Vakantiehuis De Drie Torens

7,5

We hebben een aantal aanbieders voor De Drie Torens voor je op een rij gezet:

2 reviews over Vakantiehuis De Drie Torens in het Nederlands

2008

Eens met de vorige mening

Vatvani
6-4-2008

Eens met de vorige mening. Leuke woning, goede ligging, hartelijk eigenaar en behulpzaam. Alle faciliteiten aanwezig. Een aanrader.

Groetjes uit Delft

2007

Een erg leuke vakantiewoning gelegen in het centrum. Alles is op loopafstand te bereiken en het is een goed verzorgde woning met alle bijbehorende faciliteiten. Super leuk voor een weekendje of een midweek! Een aanrader dus!!!!

Groetjes uit Weert!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis De Drie Torens in Brugge, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis De Drie Torens zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.