Géén boekingskosten

Contact

25 Reviews over De Goezeput

• 7Veronique03-04-2017

Prettig hotel

Vriendelijk en behulpzame receptie. Ontbijt is goed/normaal. Kamer was erg gehorig, maar hoort ook wel een beetje bij de stijl van het hotel. Schoonmaak van de kamer had beter gekund (nagels van onze voorganger lagen nog op de grond en wc papier werd niet aangevuld) Lokatie van het hotel mbt het centrum en een goedkope parkeerplaats is perfect. Al met al een goed hotel, maar wel iets aan de dure kant voor wat je krijgt (maar dat geldt eigenlijk voor heel Brugge)

• 9Miranda17-01-2017

Fantastisch verblijf, echt een aanrader

Echt, ik begrijp niets van de negatieve reacties. Ik vond het een geweldig hotel met hele aardige mensen. Wij werden super gastvrij ontvangen. Het ontbijt was heerlijk. De kamer prachtig en heel dichtbij het centrum. Ideaal voor een weekend

• 4lindsay21-02-2016

eerste keer en ook laatste keer

Wij hadden een kamer aan de straatkant,kamer nr 1 ,naast de inkom. Bijna niet geslapen ,alles was hoorbaar. Zowel buren die sanitair gebruikten als buren die midden in de nacht binnen kwamen in het hotel. Auto's passeerden precies in onze kamer. Mensen die 's nachts over straat liepen. Al bij al toch bijna 3 uur geslapen in deze ene nacht,wat voor ons een rustig nachtje moest worden om eens te relaxen, is uitgedraaid op een vermoeide thuiskomst. Zeker geen aanrader,ontbijt was ook niet super . Wel vriendelijk personeel. Kamers zijn ook aan vernieuwing toe,veel schade zichtbaar,ziet er beter uit op foto dan in het echt.

• 6PAT01-11-2015

Mooi maar heel erg gehorig!

Voordelen: Dichtbij de binnenstad. Dichtbij parkeergarage. Ziet er gezellig uit. Bed ligt goed. Goede kussens.

Nadelen: Heel gehorig! Enkel glas dus je hoort iedereen voorbij lopen en alle auto's door de straat hoor je. Trap kraakt heel erg en je hoort iedereen komen en gaan. Ontbijt is echt heel weinig. De kozijnen mogen wel een x vervangen worden, vallen bijna uit elkaar van ellende. Geen eigen parkeerplaats zodat je duur in de parkeergarage moet parkeren.

• 9Marian08-10-2012

Goed Hotel voor een paar dagen Fantastisch Brugge

Eenvoudig maar goed hotel, ontbijt eenvoudig maar voldoende keus. Kamers gedateerd , zou meer van gemaakt kunnen worden, en zeker beter schoongemaakt moeten worden, vooral onder de bedden is in geen jaren een dweil of doek geweest. Receptie is s'avonds gesloten en buitendeur is gesloten, maar door een code kun je naar binnen. De ligging is perfect binnen een paar minuten ben je in het bruisende hart van Brugge. Brugge is een leuk pitoresk stadje en met dit hotel goed te doen voor een leuke stedentrip van 3 of 4 dagen.

• 6Anne-Mie Lebens22-08-2012

Wij gaan er niet meer naar terug!!!

Kleiner dan zichtbaar op de site Veel achterstallig onderhoud Wel was het er schoon en ook het ontbijt was er goed

• 7Sandra02-05-2011

Prima hotel voor stedentrip

Hotel op loopafstand van het treinstation en centrum. Ontbijt was prima, onze kamer was niet overruim maar voor twee nachten prima te doen. Prima hotel voor een stedentrip.

• 6Paula31-12-2010

Tegenvaller

Grootste nadeel was het bed (doorgezakt en erg klein) en de gehorigheid. Ik overdrijf niet als ik zeg dat wij de gesprekken van onze buren letterlijk konden volgen alsook de darmproblemen tijdens de stoelgang. Wat een afknapper. De kamer was kleinder dan de foto's deden vermoeden, maar verder prima en praktisch ingericht. Een kleine maar functionele badruimte met een fijne douche. Locatie is prima. en verder is het inderdaad een 2 sterren hotel en dat blijft het. Brugge heeft veel mooie bed en breakfasts. Mijn advies: zoek verder.

• 8Bep23-08-2010

redelijk/goed hotel nabij het centrum

Wij hadden een heel mooie tweepersoons kamer met autentieke houten vloer. Het ontbijt was gewoon maar erg lekker. Wij hoeven geen uitgebreid ontbijt met eieren en spek. Geen geluidsoverlast gehad, maar we sliepen ook aan de achterkant en bovendien kun je toch het raam sluiten. Parkeren kun je even voor de deur om in- en uit te laden, verder kan de auto worden geparkeerd op een grote parkeerplats vlakbij het station. Kost maar 2,50 per dag. Wij hebben twee heel fijne dagen gehad in Brugge. Alles op loopafstand en dan is de prijs voor dit hotel toch niet erg hoog.

• 6Joan18-08-2010

Sfeervol, maar stoffige kamers

Leuk hotel nabij het centrum. Aardig personeel, beetje afwezig weliswaar en jammer dat de kamer wel erg stoffig is. Bedden en stoelen beetje krakkemikkig. Prijs kwaliteit niet helemaal in verhouding.

Hotel De Goezeput info

• AirconditioningNiet beschikbaar