Hotel De Tassche

Hotel De Tasschestersterster

7.1Goed

België, West Vlaanderen, Brugge

image ontbreekt

Op vakantie geweest naar De Tassche?

7.1Goed

Tonen op kaart

7 reviews over Hotel De Tassche

• 8blauwvinger214-06-2011

Goede uitvalsbasis

Dit hotel is als uitvalsbasis om Brugge te ontdekken zeer geschikt. Het ligt op een paar meter van de Markt. Het ontbijt was aardig. Het eten hebben we hier verder niet uitgeprobeerd, omdat we maar 1 nachtje hier gebleven zijn. Wel vriendelijk personeel.

Gereisd met vrienden in juli 2005

• 10LAEVENS JOSEPH02-10-2006

Romantisch hotel waar we een leuk weekend beleefden,personeel heel vriendelijk goed onthaal en een lekker ontbijtbuffet.Heel goed gelegen.Weekend verfijnde keuken is een echte aanrader!!!Prijs kwaliteit 10/10.Doe zo verder en bedankt voor het fijne weekend.

Gereisd in oktober 2006

• 8Ted19-10-2005

Sfeervol hotel. Wij waren hier twee jaar geleden. Perfecte ligging in de schaduw van het Belfort, midden in het centrum. Prima ontbijt. Tip voor wie dit hotel wil boeken: Neem een kamer op de bovenste verdieping! (zie website hotel)

Reactie op vorige beoordelingen: Hygiene was inderdaad een minpunt. Vrienden van ons troffen een kamer aan die niet schoon was. Zij kregen een andere kamer. Onze kamer was goed schoongemaakt maar de douche was een beetje beschimmeld. Alles piept en kraakt in dit hotel (werkende houten vloeren) echter dit wil ik niet als minpunt betitelen. Het is een stokoud gebouw met muren van een halve meter(oorspronkelijk 12e eeuw) en een prachtige dakconstructie van dikke houten balken zoals je wel eens ziet in zolderkamers van kastelen. Kwestie van smaak dus.

Gereisd in oktober 2005

• 7Kim19-09-2005

Het hotel zag er leuk uit, maar de kamers waren helemaal niet proper. Het stof lag in hopen op de kast en op de rand van het bed. De vloerbekleding was ook niet echt proper. Het bed was nogal klein. Het ontbijt was dan wel heel lekker. Het hotel was ook goed gelegen.

Gereisd in september 2005

• 5Richard en Eveline10-08-2005

Wij waren iets minder enthousiast. De ligging is inderdaad geweldig, midden in het centrum. Het parkeren is een stukje lopen. Dit was niet zo'n probleem maar als je veel bagage hebt is het handig om eerst in te checken. De buitenkant van het hotel ziet er erg leuk uit, maar toen we de kamer binnen kwamen was het enthousiasme aardig minder. Er zaten vlekken in de vloerbeddekking en haren in het putje van het bad. Die probeerden we zelf te verwijderen maar toen kwam er nog bijna een hele pruik naar boven. Beetje jammer. De bedden waren niet prettig. Erg smal en veel springveren. Kortom, na twee nachten waren we niet echt uitgerust.

Gereisd in augustus 2005

• 9Eric en Sonja04-06-2005

Romantisch hotelletje , familiale sfeer , rustig , lekker ontbijt , midden in 't centrum , prima gelegen om de stad te voet te verkennen , een geweldig "aperitief maison"

Gereisd in juni 2005

0 tips over Hotel De Tassche