Géén boekingskosten

• 7.7Ruimte

Vakantiehuis info

5 Reviews over De Speelman

• 8familie van den Berg04-06-2009

Knus huisje op fijne plek

Wij hebben met VIJF personen een lang weekend dit huisje bewoond. Veel plezier hebben we er gehad. Lekker de stad verkend, heerlijk uitgewaaid op het strand, fijn uit eten geweest en gewandeld en gefietst door de vele straatjes van het pittoreske Brugge. Het huisje 'De Speelman' is ideaal voor gezinnen, stelletjes en vrienden. Ook de eigenaresse is erg aardig, zij verzorgt het huisje goed. Alles ziet er namelijk netjes uit, alleen het tuintje keek wat armoedig.. Voor de rest een prima vakantiehuisje met een prettige ligging in Brugge.

• 7Miranda19-07-2008

wel aardig

Wij zijn er 12 dagen geweest en hebben het heel erg naar ons zin gehad. De ligging t.o.v. het centrum is goed. Ook kan je 7 dagen per week verse broodjes halen om de hoek bij het sparretje. Ik vond het huisje echter wel een beetje tegenvallen. Door alle lof die het overal krijgt is ons verwachtingspatroon waarschijnlijk te hoog geweest. ik vond de inrichting van de woonkamer een beetje bij elkaar geraapt. Door de oude planten die al een paar maanden geleden aan vervanging toegeweest moesten zijn en de stoffige droogboeketjes die er stonden kwam het een beetje armoedig over. De slaapkamers en de badkamer waren echter wel gezellig en sfeervol ingericht. Het binnenkoertje vond ik ook wel tegenvallen. Het had beter geheel bestraat kunnen worden met een paar plastic stapelstoeltjes dan had je nog even buiten kunnen zitten. Op een verroest bistrosetje durft volgens mij niemand te gaan zitten. Er was voldoende servies aanwezig maar het aantal pannetjes was regelmatig improviseren.

• 8Huub en Marie-Louise07-08-2006

Een huisje wat zeer de moeite waard is om te verblijven. Leuke vrolijke inrichting en van alle gemakken voorzien. Binnenkoertje en de fietsen behoeven wat meer aandacht. Een kamerscherm op de eerste verdieping is op zijn plaats. Spontane hospita.

• 9benedicte baeteman13-01-2006

Ideale ligging om brugge-centrum te voet te bereiken. Heel knap gerenoveerd huisje, heel rustig gelegen, zelfs autoparking voor het huis! Echt een aanrader voor een gezin, of een koppel.

• 8Frederik Danneels27-12-2005

Het is een pareltje van huiselijkheid en gezelligheid. Zeer goed gelegen, zeer rustig maar op wandelafstand van het centrum. Mensen die de Gezellebuurt kennen, zullen weten dat dit een uniek adres is.

Vakantiehuis De Speelman info

• Adresgegevens