Géén boekingskosten

Bed & Breakfast info

3 Reviews over Den Hert

• 10suzanne schelhaas17-04-2013

mooie locatie, uitstekende prijs/kwaliteit

We hebben een heerlijk weekend gehad in Brugge. We zijn hartelijk ontvangen door monique, we waren verrast door wat er allemaal aanwezig was in het appartement (keukentje met alles erin, zithoekje, aparte slaapkamer, douche. Omdat het zo dicht bij het centrum ligt, was het ook fijn om tussendoor even terug te kunnen voor een kop koffie. We hebben genoten en gaan zeker nog een keer naar Brugge!

• 7H.Wansink15-03-2010

fantastische plek

Gastvrouw Monique is zeer vriendelijk/gastvrije. goede plek ten opzichte van het centrum monique haar huisje ligt rustig en maar 6 minuten van het bruisende leven van brugge. Zij vertelt enthousiast over "haar Brugge".Het ontbijt is heerlijk en geen een ochtend het zelfde, dus lekker en afwisselend, monique komt erbij zitten en vertelt je de tips van brugge erg leuk en gezellig , de slaapplek heerlijk. Kortom een plek om naar terug te gaan. Rob en Hanneke Leiderdorp 15-03 10

• 8Ans nabuurs04-03-2010

prima plek en verblijf

Den Hert is een ideaal adres wanneer je naast een slaapruimte ook de mogelijkheid wilt hebben om lekker even bij te komen van de bijzienswaardigheden omder het genot van een zelfgemaakt kopje koffie. Er zit nl een keukentje bij de woonkamer. Verder word je door Monique gastvrij ontvangen, en maakt ze een heerlijk stevig ontbijt voor je klaar. Binnen 7 minuten ben je lopend in het centrum. Auto parkeren geen probleem Helemaal prima

Bed & Breakfast Den Hert info

• Adresgegevens