Weer vandaag17°
9,5

16 reviews over Hotel Dukes' Palace in het Nederlands

5 sterren meer dan waardig....

Jurgen Jans
1-11-2018

tophotel.....perfect. Je bent hier een koning in zijn paleis

Gereisd Met partner in oktober 2018

prinsheerlijk verblijf en culinaire top

DIRK
19-2-2018

personeel continu hulpbereid ; heerlijk diner ; heerlijke kamer en uiterst netjes onderhouden. Prijs-kwaliteit : O.K. en verdient duidelijk de vijf sterren : aan te bevelen: wij komen alvast nog terug.

Gereisd Met partner in februari 2018

Prachtig

Stella
5-1-2017

Een prachtig hotel, geweldige ligging en ontbijt grandioos.. Heel indrukwekkend en personeel is hoe je het mag verwachten. Absolute aanrader.

Gereisd Met partner in Sat Oct 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

HotelSpecials.nl

Absoluut niets negatiefs te bedenken

Eclark
16-9-2015

Zorg dat je thuis alvast bekijkt hoe je er met de auto komt. Is lastig te bereiken (midden in het centrum) door het vele eenrichtingsverkeer.

Het Hotel heeft echt alles. Ik kom in veel hptels, maar deze staat op 1 qua faciliteiten (completen Spa, fitness, etc).

Het kost een paar euro's maar dan krijg je ook wat.

Gereisd Met partner in juli 2015

Heerlijk verblijf gehad! Voor herhaling vatbaar

Petra
25-2-2015

Heerlijk luxe en rustig plekje om te vertoeven in het centrum van deze prachtige stad. Alles op loopafstand. Kamer was top, schoon, lekkere bedden. Ook t 's nachts was t onvoorstelbaar rustig.

Gereisd Met oudere kinderen in februari 2015

Prima hotel maar prijs ligt niet in verhouding

Peter
20-10-2013

Hotel heeft een perfecte ligging in het centrum van Brugge. We hadden een suite geboekt (rond de 500 Euro per nacht), deze zag er prima uit. Mooie schilderijen, oude meubels, goed bed en een prima badkamer. Maar direct bij binnenkomst geeft men aan dat je nog 25 Euro voor de parking moet betalen (belachelijk, die zou inbegrepen moeten zijn in de 500 Euro). Naast de parking is ook de mini bar een mooie cash cow. Al met al een aantal aspecten die volgens ons onder het domme zuinigheid principe vallen. Wij gaan de volgende keer een ander hotel uitzoeken,.

Gereisd Met partner in oktober 2013

Een paleis in hartje Brugge

Ronald
23-3-2013

Op enkele stappen van het centrale plein ligt dit paleis. Niet alleen van buiten maar ook binnen is het een echt paleis met de grandeur die hoort bij dit 5-sterren hotel. De kamer was zeer klassiek en smaakvol en van alle luxe voorzien (waaronder een extra avondservice met extra handdoeken en dergelijke). Het ontbijt was exclusief maar tot in de puntjes verzorgd met champagne en een speciale menukaart. We hebben nog nooit zo'n goed en verfijnd ontbijt gehad. Zeer vriendelijke service van de medewerkers. Dukes Palace is elke ster waard!

Gereisd Met partner in juli 2011

Net geen vijf sterren

Ollie
20-11-2011

Het hotel is net geen vijf sterren.Vrijstandaard inrichting gangen en kamers zelfde kunst aan de muur.Kamers aan de kleine kant.Geen standaard internet, bij betalen voor een gekookt eitje bij een ontbijt van 31 euro.Welness programma niet vooraf te boeken via internet, bij aankomst blijkt er geen ruimte meer te ziJn.Met MasterCard kan men niet betalen en pinnen is ook niet mogelijk.

Gereisd Met partner in Sat Jan 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Centraal gelegen luxe hotel met alle gemakken

Rogier
12-4-2011

Dit hotel is heerlijk centraal gelegen en ideaal voor uw verblijf in Brugge! Winkelen, uit eten en bezienswaardigheden zijn goed te doen en Knokke op korte afstand rijden. Mooie kamers, netjes verzorgd met alle gemakken die een 5 sterren hotel behoort te bieden. De prijs is er ook naar, maar door de ligging tezamen met luxe voor ons zeker waard. Parkeren raad ik aan op 200m in Parkeergarage "Zilverpand" (E 8,70 per 24h). Ontbijten hebben we buiten de deur gedaan en op het binnenhof (Zilverpand) zit je s'morgens heerlijk in de zon, een groot ontbijt kost E9,50 p.p. We hadden de "standaard" kamer (deluxe) wat een prima keuze op zich is.

Gereisd Met partner in april 2011

wereldse plek !

Termohlen
7-4-2010

De suite met de beschilderingen van de 4 jaargetijden gerestaureeerd fantastisch.Het rustieke klassieke maakt dat je in een andere tijd vertoeft.Werkelijk het mooiste hotel ooit.Wel prijzig.

Gereisd Met partner in Fri Aug 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• Eten en drinkenLunch

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages

• ParkerenBetaald

• BuitensportenFietsen, Golfbanen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Dukes' Palace in Brugge, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Dukes' Palace zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.