Bed and Breakfast De Loft

BedAndBreakfast info

Meer bedandbreakfast info

15 reviews over Bed and Breakfast De Loft

• 10Henckens Mathieu17-10-2011

"Prachtig plekje in Brugge"

Beter kan je gewoon niet verblijven om Brugge te verkennen; Mooie B&B, heel lekker uitgebreid ontbijt, heerlijk bed en veel tips van Bieke om fijne dagen te hebben. Dank je wel !! zeker tot ziens :-)

Gereisd met vrienden in januari 2011

• 8Linda09-10-2011

Leuke B&B op een fantastische ligging

B&B De Loft heeft een super ligging en het feit dat je er gratis kan parkeren maakt dit adres ideaal om Brugge te bezoeken. Bieke heeft ons heel gastvrij ontvangen en staat klaar met tips en adresjes. De kamer is zeer ruim en in orde, ook de verduistering is aangebracht. Het waren goed bedden. De loft is heel rustig gelegen, maar soms hoor je wel de andere gasten. Het ontbijt was heel uitgebreid en lekker. Prijs/kwaliteit een zeer goed adres in Brugge.

Gereisd met partner in oktober 2011

• 7Bjorn09-11-2010

Behoorlijk

De locatie is inderdaad fantastisch. Midden in het centrum van Brugge, auto gratis kunnen parkeren, het is een luxe! Ontbijt was super! Héél vriendelijke gastvrouw. Alleen de 'chocolate' kamer was niet echt 'af'. Ik bedoel hiermee dat de kamer op zich wel mooi ingericht is enzo maar de afwerking laat de wensen over. Het zit hem in de kleine dingen. Een kraan boven de wasbak die veel te hoog hangt, je krijgt bijna een douche gewoon door voor de wasbak te staan, geen deur voor het toilet,... Bedden lagen goed! Kamer is ook niet verduisterd, tijdens de zomer dus snel klaar in de kamer! Waterkoker aanwezig op kamer. Jammer dat er bij de twee tassen en lepeltjes + koffie ook een elektrisch apparaatje lag voor de muggen. Zo vies !!! Het zijn details, misschien omdat we regelmatig op hotel gaan. Misschien mogen we niet vergelijken. Ok, maar zeker niet super!

Gereisd met partner in november 2010

• 8roossien18-02-2010

we hebben genoten

Een prachtige stad, een super gastvrij bed en breakfast, spontane eigenaren. Heerlijk ontbijtje. gewoon geweldig. Auto parkeren voor het bed en breakfast, ideaal en dat in het centrum van Brugge. Een klein min puntje, kamers zijn erg gehorig. groeten tjerk en alice

Gereisd met partner in februari 2010

• 6Anne26-12-2009

redelijk

Een mooie locatie dichtbij het centrum. De kamer (groene) was echter minder. Het was wel mooi ontworpen, maar niet schoon (spinnenwebben), vlekken in kussens, vloerbedekking, schimmel in douchegordijn, wcbril los etc. Daarnaast was het heel erg gehorig. De buren kon je letterlijk horen praten. De matrassen waren heel hard en lagen niet lekker.

Gereisd met partner in juli 2009

• 8Hans15-11-2009

Voltreffer

De Loft is een heel gezellige en rustgevende B&B vlakbij het centrum. Je hebt er een gevoel van ruimte en rust. Heel verzorgde kamers, en een aangename plek om te verblijven. De gastvrouw zorgt voor een lekker ontbijt.

Gereisd met partner in januari 2009

• 9Thera01-08-2009

Supper ! ! !

Toffe, eigentijdse b&b, met een perfecte ligging (5 à 10 min van de mart), heel rustig. Hele vriendelijke mensen die je met veel plezier goede tips geven. Mooie grote, netjes verzorgde kamers. Ontbijt was super, heel veel keuze. Zeker de moeite waard om naar “de Loft” te komen ! ! !

Gereisd met oudere kinderen in juli 2009

• 7Raymond02-09-2008

leuke b&b, maar niet echt 'strak' en 'proper'

Wij hadden hoge verwachtingen van De Loft. De website doet zeer trendy, strak en proper aan, maar in werkelijkheid viel dit tegen. Overal spinnerag aan de plafonds, stof op de lampen, toiletbril zat los, gat in de wastafel, boekenplank los aan de muur, e.d. Dit is erg jammer, want de ligging is perfect, de familie erg aardig, goed ontbijt, gratis parkeren, e.d.

Gereisd met familie in augustus 2008

• 9Humphrey Lapré07-05-2007

Een hele goede, leuk aangeklede accomodatie. Een goed concept en architectonisch erg fraai uitgevoerd. Een uitermate vriendelijk en plezierig gezin met een spontane en open houding t.o.v. hun gasten. Margot is een mooi kindje en gaf ons verblijf iets extra"s. Brugge is fantastisch mooi en uitermate geschikt voor een long weekend-end.

Gereisd met familie in mei 2007

• 9Suzan02-05-2007

Een ontzettend leuke Bed & Breakfast, midden in het centrum. Makkelijk te bereiken met de auto. Gratis parkeren. De familie is super aardig en geven veel goede tips. De (groene) kamer ziet er erg leuk uit, netjes verzorgd. Het ontbijt was super goed. Veel keus!

Het is zeer de moeite waard om hier te verblijven. En helemaal niet duur.

Gereisd in mei 2007

Bed and Breakfast De Loft info