. Wij hadden een grote kamer. Wel een kleine, maar schone, badkamer. Een wat luxere badkamer was toch wel fijn geweest... Het ontbijt was lekker en vond plaats in een erg mooi zaaltje! Erg fijn dat er parkeergelegenheid bij het hotel was, maar jammer dat dat 10 euro per dag extra kostte (al is dat niet zo als je via de site van het hotel boekt, kwam ik later achter). Al met al dus een zeer sfeervol hotel op een heerlijk rustige plek met gastvrij personeel.

• 9Monica17-02-2013

Heerlijk hotel

Wij zijn van donderdag tm zaterdag in Hotel Egmond geweest. Als je van privacy houdt en met rust gelaten wilt worden dan is dit jóúw hotel! De sfeer ademt romantiek uit, onze kamer (nr.6) was groot en en erg schattig ingericht. Jammer van die idiote badkamer maar vooruit, het werkt en het was schoon. Goed bed, goed, ontbijt, heerlijke rust, ja, ik ben zeer tevreden. Daarnaast een ruime parkeergelegenheid en vlakbij het centrum. Prima hotel!

• 9judith01-09-2011

Heerlijk hotel in mooie omgeving.

Prima hotel met zeer vriendelijk personeel. Ligging is perfect, rustig in een mooi park met prachtige bezienswaardigheden op loopafstand. Kamer was schoon en netjes, hotel zelf is sfeervol pand.We hebben heel fijne dagen gehad, mochten we ooit nog eens naar Brugge gaan dan is hotel Egmond ons hotel!!

• 8Martijn13-06-2009

Romantisch hotel

Het hotel ligt in een parkje aan de rand van het centrum van Brugge. Vlak bij het Minnewater, het meer van de liefde. Lekker rustig. Een oud pand met 8 kamers. Kleinschalig, maar daardoor ook persoonlijker. De auto kan bij het hotel worden geparkeerd, iets wat zeker niet bij elk hotel in de binnenstad kan. De kamers verschillen blijkbaar nogal, want wij hadden een grote kamer. Een douchecabine is wel apart in een dergelijk hotel, maar voldoet goed. 's Morgens goed verzorgd ontbijt. We hebben een heerlijk weekend doorgebracht in de hotel. Brugge is ook een prachtige stad, goed voor een romantisch weekendje weg.

• 0Joep Logjes05-01-2009

leuk hotel, zijn al teruggeweest

leuk hotel, met zeer gastvrije eigenaar. ze hebben ook nog een apartementenhotel vlakbij met prachtige kamers. De tweede keer zat het hotel zat vol en werden door de eigenaar in zijn eigen wagen ernaartoe gebracht. klassiek ontbijtbuffet. nette kamers, met inderdaad deels kunstof badkamer cabine. gedateerd maar schoon. Het hotel ligt prachtig in een park, heerlijk rustig maar zeer centraal tussen station en centrum naast het begijnhof.

• 10D. van der Veer31-08-2008

Prima kleinschalig romantisch hotel

Zeer rustig en mooi en centraal gelegen, met prive parkeerplaats. De kamer was prachtig, erg schoon en voorzien van alle fasciliteiten. Het luxe ontbijt was zeer uitgebreid, in een mooie nostalgische ruimte. De service was uitermate vriendelijk, en wij komen hier zeker weer terug, want iets beters heb ik nog niet gevonden voor deze goede kwaliteit/prijsverhouding. Overigens was dit wel een aanbieding, maar dat doet niets af van het gebodene. We mochten na het uitchecken de auto die dag laten staan. Dus dit was echt een topper.

• 9M. de Wolf29-08-2008

Uitstekend

Het is maar wat je er van verwacht. Wij bezochten dit hotel eind aug. 2008 voor twee nachten. Inderdaad de kamers zijn niet zo groot en in zo'n oud gebouw is er weinig ruimte om uitgebreide badkamers te installeren. Er zijn maar 8 kamers. Toch zijn wij uitermate tevreden. Het ontbijtbuffet was erg uitgebreid en prima verzorgd. De ligging aan de zuidzijde van de stad nabij het Begijnhof was ideaal en bijzonder rustig. Van hier uit zijn alle bezienswaardigheden prima te belopen. Eigen parkeerterrein. Een aanrader!

• 4marjan22-10-2007

Jammer, dit hotel ziet er aan de buitenkant veel belovend uit, echter eenmaal binnen is het wel even schrikken. De eigenaren hebben getracht een autenthieke sfeer te creeren, ze slaan de plank alleen wat mis. De kamer die wij hadden was erg klein, het stonk naar stof en vocht. In de kamer was een plastic badkamertje gebouwd, het zag er echt niet uit, zeker als de haren van de vorige gasten nog te vinden zijn. Het ontbijt was zeer karig en kwalitatief beneden pijl. Jammer want dit is niet eens een goedkoop hotel.

Hotel Egmond info

Het complex