Géén boekingskosten

Hotel Dukes' Palace

BelgiëWest VlaanderenBrugge

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Dukes' Palace voor je op een rij gezet:

2.3OnvoldoendeScore uit 17 reviews

• Sportfaciliteiten

17 Reviews over Dukes' Palace

• 1Familie10-08-2021

Let op!

Via Secret Escapes een aanbieding gezien bij dit hotel. Omdat wij met een kind reizen eerst gebeld met het hotel. Volgens de dame van de receptie was dit geen probleem en kon ik een babybedje laten plaatsen voor €35 en een extra normaal bed voor €50. 1 dag voor vertrek hebben wij het hotel gebeld om voor een 2de maal te checken, toen bleek het evhter anders te zijn.de manager gaf aan dat ik maar een mindere kamer moest nemen, of moest bijbetalen voor een junior suite. Dit hebben wij uiteraard niet gedaan en hebben geannuleerd.Volgens Secret Escapes doet onder andere dit hotel dit wel meer. Let op met aanbiedingen, het zijn lokkertjes en het hotel behandeld je als 2de rang! ik kies lekker een ander hot waar we wel gastvrij worden ontvangen!

• 10Jurgen Jans01-11-2018

5 sterren meer dan waardig....

tophotel.....perfect. Je bent hier een koning in zijn paleis

• 9DIRK19-02-2018

prinsheerlijk verblijf en culinaire top

personeel continu hulpbereid ; heerlijk diner ; heerlijke kamer en uiterst netjes onderhouden. Prijs-kwaliteit : O.K. en verdient duidelijk de vijf sterren : aan te bevelen: wij komen alvast nog terug.

• 9Stella05-01-2017

Prachtig

Een prachtig hotel, geweldige ligging en ontbijt grandioos.. Heel indrukwekkend en personeel is hoe je het mag verwachten. Absolute aanrader.

• 8Eclark16-09-2015

Absoluut niets negatiefs te bedenken

Zorg dat je thuis alvast bekijkt hoe je er met de auto komt. Is lastig te bereiken (midden in het centrum) door het vele eenrichtingsverkeer.

Het Hotel heeft echt alles. Ik kom in veel hptels, maar deze staat op 1 qua faciliteiten (completen Spa, fitness, etc).

Het kost een paar euro's maar dan krijg je ook wat.

• 9Petra25-02-2015

Heerlijk verblijf gehad! Voor herhaling vatbaar

Heerlijk luxe en rustig plekje om te vertoeven in het centrum van deze prachtige stad. Alles op loopafstand. Kamer was top, schoon, lekkere bedden. Ook t 's nachts was t onvoorstelbaar rustig.

• 7Peter20-10-2013

Prima hotel maar prijs ligt niet in verhouding

Hotel heeft een perfecte ligging in het centrum van Brugge. We hadden een suite geboekt (rond de 500 Euro per nacht), deze zag er prima uit. Mooie schilderijen, oude meubels, goed bed en een prima badkamer. Maar direct bij binnenkomst geeft men aan dat je nog 25 Euro voor de parking moet betalen (belachelijk, die zou inbegrepen moeten zijn in de 500 Euro). Naast de parking is ook de mini bar een mooie cash cow. Al met al een aantal aspecten die volgens ons onder het domme zuinigheid principe vallen. Wij gaan de volgende keer een ander hotel uitzoeken,.

• 9Ronald23-03-2013

Een paleis in hartje Brugge

Op enkele stappen van het centrale plein ligt dit paleis. Niet alleen van buiten maar ook binnen is het een echt paleis met de grandeur die hoort bij dit 5-sterren hotel. De kamer was zeer klassiek en smaakvol en van alle luxe voorzien (waaronder een extra avondservice met extra handdoeken en dergelijke). Het ontbijt was exclusief maar tot in de puntjes verzorgd met champagne en een speciale menukaart. We hebben nog nooit zo'n goed en verfijnd ontbijt gehad. Zeer vriendelijke service van de medewerkers. Dukes Palace is elke ster waard!

• 8Ollie20-11-2011

Net geen vijf sterren

Het hotel is net geen vijf sterren.Vrijstandaard inrichting gangen en kamers zelfde kunst aan de muur.Kamers aan de kleine kant.Geen standaard internet, bij betalen voor een gekookt eitje bij een ontbijt van 31 euro.Welness programma niet vooraf te boeken via internet, bij aankomst blijkt er geen ruimte meer te ziJn.Met MasterCard kan men niet betalen en pinnen is ook niet mogelijk.

• 9Rogier12-04-2011

Centraal gelegen luxe hotel met alle gemakken

Dit hotel is heerlijk centraal gelegen en ideaal voor uw verblijf in Brugge! Winkelen, uit eten en bezienswaardigheden zijn goed te doen en Knokke op korte afstand rijden. Mooie kamers, netjes verzorgd met alle gemakken die een 5 sterren hotel behoort te bieden. De prijs is er ook naar, maar door de ligging tezamen met luxe voor ons zeker waard. Parkeren raad ik aan op 200m in Parkeergarage "Zilverpand" (E 8,70 per 24h). Ontbijten hebben we buiten de deur gedaan en op het binnenhof (Zilverpand) zit je s'morgens heerlijk in de zon, een groot ontbijt kost E9,50 p.p. We hadden de "standaard" kamer (deluxe) wat een prima keuze op zich is.

Hotel Dukes' Palace info

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden

• VolpensionBeschikbaar