Géén boekingskosten

• Sportfaciliteiten

7 Reviews over Die Swaene

• 5Marco12-08-2018

Maak nieuwe foto,s en post geen foto,s van 30 jaar

Vergane glorie Prijs kwaliteit was gewoon slecht. Hotel valt nog net niet uit elkaar. Wc trok niet door en de bril lag los op de wc,voeg en kitwerk vies, schilderwerk oud, en meestal wil je graag een bak koffie of thee als je wakker wordt. Als je dan bij uitchecken er wat van zegt kijkt die vrouw je niet aan en zegt sorry terwijl ze gelijk de rekening onder je neus schuift van 290 euro. Ik weet niet wat die mensen hier onder met cijfers van een 8 of meer geven gewent zijn maar dit was zeker hun eerste hotel overnachting!!!! Ik zou zeggen een matig 3 sterren hotel. De lokatie was wel mooi. Als je een referentie wil achter laten op de site van het hotel lukt dat ook al niet . Voor 50 euro heb je bij van der valk nog een betere kamer.

• 4Karin20-07-2016

nooit meer

Hadden een droomweekend verwacht. Het liep echter totaal anders. Bij aankomst bleek dat het gereserveerde restaurant gesloten was. Zwembad was dicht. Geen airco op kamer. Ontbijt was zeer slecht. Er was voor het aantal gasten veel te weinig en het werd zeer slecht aangevuld. Dame van receptie kon absoluut niet tegen kritiek

• 10Linda L05-06-2011

Een waar genot !

Een weekendje Brugge valt altijd te smaken en dit keer toevallig in hotel Die Swaene beland. We hebben er van genoten van de eerste minuut tot de laatste. De ontvangst aan de receptie was buitengewoon: men neemt er nog écht de tijd voor je en je krijgt zelfs een privé rondleiding van het hotel. Onze kamer #34 met zicht op de reien was gezellig ingericht en héél rustig. Bij het ontbijt werden we ontvangen door een super vriendelijke ontbijtdame die meteen de goede toon zet voor een smakelijk ontbijtbuffet. Vóór ons vertrek nog lekker geluncht op het terras van restaurant Pergola waar het zalig vertoeven is. Kortom: een waar genot !

• 9edith13-04-2009

goed hotel

vriendelijke ontvangst, mooie entree, rondleiding in het hotel. Mooie kamer en badkamer. Zwembad bij de sauna is koud, 27 graden. Babybedje stond klaar, kinderstoeltje bij het ontbijt. Eten in het restaurant was prima, aangepast menu voor onze dochter (21 mnd). Wij waren zeer tevreden

• 9CHYS CLAUDE06-03-2009

ZEKER TERUG

Zeker terug alles was uitmuntend een van de beste waar wij geweest zijn. CHYS CLAUDE

• 8Claudia van Harskamp 07-11-2008

klasse hotel middenin Centrum Brugge

Ik ben hier deze week geweest en vooral de kamers in het dependance, overzijde van het water, zijn ontzettend mooi en nieuw. Ligging is top zo midden in het centrum. Parkeren kan bij het hotel (als gast) , en ontbijten doe je in het hotel zelf, nog geen minuut lopen. Hotel heeft welness center, zwembad etc

• 7Franssen23-01-2008

Prima hotel, vriendelijk personeel, maar een beetje vergane glorie qua uitstraling. Bovendien hadden wij een piepklein badkamertje, beetje minnetjes voor een viersterrenhotel.

• 7Nicole28-12-2005

Het hotel maakt deel uit van Small Luxury hotels of the world. De entree is imposant. Helaas zijn de kamers 'vergane glorie'. Vieze voegen en roestplekken in de badkamer en gaten in handdoeken en lakens. Gelukkig maakte het 6 gangen diner het helemaal goed. Prijs-kwaliteit verhouding is echter zoek in dit hotel waar nodig gerenoveerd moet worden.

Hotel Die Swaene info

• MinibarBeschikbaar
  • KluisBeschikbaar

Entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)