Géén boekingskosten

Hotel De Tuilerieen

BelgiëWest VlaanderenBrugge

We hebben de beste aanbieders voor Hotel De Tuilerieen voor je op een rij gezet:

8.7FantastischScore uit 21 reviews
+11/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.7FantastischScore uit 21 reviews

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten

58 Reviews over De Tuilerieen

• 9Fam. Verheyen30-10-2017

Echte aanrader

Heerlijk ontbijt met enorm veel keuze aan verse producten. Ligging is perfect. Mooie kamer (de matras was wel aan de harde kant en de badkamer zou ik anders ingericht hebben). We zaten in een kamer aan de achterzijde (niet in het hoofdgebouw). Supervriendelijke mensen en zeer behulpzaam. Moesten we nog eens naar Brugge gaan...boeken we dit zeker opnieuw!

• 9EKM29-07-2015

Prinselijk verblijf

Door dochter en schoonzoon onthaald op dit hotel in het kader van bezoek aan het Sint Janshospitaal, waar een tentoonstelling was over de anatomie etc. van het menselijk lichaam, waarvoor speciale interesse van onze kleinzoon. Bij binnenkomst in het hotel al een "Hall of Fame", al waren vele celebrities niet mijn stijl. Prachtig oud hotel, dat goed onderhouden was aan de binnenkant. Kamers met uitzicht op het riviertje en voorbijsloffende busladingen touristen Zwembad met enige stroming. Vriendelijk personeel en prettig ontbijt.

• 7Bo14-11-2014

Gemengde gevoelens

Pluspunten:vriendelijk personeel, ligging in het oude centrum, upgrade voor onze kamer gekregen.

Minpunten:kamer alles behalve geluiddicht! Kamer heeft opfrisbeurt nodig, slechte matras, ontbijt ondermaats voor 25€ per pers. ( zelfs geen vers fruitsap)

• 8Harry Lierop van31-08-2013

Romantisch hotel, waar je lekker kan wegdromen !!

Het mooie en gezellige Hotel (met lift) ligt perfect in het Centrum, parkeren bij het hotel (€25.- per nacht) mogelijk. De kamer (143) zag er erg sjiek en compleet uit, leuk zoals voor ons tijdens ons 23 jarig huwelijk (aanrader). Uitzicht van de kamer was op een vluchtroute, niets romantisch aan. Hangende kleding aan een buis in de slaapkamer, minder fraai. Helaas diner niet meer mogelijk, maar niet zo vreemd met de 200 restaurantjes in de buurt. Leuke tips gekregen van Stephanie over romantische plekjes toppie!. Bij touroperator maken ze melding van minimaal 45m2 dat klopt niet. De duplex suite ligt niet in het Hotel. Ontbijt is prima (á €25.pp) wel vroeg eten anders zou je even moeten kunnen wachten. Het Turks stoombad is lekker (mis wel een gebruikershandleiding) en het zwembad is lekker. Veiligheidstip aan personeel/leiding, de (electronische) kamersleutel wordt wel erg gemakkelijk overhandigd, door (onbekend) personeel/receptie zelfs als we er niet meer overnachten !!

• 10mevrouw Siemons13-08-2013

Fantastisch hotel

Mooie dagen gehad in Brugge en hotel! Service vanuit het hotel was uitmuntend, Brugge is een mooie stad en omgeving voor een paar dagen te verblijven.

• 5Jessika Herroelen20-06-2013

teleurstelling

hotel is aangeschreven als een super goed hotel, 160 euro betaald voor 1 nacht voor 2 personen. De kamer was verschrikkelijk klein en zeer teleurstellend! Wel heel vriendelijk personeel, fantastische lokatie& goed ontbijt maar ik vind het persoonlijk zijn geld niet waard!

• 6Linda.vandermeulen13-02-2013

Let op voor boeking superior deluxe kamer.

Bij boeking van superior de luxe kamer krijg je niet de kamer die op de website staat v h hotel afgebeeld staat.Mijn dochter en haar vriend kregen eenvoudig uitgeruste kamer op de koer van het hotel,het zogenaamde koetshuis. Povere badkamer en inhoud minibar! Veel geluidsoverlast van andere kamer en uitzicht op de parking van het hotel.Voor het zwembadje en de sauna moet je dan in badjas de koer oversteken en nog eens extra 10 € per persoon betalen,overdreven prijs voor klein zwembaje met sauna.Leuk is anders bij vriestemperaturen.Wij boekten dit hotel voor de mooie smaakvolle kamer die werd aangeboden op de website.Het was een ware teleurstelling voor het jonge koppel.ontbijt was lekker en alles vers,maar hier ook weer veel te duur voor wat je krijgt.Er werd bij reclamatie op de kamer beweerd dat er geen andere kamer meer voorhanden was.bij checking op de website stond dezelfde kamer die ik geboekt had nog beschikbaar.Weinig klantvriendelijke houding,klantenbedrog noem ik dit.

• 9Filip Delombaerde19-09-2012

Bijna de perfectie in Brugge.

Hotel De Tuillerieën is een zeer goed hotel met prachtige ligging in het centrum; alle bezienswaardigheden op wandelafstand. Klantvriendelijk onthaal en heel vriendelijke receptionisten.. Kamer 138 was zelfs voorzien van een open haard en bood enorm veel ruimte en was uiterst rustig gelegen aan de achterzijde van het hotel.De wellness was een beetje een tegenvaller : sauna niet in werking en Turks stoombad veel te heet. Wel een leuk, klein zwembad en een attentvolle service voor handdoeken, badjas en slippers.. Het ontbijt is uitmuntend met als leuk extraatje een chocoladefontein, enorme keuze (met zelfs eigen gemaakte chocopasta), lekker vers en alles wordt direct aangevuld. Hoewel het authentieke decor niet echt aan mij besteed is beleefden mijn echtgenote en ikzelf een verblijf in Tuilerieen dat de perfectie benadert. Weliswaar niet goedkoop maar echt een aanrader bij een trip naar Brugge!

• 10carina25-03-2012

zeer mooi hotel

Wij zijn hier een weekendje geweest,het is een super mooie hotel,de ligging is ideaal,de kamers zijn super mooie en zeer proper,het ontbijt is zeker in orde,en je kunt de auto op de parking zeten (25 euro). Dit is zeker een aanrader.

• 9VEERLE21-10-2011

terecht SmallLuxuryHoteloftheWorld zegt reisagente

perfect onthaal. had goed gevoel in dit hotel, alles is erg mooi en luxueus, maar er heerst gelukkig geen "chichi-sfeer" door familiale uitbating. onze dakkamer was klein maar perfect afgewerkt, ook de ruimere superiors met hemelbed en familiekamers en suite gezien, en allen goedgekeurd! zwembad(je), sauna en stoombad leuk. ontbijt was de MAX, tot 11h in t weekend dus gebruncht. van verfijnde vismousses tot pannenkoeken, en vers fruit met een mega chocoladefontijn. dit in een gezellig rustig kader, echt TOP! en de ligging in Brugge kan uiteraard niet beter dan aan de Rijen.

Hotel De Tuilerieen info

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden

• HalfpensionBeschikbaar