Bed and Breakfast Double Door

Bed and Breakfast Double Door

9Fenomenaal

België, West Vlaanderen, Brugge

Op vakantie geweest naar Double Door?

9Fenomenaal

BedAndBreakfast info

Meer bedandbreakfast info
Tonen op kaart

3 reviews over Bed and Breakfast Double Door

• 9Marianne24-11-2010

Prima plek in centrum Brugge

Samen met een vriendin een weekendje naar Brugge en gekozen voor B&B in de stad i.p.v. groot hotel aan de rand voor hetzelfde geld. En dat is heel goed bevallen. We werden hartelijk ontvangen, waren verrast over de details op de kamer en konden niet kiezen uit al dat lekkers bij het ontbijt. Met restaurants en terrassen om de hoek zit je hier perfect.

Gereisd met vrienden in juli 2010

• 9Tom17-02-2009

Absolute aanrader

B&B Double Door in Brugge heeft "slechts" 4 kamers. Het wordt sinds 2008 gerund door Pierre en Junko en zij wonen er zelf ook. Allereerst de ontvangst: Allerhartelijkst. Onder een gezellig praatje ontvang je al direkt een welkomstdrankje. Men geeft tips en adviezen voor restaurants en dagbesteding. Badkamer is niet zo groot, maar met een douche, een toilet en wastafel is alles er wat je nodig hebt. De kamer is verder voorzien van een (flatscreen) tv, ruim voldoende opberg- en afleg ruimte en een afsluitbaar kastje voor kostbaarheden. De ramen kunnen open en de verwarming doet het goed. Het (2 persoons) bed is voorzien van dekbed en ligt uitstekend. Het geheel is brandschoon/handdoeken. Parkeergarage op zo'n 50 meter afstand. Pierre regelde echter parkeerplaats voor de deur (parkeerschijf) Voor een motor afgesloten stalling beschikbaar. De ligging is subliem: Centrum, rustig straatje, geen straatlawaai. Alles op loopafstand. Laat thuiskomen kan. Het ontbijt is zeer uitgebreid. De prijs is zo ongeveer gelijk aan een willekeurig hotel in Brugge en voor een B&B misschien wat hoger dan je verwacht. Dat wordt echter ruimschoots gecompenseerd door hetgeen je terugkrijgt. !

Gereisd met partner in februari 2009

• 9Vincent karst14-11-2008

Fijn B&B, aardige mensen

Goede service met veel toeristische informatie. gastvrouw en heer erg vriendelijk en gastgericht Heerlijk ontbijt Prettige kamer met goede hygiene

Trap naar de bovenste kamer was erg stijl en moet je met voorzichtigheid nemen

Gereisd met partner in november 2008

0 tips over Bed and Breakfast Double Door