Hotel De Tuilerieen

Kinderhotel, Kleine hotelsWeer vandaag19°15°
Hotel De Tuilerieen

2 tips over Hotel De Tuilerieen

Harry Lierop van, 31-8-2013
Er zijn veel koetsen met paarden voor € 39.- euro maak je een (snel tempo) ritje door het centrum maken. Voor veel minder geld € 14.- (2 pers) kun je met een rondvaartboot en zie je al aardig wat van het centrum en krijg je uitleg. Het kan wel giga druk zijn met toeristen, blijf gewoon ademen :). Sommige kerken vragen entreegeld, vind ik bijzonder te noemen. Brugge heeft enorm veel mooie gebouwen. Heeft op vrijdag een marktje. Sommig (simpele) restaurantjes vragen woekerprijzen, let op dus !
VEERLE, 21-10-2011
chocolade pralines met citroengras of rode peper of ajuin of of of ... gaan kopen bij Dominique Persoone als je nog niet genoeg hebt van heerlijke chocolade na de chocoladefontijn in het hotel :-)