Géén boekingskosten

BelgiëWest VlaanderenBrugge

We hebben de beste aanbieders voor Hotel De Pauw voor je op een rij gezet:

8.3FantastischScore uit 4 reviews

8.3FantastischScore uit 4 reviews

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

4 Reviews over De Pauw

• 9Jack Boomaerts15-03-2015

Prima rustig hotel

Hotel de Pauw ligt prima nabij het centrum van Brugge. Loopafstand tot centrum is goed te doen. Het hotel ligt in een rustig gedeelte van Brugge. We hadden een mooie, nette eenvoudige kamer met prima douchegelegenheid. Ontbijt is goed verzorgd. Handig is ook de afgesloten parkeerplaats aan de achterzijde, wel vooraf reserveren. Het restaurant Handbogenhof om de hoek is van dezelfde eigenaars en is een aanrader. Goede service van de gastvrouw en gastheer.

• 8daphne505002-03-2015

Goed verzorgd klein hotel

We hebben 2 nachten in hotel de Pauw gelogeerd. De kamer was netjes en voor een stadshotel was de grote van de kamer redelijk. De bedden waren comfortabel en de badkamer gerenoveerd. Na een dagje Brugge kwamen we terug in een netjes opgeruimde kamer en schonen badkamer. We voelde ons er thuis.

Het ontbijt was prima, vooral het verse hard gekookte eitje van de uitbaatster was heerlijk.

Het hotel ligt 10 minuten lopen van het markt. Brugge is prachtig dus de wandeling is geen straf.

We hebben een heerlijk weekeind gehad. Daar heeft het fijne hotel zeker bij geholpen.

• 8Martijn Kraan10-01-2011

Liefelijk

Mooi gelegen in rustige en rustieke omgeving, 7 minuten lopen van centrum van Brugge. Gratis parkeren voor de deur met parkeerschijf (elke vier uur even verzetten). Vriendelijke gastvrouw, die uitgebreid ontbijt serveert. Kamers proper, maar niet al te groot (met name klein toilet en douchecabine). Wij waren met baby (hotel heeft babybedje): goed te doen, alleen sjouwen met alle spullen op de smalle trap bij gebrek aan lift. Verblijf is ons al met al goed bevallen.

• 8Martijn Kraan10-01-2011

Rustig, rustiek en charmant