Géén boekingskosten

Bed & Breakfast Dreamhouse

BelgiëWest VlaanderenBrugge

We hebben de beste aanbieders voor Bed & Breakfast Dreamhouse voor je op een rij gezet:

9.8FenomenaalScore uit 5 reviews
+38/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.8FenomenaalScore uit 5 reviews

Bed & Breakfast info

Meer bed & breakfast info

5 Reviews over Dreamhouse

• 10a en a uit schagen nederland24-05-2019

Kan niet beter

Alles tip top verzorgd, gastvrijheid en privacy in evenwicht, heerlijke royale prachtige b&b , goede tips otvangen. Restaurant de schaar is een aanrader.

• 10Tamara25-02-2019

Fantastisch , genoten !

Geweldige B&B, vriendelijke lieve mensen,prachtige schone kamer .

• 10Ingrid Bon15-03-2017

Fantastische plek

Net terug van een heerlijk weekend Brugge! B&B dreamhouse, wat een super plek. Gastvrouw Caharlotte is heel attent, vriendelijk en maakt de lekkerste ontbijtjes. Kamers zijn mooi, romantisch, sfeervol en heel schoon. Wij zeggen dit voort en komen zeker nog eens terug!

• 9Siegers24-10-2016

Zeer verrassend en een prima uitvalsbasis.

Na een aantal klikken op de website al snel overtuigd om een weekenverblijf te boeken in de herfstvakantie. Aangekomen stond onze gastvrouw al op ons te wachten. Een zeer charmante en hartelijke vrouw die ons het prachtige (pas volledig gerestaureerde) monumentale pand liet zien. Prachtige strakke muren en hagelnieuwe houten vloeren, allen gedecoreerd met moderne kunst van Thierry Deloof. De B&B heeft momenteel 4 kamers van alle gemakken voorzien en de zeer ruime badkamer met regendouche werd door ons zeer op prijs gesteld na een lange dag wandelen door het prachtige Brugge. We hadden vrij beschikking tot diverse dranken en snacks tegen kostprijs. Vanaf de locatie zijn alle bezienswaardigheden eenvoudig te voet te bereiken. Onze gastvrouw leverde een topservice en heeft rijke praktische kennis van de omgeving en het horecanetwerk. Ontbijt is inclusief en wat ons betreft van een 5 sterrenkwaliteit. Samengevat een ideale zeer luxe B&B met oog voor kwaliteit, stijl en hygiëne.

• 10Herbots Gert12-07-2016

Romantische droomlocatie

Op vakantie en toch thuiskomen dat doe je hier.Warme ontvangst,kraaknet interieur om bij weg te dromen,heerlijk on tbijt met echt alles erop en eraan,kingsize bed,onberispelijk propere kamer en badkamer,rustgevende woonkamer en prachtige stadstuin.De uiterst charmante en behulpzame gastvrouw gaf ons veel tips om het mooie Brugge te ontdekken.Wat wij ook heel prettig vinden is de ligging,alle bijzondere plekken in Brugge zijn gemakkelijk te voet te doen vanuit de B&B en je auto kan je veilig kwijt in de vlakbij gelegen ondergrondse parking.Absoluut geslaagd weekendje Brugge mede door deze B&B waar wij ons 100% mochten thuisvoelen.Een echte aanrader,wij kijken nu al uit naar ons volgend weekendje Brugge dat wij in het Dreamhouse zullen doorbrengen!!!

Bed & Breakfast Dreamhouse info

Het complex